Mercedes-Benz A AMG

Není žádným překvapením, že i pro nejmenší model Mercedesu – třídu A se vyrábějí sportovní doplňky AMG. V sériové produkci, zatím sice nenajdeme žádnou motoricky upravenou verzi. V nabídce je však tzv. aerodynamická sada.
Mercedes-Benz A AMG
Není žádným překvapením, že i pro nejmenší model Mercedesu – třídu A se vyrábějí sportovní doplňky AMG. V sériové produkci, zatím sice nenajdeme žádnou motoricky upravenou verzi. V nabídce je však tzv. aerodynamická sada.

Na zlepšení vzhledu nejmenšího Mercedesu se podílí vytvarované prahové lišty, sportovně laděný přední i zadní nárazník.

Aerodynamická sada má za úkol nejen zlepšení vzhledu automobilů třídy A, ale také zlepšit proudění vzduchu kolem karoserie, takže se ještě zmenší koeficient odporu Cx. Jako doplněk je k dispozici i dvojitá sportovní koncovka výfuku.

U společnosti Mercedes-AMG jsou si plně vědomi, že na image sportovního automobilu se velkým procentem podílí litá kola. Proto jsou i pro třídu A připravena litá kola, v tradičním pětidírovém designu, mající rozměr 7J x 17 obutá do nízkoprofilových pneumatik 205/45 R17.

Aerodynamická sada AMG je cestou jak přeměnit rodinný automobil třídy A na sportovního vůz.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků