Nedavno ( v lete ) jsem mel moznost svezt se a ridit behem jednoho tydne mj. Fiat 131 Abarth, Corolla AE86, BMW 2002 tii, E21 Alpina, Autobianchi A112 Abarth, 911 2.7 RS a jeste par dalsich zajimavych aut. Kazde z nich je legenda, sperk, ale zaroven dinosaurus plnej chyb. Lacine plasty, slovo ergonomie v dobe jejich vzniku snad jeste ani neexistovalo, plynovemu pedalu nelze verit ( bud po seslapnuti auto opravdu zrychli, nebo nejdriv jenom prskne a co ted v lehkem driftu ve vyjezdu ze zatacky? ), ona vune interieru starych aut je ve skutecnosti jenom smrad kterej zustane v obleceni jeste po vyprani, ... Domu jsme pak jeli moji F10 530D chipnutou na 320 koni ktera v jakemkoliv parametru vsechna ta stara auta predci - jede skoro sama, voni kuzi, ticha, usporna, hbita, rychla, pohodlna, ... Ale oproti tem dinosaurum neskutecne nudna. Nekdy nejsou cisla vsechno a ja vidim ten clanek jako dokonalej, vserikajici a hlavne objektivni, protoze zpracovani a materialy v Impreze jsou naprosta katastrofa, ale kdyz se chci opravdu svezt, tak je mi jedno, jestli ma auto alcantarovej strop nebo zadnej.