Mercedes-Benz AMG: nová optika pro ML a E-klasse

Sportovní divize automobilky Mercedes-Benz, firma AMG, vylepšila model ML novou maskou a oplechováním zádě. Přední mřížka chladiče je z leštěné ušlechtilé oceli, změnil se tvar mlhovek a nárazníku. Na zádi najdete větší koncovky výfukového systému. Z profilu si na první pohled všimnete devatenáctipalcových kol z lehkých slitin. Paket od AMG pro třídu M bude k dispozici od března letošního roku a v ceníku bude tato položka mít cifru 3 365 eur. Za velká kola si připlatíte 2 320 eur (u V6 modelů), v případě verze ML 500 vás přijdou na 1 566 eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Pro E-klasse jsou úpravy možné pro modely E350 a E500. Cena se bude pohybovat mezi 4 593 a 4 999 eury, záleží na modelu. Základním prvkem budou osmnáctipalcová litá kola s pneumatikami 245/40 vpředu a 265/35 vzadu. Za koly jsou nové tlumiče s tužším nastavením a větší brzdové kotouče. Upraveno bude také řízení pro lepší požitek z jízdy.

Optický styling se také opírá o nejsilnější model své třídy, E55 AMG. Jde o modifikovanou masku, boční prahy a oplechování zádě vozu. O pořádný zvuk se stará sportovně laděný tlumič výfuku a nové jsou i chromované koncovky výfuku vejčitého tvaru. V interiéru jsou vpředu sedadla s lepším bočním vedením a kožené obložení s ručně šitými švy. Pedály s opěrkou nohy mají povrch z ušlechtilé oceli a koberečky s logem AMG doplňují tuningový balíček. Podobně jako u třídy M, i pro E-klasse bude vše k dispozici od letošního března.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků