Mercedes-AMG pracuje na vozech s hybridním a elektrickým pohonem

Elektrifikace pohonných jednotek se prý nevyhne ani výkonným modelům Mercedes-AMG. Zástupci značky to potvrdili na autosalonu v Detroitu.

Mercedes-AMG by flotilu svých automobilů mohl brzy rozšířit o vozy s hybridním nebo čistě elektrickým pohonem. Na autosalonu v Detroitu to v rozhovoru pro Car & Drivers potvrdil šéf výzkumu a vývoje Ola Källenius.

Nový hypersport Mercedes-AMG dostane motor z formule 1

Nový hypersport Mercedes-AMG dostane motor z formule 1

Společnost Daimler už dříve oznámila, že do vývoje vozů "nové generace" plánuje investovat zhruba 27 miliard korun. „Nemyslím si, že by to byly až tak opačné extrémy,“ odpověděl Källenius na otázku, zdali si dokáže představit vůz AMG s elektrickým pohonem. „Elektrifikace si do těchto aut brzy najde cestu. Nemůžeme vyloučit, že se brzy dočkáme čistě elektrického AMG.“

Kam by se budoucnost německé automobilky mohla v příštích letech ubírat, ukazuje vystavený model SLS AMG Electric Drive (fotogalerie níže). 

Mercedes utratí za elektromobily dalších 270 miliard korun

Mercedes utratí za elektromobily dalších 270 miliard korun

Dalším velkým krokem do elektrické budoucnosti bude ze strany Mercedesu Project One, automobil poháněný 1,6litrovým šestiválcem z Formule 1. Tato hybridní jednotka bude mít výkon přes 1 000 koňských sil a nabídne pohon všech čtyř kol. Ovšem pozor, tohoto automobilu vznikne jen limitovaný počet 200 až 300 kusů a jeho cena se bude pohybovat okolo 64 milionů korun.

Fotogalerie Mercedesu SLS AMG Electric Drive

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 158 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 856 km
Cena: 310 000 Kč
Mercedes GLK 2,1
Rok výroby: 2010
Stav: 125 544 km
Cena: 350 000 Kč
Mercedes Viano 2,1
Rok výroby: 2006
Stav: 187 647 km
Cena: 290 000 Kč
Mercedes CLS 3,5
Rok výroby: 2005
Stav: 185 012 km
Cena: 250 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 34 727 km
Cena: 470 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků