Mercedes-AMG prodává svůj 25% podíl zpět do MV Agusta

Mercedes koupil čtvrtinový podíl v MV Agusta necelé tři roky nazpět za přibližně 40 milionů eur jako reakci na odkoupení značky Ducati jeho velkým rivalem Audi. Nyní se po 33 měsících svého čtvrtinového podílu zbavuje zpět do rukou Italů. Veškeré akcie patřící automobilce odkoupila zpět VM Augusta, respektive společnost ComSar Invest, která nyní vlastní 100% podíl motocyklového výrobce. ComSar je součástí Black Ocean Group, spadající do majetku bohatého ruského ropného magnáta Timura Sardarova.

O novém Mercedesu třídy X už víme vše! Díky šestiválci půjde po krku VW Amarok

O novém Mercedesu třídy X už víme vše! Díky šestiválci půjde po krku VW Amarok

MV Agusta se po mnoha letech úpadku dostala loni do zisku a s lepšící se finanční situací se rovněž blýská na lepší časy. Sardonov by se rád zaměřil na výrazné rozšíření prodejní a servisní sítě a má v plánu také expanzi na další trhy. Součástí nové ofenzívy je posílení povědomí o značce jako takové a rozšíření zákaznické základny.

„Transakce představuje důležitý milník pro náš plán, jehož hlavním cílem je posílení klíčového podnikání MV Agusta - výroba vysoce výkonných a špičkových motocyklů“, vysvětluje Giovanni Castiglioni, prezident MV Agusta.

Bude novým vlastníkem Ducati Harley-Davidson? Záleží na odborech

Bude novým vlastníkem Ducati Harley-Davidson? Záleží na odborech

Kolik nakonec AMG na obchodu vydělalo, zůstává neznámé, ale je více než pravděpodobné, že na obchodě netratilo. 

Zajímavosti budiž, že také Audi by se rádo zbavilo Ducati a jako vážný zájemce se jeví americká legenda Harley Davidson. 

Podívejte se na fotogalerii, která vznikla během spolupráce značek:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků