Mercedes-Benz A170: první dojmy

16 komentářů

Lukáš
4. října • 9:23

Měl jsem možnost jet začátkem září s A200 po trase Praha-Innsbruck-Bolzano-St.Moritz-Milano a můžu Vám říct, že: 1) v práci jsme měli 14 starých áček a nový model už zaplaťpánbůh není taková "koza", je daleko stabilnější a i posez pro člověka 190cm je daleko lepší, i vlivem lepších sedáků, 2) motor 200benzín mě ve všech směrech překvapil, řidiči daleko větších vozů se v Německu na dálnici nestačili divit a i v rychlostech kolem 200km/h byl vůz velmi stabilní, naopak co se týká spotřeby, byla překvapivě nízká. 3) Krátce jsem měl možnost vyzkoušet i motor 200CDI a těžko bych se rozhodoval, v práci teď aspoň přecházíme na nový A180 CDI v základu a už první zkušenost mě utvrdila v tom, že kam se na něj hrabe Golf V.

Niemand
30. září • 13:29

Ten posilovac je parametricky, nebo progresivni, nebo parametricky a progresivni? Neni posilovac spis degresivni, tedy s rustem rychlosti klesa jeho ucinek?

petrklm
30. září • 9:50

Je to prostě malý a drahý - když vidim, jak má řidič narvaný koleno mezi volant a panel, přitom díky krátkému sedáku sedí jen "na půl zadku" - rozhodně by mne neuspokojovalo, že se takhle dá cestovat v Mercedesu... a že je levnější, než Golf? To mne už taky nepřekvapuje.

Ace2
30. září • 12:13

jako pokus dobrý, ale v reálu je tam více místa než v S-klasse. Takže bych se příště opřel o reálné zkušenosti a ne dojmy založené na nevědomostech.

petrklm
1. října • 10:01

Ve staršim krátkym áčku jsem seděl.. pravda, místa tam na tak malý auto bylo dost, ale jen na tak malý auto. Opravdu, držme se reálu a ne dojmů, nebo v tom bude za chvíli víc místa, jak v autobusu...no flame, please. Jinak, ejsi, zdravím, už jsem tě nějak dlouho nečetl...

Turbo
1. října • 10:15

Ten termin "tak maly auto" me zaujal. Postav se s nim treba vedle Golfa.

petrklm
1. října • 11:23

  • Mercedes A170
  • Rozměry: 3 838 x 1 764 x 1 593 mm
  • Rozvor: 2 568 mm

  • a Golf je taky malý auto...

    Niemand
    30. září • 13:41

    Pridam se. Ve starem Acku v prodlouzene verzi bylo tolik mista, ze vozy o tridu (i 2) mohly zavidet. Kam se hrabou Golf, Astra, nebo Mazda3.

    Miro
    30. září • 19:44

    Mal som kratke Acko tri roky a musim povedat, ze miesta malo viac ako Oktavia, Golf a podobne veci - samozrejme myslim sedadla, kufor v Octavii sa neda prekonat.

    A k tej vyske - podvozok je tak dobre urobeny, ze sa auto naklanalo o dost menej ako Golf. A cena ma vobec neudivuje - vteda to bola lepsia kupa ako konkurenti, teraz je tiez.

    Podla mna je Mercedes najlacnejsie auto pre niekoho, kto nekupuje hole auto bez vybavy. C-cko ked som kupoval, tak v porovnani s Passatom vyslo lacnejsie, staci pozriet zakladnu vybavu a to skusit najst v priplatkovej na Passat !ak sa to vobec da objednat).

    Tom
    30. září • 9:04

    Vcera jsem vide na dalnici pri nejdrive Megane II a hned za nim A170 a ty zadni svetla/sloupek byly dooost podobne. Kdyz to ma Renault, je to extravagantni a hnus, kdyz to ma MB, jsou z toho vsichni nadherou po....

    deerhunter
    30. září • 9:00

    C 180 CDI 80 kW+sestikvalt+5 dveri=599 000,-

    Golf V 1.9 TDI 77kW+sestikvalt+5 dveri=628 700,-


     

    deerhunter
    30. září • 9:01

    teda pardon, preklep - ne C 180 CDI, ale samozrejme A 180 CDI.

    Jogurt
    30. září • 10:20

    No báječný, a teď přidej seznam výbavy v sérii

    Dix
    30. září • 10:52






    *ABS, ASR

    *airbag pro řidiče a spolujezdce - dvoustupňový

    *aktivní opěrky hlavy vpředu

    *B sloupky - matově černé

    *BAS

    *bezpečnostní pasy s upínači a omezovačem tažné síly 

    *boční airbagy Head-Thorax vpředu (včetně hlavových) 

    *boční ochranné lišty  v barvě vozu

    *centrální zamykání s imobilizérem

    *čalounění látka se vzorem"Luxemburg/Eindhoven" dle vzorníku

    *černá mřížka chladiče, vnější zrcátka a kliky

    *čídlo zatížení sedadla spolujezdce

    *držák kelímků na středovém tunelu

    *determální skla 

    *el.ovládaná a vyhřívaná vnější zrcátka včetně bočních směrovek

    *el.ovládaná boční okna vpředu

    *ESP

    *háčky na tašky v zavazadlovém prostoru

    *kontrola provozních kapalin

    *kontrolka opotřebení brzdového obložení

    *lékárnička

    *odkládací kapsy ve dveřích vč.držáku nápojů

    *ocelové disky s 10 děrovými kryty a pneu 185/65R15

    *mechanická 5st.převodovka

    *mutifunkční volant

    *mlhovky vzadu

    *nekuřácká sada

    *odkládací schránka na středové konzoli

    *odkládací kapsa ve středovém tunelu včetně zásuvky

    *ovládání vnitřního osvětelní nu střešním panelu se čtecími lapmičkami pro řidiče a spolujezdce,vč.odděleního

    spínače osvětlení vzadu

    *osvětlení zavazadlového prostoru

    *otáčkoměr

    *palubní přístroj s integrovanými hodinami, multifukčním displejem a 4 kruhovými ukazateli

    *palubní počítač

    *posuvná přední sedadla EASY ENTRY při nástupu dozadu (u třídvéřové verze)

    *příhrádka u spolujezdce odvětrávaná a osvětlená

    *progresivní posilovač řízení - parametrické; 

    *sklopná a vyjímatelná zadní sedadla  1/3 :2/3 u 5dvéřové verze , u 3 dvéřové nejsou vyjímatelné

    *sluneční clony s make-up zrcátkem

    *stěrač zadního vyhřívaného okna

    *tónované čelní sklo

    *úchyty na upevnění zavazadel

    *ukazatel servisních intervalů ASSYST

    *ukazatel venkovní teploty

    *vnitřní obložení dveří, maled a přístrojové desky dle barvy čalounění

    *vnitřní nástupní prahy s hliníkovým obložením a vpředu s nápisem MB

    *vyhřívané trysky ostřikovačů

    *výškově nastavitelná podlaha zavazadlového prostoru u 5 dvéřové verze

    *výškově nastavitelné sedadlo řidiče

    *výškově nastavitelný volant



    Doplňky pro A 180 CDI

    rozšíření oproti Classic



    *mechanická 6 st.převodovka





    Doplňky pro A 200CDI

    rozšíření oproti Classic



    *provedení Avantgarde/Elegance

    *mechanická 6 st.převodovka



    Doplňky pro provedení Elegance - k.955

    rozšíření oproti Classic



    *alu disky 9 děrové 6Jx16ET46 195/55R16

    *boční ochranné lišty  a kliky v barvě vozu  s chromovým páskem

    *čalounění látka "Antverpy" dle vzorníku

    *čelní sklo s modrým slunečním pruhem

    *dřevěné doplňky interiéru Myrte

    *el.ovládaná boční okna vpředu a vzadu s komfortním ovládáním - u 5dvéřové verze

    *chromované madlo víka zavazadlového prostoru

    *interiér v barvě čalounění tzn.přístrojová deska, výplně dveří, sedadla a koberce

    *koncovka výfuku - oválná

    *kožený volant a řadící páka

    *kryt zavazadlového prostoru

    *mlhovky

    *mřížka chladiče  stříbrná s chromovým ukončením

    *osvětlení dveří při výstupu

    *střední loketní opěrka vpředu s poličkou

    *vnější zrcátka v barvě vozu



    Doplňky pro provedení Avantgarde - k.954

    rozšíření oproti Classic



    *alu disky 5 děrové 6Jx16ET46 195/55R16

    *boční ochranné lišty  a kliky v barvě vozu  s chromovým páskem

    *čalounění látka "Masstricht"/kůže ARTICO dle vzorníku

    *čelní sklo s modrým slunečním pruhem

    *hliníkové doplňky interiéru

    *chromované madlo víka zavazadlového prostoru

    *koncová světla tmavá bichromatická

    *koncovka výfuku - oválná chromovaná

    *kožený volant a řadící páka

    *kryt zavazadlového prostoru

    *mlhovky

    *mřížka chladiče  černá s chromovým ukončením

    *osvětlení dveří při výstupu

    *refletory s projekční technikou

    *vnější zrcátka a kliky v barvě vozu

    Jogurt
    2. října • 11:19

    No hezký.

    Ceny náhradních dílů?

    Servisní intervaly?

    ceny servisních prací?

    A Golf?

    Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
    halalo
    31. března • 14:57

    3 roky servis zadarmo. moznost odpoctu dph. poistenie ako pri fabii... Ak niekto nechce velke auto a nechce byt priemerny je to najlepsia volba---

    Doporučujeme

    Články odjinud