Mercedes-AMG pracuje na vozech s hybridním a elektrickým pohonem

Elektrifikace pohonných jednotek se prý nevyhne ani výkonným modelům Mercedes-AMG. Zástupci značky to potvrdili na autosalonu v Detroitu.

Mercedes-AMG by flotilu svých automobilů mohl brzy rozšířit o vozy s hybridním nebo čistě elektrickým pohonem. Na autosalonu v Detroitu to v rozhovoru pro Car & Drivers potvrdil šéf výzkumu a vývoje Ola Källenius.

Nový hypersport Mercedes-AMG dostane motor z formule 1

Nový hypersport Mercedes-AMG dostane motor z formule 1

Společnost Daimler už dříve oznámila, že do vývoje vozů "nové generace" plánuje investovat zhruba 27 miliard korun. „Nemyslím si, že by to byly až tak opačné extrémy,“ odpověděl Källenius na otázku, zdali si dokáže představit vůz AMG s elektrickým pohonem. „Elektrifikace si do těchto aut brzy najde cestu. Nemůžeme vyloučit, že se brzy dočkáme čistě elektrického AMG.“

Kam by se budoucnost německé automobilky mohla v příštích letech ubírat, ukazuje vystavený model SLS AMG Electric Drive (fotogalerie níže). 

Mercedes utratí za elektromobily dalších 270 miliard korun

Mercedes utratí za elektromobily dalších 270 miliard korun

Dalším velkým krokem do elektrické budoucnosti bude ze strany Mercedesu Project One, automobil poháněný 1,6litrovým šestiválcem z Formule 1. Tato hybridní jednotka bude mít výkon přes 1 000 koňských sil a nabídne pohon všech čtyř kol. Ovšem pozor, tohoto automobilu vznikne jen limitovaný počet 200 až 300 kusů a jeho cena se bude pohybovat okolo 64 milionů korun.

Fotogalerie Mercedesu SLS AMG Electric Drive

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků