Mercedes-AMG pracuje na vozech s hybridním a elektrickým pohonem

Elektrifikace pohonných jednotek se prý nevyhne ani výkonným modelům Mercedes-AMG. Zástupci značky to potvrdili na autosalonu v Detroitu.

Mercedes-AMG by flotilu svých automobilů mohl brzy rozšířit o vozy s hybridním nebo čistě elektrickým pohonem. Na autosalonu v Detroitu to v rozhovoru pro Car & Drivers potvrdil šéf výzkumu a vývoje Ola Källenius.

Nový hypersport Mercedes-AMG dostane motor z formule 1

Nový hypersport Mercedes-AMG dostane motor z formule 1

Společnost Daimler už dříve oznámila, že do vývoje vozů "nové generace" plánuje investovat zhruba 27 miliard korun. „Nemyslím si, že by to byly až tak opačné extrémy,“ odpověděl Källenius na otázku, zdali si dokáže představit vůz AMG s elektrickým pohonem. „Elektrifikace si do těchto aut brzy najde cestu. Nemůžeme vyloučit, že se brzy dočkáme čistě elektrického AMG.“

Kam by se budoucnost německé automobilky mohla v příštích letech ubírat, ukazuje vystavený model SLS AMG Electric Drive (fotogalerie níže). 

Mercedes utratí za elektromobily dalších 270 miliard korun

Mercedes utratí za elektromobily dalších 270 miliard korun

Dalším velkým krokem do elektrické budoucnosti bude ze strany Mercedesu Project One, automobil poháněný 1,6litrovým šestiválcem z Formule 1. Tato hybridní jednotka bude mít výkon přes 1 000 koňských sil a nabídne pohon všech čtyř kol. Ovšem pozor, tohoto automobilu vznikne jen limitovaný počet 200 až 300 kusů a jeho cena se bude pohybovat okolo 64 milionů korun.

Fotogalerie Mercedesu SLS AMG Electric Drive

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 20 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků