Mercedes-Benz AMG: nová optika pro ML a E-klasse

Sportovní divize automobilky Mercedes-Benz, firma AMG, vylepšila model ML novou maskou a oplechováním zádě. Přední mřížka chladiče je z leštěné ušlechtilé oceli, změnil se tvar mlhovek a nárazníku. Na zádi najdete větší koncovky výfukového systému. Z profilu si na první pohled všimnete devatenáctipalcových kol z lehkých slitin. Paket od AMG pro třídu M bude k dispozici od března letošního roku a v ceníku bude tato položka mít cifru 3 365 eur. Za velká kola si připlatíte 2 320 eur (u V6 modelů), v případě verze ML 500 vás přijdou na 1 566 eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Pro E-klasse jsou úpravy možné pro modely E350 a E500. Cena se bude pohybovat mezi 4 593 a 4 999 eury, záleží na modelu. Základním prvkem budou osmnáctipalcová litá kola s pneumatikami 245/40 vpředu a 265/35 vzadu. Za koly jsou nové tlumiče s tužším nastavením a větší brzdové kotouče. Upraveno bude také řízení pro lepší požitek z jízdy.

Optický styling se také opírá o nejsilnější model své třídy, E55 AMG. Jde o modifikovanou masku, boční prahy a oplechování zádě vozu. O pořádný zvuk se stará sportovně laděný tlumič výfuku a nové jsou i chromované koncovky výfuku vejčitého tvaru. V interiéru jsou vpředu sedadla s lepším bočním vedením a kožené obložení s ručně šitými švy. Pedály s opěrkou nohy mají povrch z ušlechtilé oceli a koberečky s logem AMG doplňují tuningový balíček. Podobně jako u třídy M, i pro E-klasse bude vše k dispozici od letošního března.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 17 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků