Měl jsem možnost jet začátkem září s A200 po trase Praha-Innsbruck-Bolzano-St.Moritz-Milano a můžu Vám říct, že: 1) v práci jsme měli 14 starých áček a nový model už zaplaťpánbůh není taková "koza", je daleko stabilnější a i posez pro člověka 190cm je daleko lepší, i vlivem lepších sedáků, 2) motor 200benzín mě ve všech směrech překvapil, řidiči daleko větších vozů se v Německu na dálnici nestačili divit a i v rychlostech kolem 200km/h byl vůz velmi stabilní, naopak co se týká spotřeby, byla překvapivě nízká. 3) Krátce jsem měl možnost vyzkoušet i motor 200CDI a těžko bych se rozhodoval, v práci teď aspoň přecházíme na nový A180 CDI v základu a už první zkušenost mě utvrdila v tom, že kam se na něj hrabe Golf V.
Ten posilovac je parametricky, nebo progresivni, nebo parametricky a progresivni? Neni posilovac spis degresivni, tedy s rustem rychlosti klesa jeho ucinek?
Je to prostě malý a drahý - když vidim, jak má řidič narvaný koleno mezi volant a panel, přitom díky krátkému sedáku sedí jen "na půl zadku" - rozhodně by mne neuspokojovalo, že se takhle dá cestovat v Mercedesu... a že je levnější, než Golf? To mne už taky nepřekvapuje.
jako pokus dobrý, ale v reálu je tam více místa než v S-klasse. Takže bych se příště opřel o reálné zkušenosti a ne dojmy založené na nevědomostech.
Ve staršim krátkym áčku jsem seděl.. pravda, místa tam na tak malý auto bylo dost, ale jen na tak malý auto. Opravdu, držme se reálu a ne dojmů, nebo v tom bude za chvíli víc místa, jak v autobusu...no flame, please. Jinak, ejsi, zdravím, už jsem tě nějak dlouho nečetl...
Ten termin "tak maly auto" me zaujal. Postav se s nim treba vedle Golfa.
a Golf je taky malý auto...
Pridam se. Ve starem Acku v prodlouzene verzi bylo tolik mista, ze vozy o tridu (i 2) mohly zavidet. Kam se hrabou Golf, Astra, nebo Mazda3.
Mal som kratke Acko tri roky a musim povedat, ze miesta malo viac ako Oktavia, Golf a podobne veci - samozrejme myslim sedadla, kufor v Octavii sa neda prekonat.
A k tej vyske - podvozok je tak dobre urobeny, ze sa auto naklanalo o dost menej ako Golf. A cena ma vobec neudivuje - vteda to bola lepsia kupa ako konkurenti, teraz je tiez.
Podla mna je Mercedes najlacnejsie auto pre niekoho, kto nekupuje hole auto bez vybavy. C-cko ked som kupoval, tak v porovnani s Passatom vyslo lacnejsie, staci pozriet zakladnu vybavu a to skusit najst v priplatkovej na Passat !ak sa to vobec da objednat).
Vcera jsem vide na dalnici pri nejdrive Megane II a hned za nim A170 a ty zadni svetla/sloupek byly dooost podobne. Kdyz to ma Renault, je to extravagantni a hnus, kdyz to ma MB, jsou z toho vsichni nadherou po....
C 180 CDI 80 kW+sestikvalt+5 dveri=599 000,-
Golf V 1.9 TDI 77kW+sestikvalt+5 dveri=628 700,-
teda pardon, preklep - ne C 180 CDI, ale samozrejme A 180 CDI.
No báječný, a teď přidej seznam výbavy v sérii
*ABS, ASR*airbag pro řidiče a spolujezdce - dvoustupňový*aktivní opěrky hlavy vpředu*B sloupky - matově černé*BAS*bezpečnostní pasy s upínači a omezovačem tažné síly *boční airbagy Head-Thorax vpředu (včetně hlavových) *boční ochranné lišty v barvě vozu*centrální zamykání s imobilizérem*čalounění látka se vzorem"Luxemburg/Eindhoven" dle vzorníku*černá mřížka chladiče, vnější zrcátka a kliky*čídlo zatížení sedadla spolujezdce*držák kelímků na středovém tunelu*determální skla *el.ovládaná a vyhřívaná vnější zrcátka včetně bočních směrovek*el.ovládaná boční okna vpředu*ESP*háčky na tašky v zavazadlovém prostoru*kontrola provozních kapalin*kontrolka opotřebení brzdového obložení*lékárnička*odkládací kapsy ve dveřích vč.držáku nápojů*ocelové disky s 10 děrovými kryty a pneu 185/65R15*mechanická 5st.převodovka*mutifunkční volant*mlhovky vzadu*nekuřácká sada*odkládací schránka na středové konzoli*odkládací kapsa ve středovém tunelu včetně zásuvky*ovládání vnitřního osvětelní nu střešním panelu se čtecími lapmičkami pro řidiče a spolujezdce,vč.odděleníhospínače osvětlení vzadu*osvětlení zavazadlového prostoru*otáčkoměr*palubní přístroj s integrovanými hodinami, multifukčním displejem a 4 kruhovými ukazateli*palubní počítač*posuvná přední sedadla EASY ENTRY při nástupu dozadu (u třídvéřové verze)*příhrádka u spolujezdce odvětrávaná a osvětlená*progresivní posilovač řízení - parametrické; *sklopná a vyjímatelná zadní sedadla 1/3 :2/3 u 5dvéřové verze , u 3 dvéřové nejsou vyjímatelné*sluneční clony s make-up zrcátkem*stěrač zadního vyhřívaného okna*tónované čelní sklo*úchyty na upevnění zavazadel*ukazatel servisních intervalů ASSYST*ukazatel venkovní teploty*vnitřní obložení dveří, maled a přístrojové desky dle barvy čalounění*vnitřní nástupní prahy s hliníkovým obložením a vpředu s nápisem MB*vyhřívané trysky ostřikovačů*výškově nastavitelná podlaha zavazadlového prostoru u 5 dvéřové verze*výškově nastavitelné sedadlo řidiče*výškově nastavitelný volantDoplňky pro A 180 CDIrozšíření oproti Classic*mechanická 6 st.převodovkaDoplňky pro A 200CDIrozšíření oproti Classic*provedení Avantgarde/Elegance*mechanická 6 st.převodovkaDoplňky pro provedení Elegance - k.955rozšíření oproti Classic*alu disky 9 děrové 6Jx16ET46 195/55R16*boční ochranné lišty a kliky v barvě vozu s chromovým páskem*čalounění látka "Antverpy" dle vzorníku*čelní sklo s modrým slunečním pruhem*dřevěné doplňky interiéru Myrte*el.ovládaná boční okna vpředu a vzadu s komfortním ovládáním - u 5dvéřové verze*chromované madlo víka zavazadlového prostoru*interiér v barvě čalounění tzn.přístrojová deska, výplně dveří, sedadla a koberce*koncovka výfuku - oválná*kožený volant a řadící páka*kryt zavazadlového prostoru*mlhovky*mřížka chladiče stříbrná s chromovým ukončením*osvětlení dveří při výstupu*střední loketní opěrka vpředu s poličkou*vnější zrcátka v barvě vozuDoplňky pro provedení Avantgarde - k.954rozšíření oproti Classic*alu disky 5 děrové 6Jx16ET46 195/55R16*boční ochranné lišty a kliky v barvě vozu s chromovým páskem*čalounění látka "Masstricht"/kůže ARTICO dle vzorníku*čelní sklo s modrým slunečním pruhem*hliníkové doplňky interiéru*chromované madlo víka zavazadlového prostoru*koncová světla tmavá bichromatická*koncovka výfuku - oválná chromovaná*kožený volant a řadící páka*kryt zavazadlového prostoru*mlhovky*mřížka chladiče černá s chromovým ukončením*osvětlení dveří při výstupu*refletory s projekční technikou*vnější zrcátka a kliky v barvě vozu
No hezký.
Ceny náhradních dílů?
Servisní intervaly?
ceny servisních prací?
A Golf?
3 roky servis zadarmo. moznost odpoctu dph. poistenie ako pri fabii... Ak niekto nechce velke auto a nechce byt priemerny je to najlepsia volba---
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.