Mercedes-Benz A AMG

Není žádným překvapením, že i pro nejmenší model Mercedesu – třídu A se vyrábějí sportovní doplňky AMG. V sériové produkci, zatím sice nenajdeme žádnou motoricky upravenou verzi. V nabídce je však tzv. aerodynamická sada.
Mercedes-Benz A AMG
Není žádným překvapením, že i pro nejmenší model Mercedesu – třídu A se vyrábějí sportovní doplňky AMG. V sériové produkci, zatím sice nenajdeme žádnou motoricky upravenou verzi. V nabídce je však tzv. aerodynamická sada.

Na zlepšení vzhledu nejmenšího Mercedesu se podílí vytvarované prahové lišty, sportovně laděný přední i zadní nárazník.

Aerodynamická sada má za úkol nejen zlepšení vzhledu automobilů třídy A, ale také zlepšit proudění vzduchu kolem karoserie, takže se ještě zmenší koeficient odporu Cx. Jako doplněk je k dispozici i dvojitá sportovní koncovka výfuku.

U společnosti Mercedes-AMG jsou si plně vědomi, že na image sportovního automobilu se velkým procentem podílí litá kola. Proto jsou i pro třídu A připravena litá kola, v tradičním pětidírovém designu, mající rozměr 7J x 17 obutá do nízkoprofilových pneumatik 205/45 R17.

Aerodynamická sada AMG je cestou jak přeměnit rodinný automobil třídy A na sportovního vůz.

AMG

AMG je německá společnost, která se zabývá závodními úpravami a sportovním tuningem vozů Mercedes-Benz. Společnost byla založena v roce 1967 dvojicí Hans Werner Aufrecht a Erhard Melcher. Většinou se značka uvádí jako Mercedes-AMG.

Mercedes-AMG GT Black Series • Mercedes-AMG GLB

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Za volantem Škody Octavia RS Combi 2.0 TSI: Kabel nechte Bruselu, berte tuhle!

Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI

Vyzkoušeli jsme Škodu Octavia RS. Tu správnou Škodu Octavia RS. A tady je pár důvodů, proč byste se měli zajímat právě o verzi, o které si dnes budeme povídat.

dnes | Jan Mička | 19 příspěvků
Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

včera | Jan Mička | 94 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků