Mercedes-Benz A AMG

Není žádným překvapením, že i pro nejmenší model Mercedesu – třídu A se vyrábějí sportovní doplňky AMG. V sériové produkci, zatím sice nenajdeme žádnou motoricky upravenou verzi. V nabídce je však tzv. aerodynamická sada.
Mercedes-Benz A AMG
Není žádným překvapením, že i pro nejmenší model Mercedesu – třídu A se vyrábějí sportovní doplňky AMG. V sériové produkci, zatím sice nenajdeme žádnou motoricky upravenou verzi. V nabídce je však tzv. aerodynamická sada.

Na zlepšení vzhledu nejmenšího Mercedesu se podílí vytvarované prahové lišty, sportovně laděný přední i zadní nárazník.

Aerodynamická sada má za úkol nejen zlepšení vzhledu automobilů třídy A, ale také zlepšit proudění vzduchu kolem karoserie, takže se ještě zmenší koeficient odporu Cx. Jako doplněk je k dispozici i dvojitá sportovní koncovka výfuku.

U společnosti Mercedes-AMG jsou si plně vědomi, že na image sportovního automobilu se velkým procentem podílí litá kola. Proto jsou i pro třídu A připravena litá kola, v tradičním pětidírovém designu, mající rozměr 7J x 17 obutá do nízkoprofilových pneumatik 205/45 R17.

Aerodynamická sada AMG je cestou jak přeměnit rodinný automobil třídy A na sportovního vůz.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků