Mercedes-Benz A200T: konkurence pro GTC a GTI

Mercedes-Benz uvedl na německý trh top model třídy A s přeplňovaným dvoulitrovým motorem o výkonu 142 kW (193 k) při 5 000 ot. Maximální točivý moment dosahuje 280 Nm mezi 1 800 a 4 850 ot. Už z parametrů je jasné, že půjde o konkurenci pro Volkswagen Golf GTI nebo Opel Astra GTC s motorem 2.0T 147 kW. Na stovku se Áčko dostane za 7,5 s a rozjede se na 225 km/h. Přitom má spotřebovat v kombinovaném režimu jen 7,9 l naturalu.

Oproti standardnímu modelu je A200 Turbo vybaveno 17" litými koly, tužším odpružením, hliníkovými doplňky v interiéru či hezkou koncovkou výfuku. Ve standardu najdete ESP, manuální šestistupňovou převodovku, automatickou klimu, šestici airbagů apod. Novinka je dostupná jak v třídveřové, tak pětidveřové verzi, a to od 24 582 eur, tedy cca 740 tisíc korun. Model A200 stojí v Česku 678 tisíc, Golf GTI lehce přes 750 tisíc, Astra GTC 2.0T pak 710 tisíc.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků