Mercedes-Benz AMG: nová optika pro ML a E-klasse

Sportovní divize automobilky Mercedes-Benz, firma AMG, vylepšila model ML novou maskou a oplechováním zádě. Přední mřížka chladiče je z leštěné ušlechtilé oceli, změnil se tvar mlhovek a nárazníku. Na zádi najdete větší koncovky výfukového systému. Z profilu si na první pohled všimnete devatenáctipalcových kol z lehkých slitin. Paket od AMG pro třídu M bude k dispozici od března letošního roku a v ceníku bude tato položka mít cifru 3 365 eur. Za velká kola si připlatíte 2 320 eur (u V6 modelů), v případě verze ML 500 vás přijdou na 1 566 eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Pro E-klasse jsou úpravy možné pro modely E350 a E500. Cena se bude pohybovat mezi 4 593 a 4 999 eury, záleží na modelu. Základním prvkem budou osmnáctipalcová litá kola s pneumatikami 245/40 vpředu a 265/35 vzadu. Za koly jsou nové tlumiče s tužším nastavením a větší brzdové kotouče. Upraveno bude také řízení pro lepší požitek z jízdy.

Optický styling se také opírá o nejsilnější model své třídy, E55 AMG. Jde o modifikovanou masku, boční prahy a oplechování zádě vozu. O pořádný zvuk se stará sportovně laděný tlumič výfuku a nové jsou i chromované koncovky výfuku vejčitého tvaru. V interiéru jsou vpředu sedadla s lepším bočním vedením a kožené obložení s ručně šitými švy. Pedály s opěrkou nohy mají povrch z ušlechtilé oceli a koberečky s logem AMG doplňují tuningový balíček. Podobně jako u třídy M, i pro E-klasse bude vše k dispozici od letošního března.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků