Mercedes-AMG pracuje na vozech s hybridním a elektrickým pohonem

Elektrifikace pohonných jednotek se prý nevyhne ani výkonným modelům Mercedes-AMG. Zástupci značky to potvrdili na autosalonu v Detroitu.

Mercedes-AMG by flotilu svých automobilů mohl brzy rozšířit o vozy s hybridním nebo čistě elektrickým pohonem. Na autosalonu v Detroitu to v rozhovoru pro Car & Drivers potvrdil šéf výzkumu a vývoje Ola Källenius.

Nový hypersport Mercedes-AMG dostane motor z formule 1

Nový hypersport Mercedes-AMG dostane motor z formule 1

Společnost Daimler už dříve oznámila, že do vývoje vozů "nové generace" plánuje investovat zhruba 27 miliard korun. „Nemyslím si, že by to byly až tak opačné extrémy,“ odpověděl Källenius na otázku, zdali si dokáže představit vůz AMG s elektrickým pohonem. „Elektrifikace si do těchto aut brzy najde cestu. Nemůžeme vyloučit, že se brzy dočkáme čistě elektrického AMG.“

Kam by se budoucnost německé automobilky mohla v příštích letech ubírat, ukazuje vystavený model SLS AMG Electric Drive (fotogalerie níže). 

Mercedes utratí za elektromobily dalších 270 miliard korun

Mercedes utratí za elektromobily dalších 270 miliard korun

Dalším velkým krokem do elektrické budoucnosti bude ze strany Mercedesu Project One, automobil poháněný 1,6litrovým šestiválcem z Formule 1. Tato hybridní jednotka bude mít výkon přes 1 000 koňských sil a nabídne pohon všech čtyř kol. Ovšem pozor, tohoto automobilu vznikne jen limitovaný počet 200 až 300 kusů a jeho cena se bude pohybovat okolo 64 milionů korun.

Fotogalerie Mercedesu SLS AMG Electric Drive

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 34 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků