Mercedes-Benz A200T: konkurence pro GTC a GTI

Mercedes-Benz uvedl na německý trh top model třídy A s přeplňovaným dvoulitrovým motorem o výkonu 142 kW (193 k) při 5 000 ot. Maximální točivý moment dosahuje 280 Nm mezi 1 800 a 4 850 ot. Už z parametrů je jasné, že půjde o konkurenci pro Volkswagen Golf GTI nebo Opel Astra GTC s motorem 2.0T 147 kW. Na stovku se Áčko dostane za 7,5 s a rozjede se na 225 km/h. Přitom má spotřebovat v kombinovaném režimu jen 7,9 l naturalu.

Oproti standardnímu modelu je A200 Turbo vybaveno 17" litými koly, tužším odpružením, hliníkovými doplňky v interiéru či hezkou koncovkou výfuku. Ve standardu najdete ESP, manuální šestistupňovou převodovku, automatickou klimu, šestici airbagů apod. Novinka je dostupná jak v třídveřové, tak pětidveřové verzi, a to od 24 582 eur, tedy cca 740 tisíc korun. Model A200 stojí v Česku 678 tisíc, Golf GTI lehce přes 750 tisíc, Astra GTC 2.0T pak 710 tisíc.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků