Mercedes-AMG GT: základní verze nabídne 460 koní a samosvor

Mercedes-AMG GT: základní verze nabídne 460 koní a samosvor

Mercedes před časem odhalil parametry motoru určeného pro zmenšené SLS-AMG. Půjde o nový čtyřlitrový osmiválec, který vyprodukuje 375 kW (510 k) a 650 Nm. Podle nejnovějších informací ale tento motor nebude standardem. Nové GT dorazí také v základním provedení vybaveným slabší verzí s výkonem 338 kW (460 k).

Mercedes-AMG GT dostane nový motor s parametry 510 k a 650 Nm

Mercedes-AMG GT dostane nový motor s parametry 510 k a 650 Nm

Výkonnější varianta ponese označení Mercedes-AMG GT-S a kromě motoru se bude lišit také v dalších ohledech. Základní provedení dostane na zadní nápravu klasický samosvor, „esko“ přidá elektronicky řízený diferenciál.

Mercedes AMG GT: tak bude vypadat nástupce SLS!

Mercedes AMG GT: tak bude vypadat nástupce SLS!

Standardem pro GT jsou devatenáctipalcová kola s pneumatikami o rozměrech 255/35 vpředu, respektive 295/30 vzadu. GT-S má na přední nápravě devatenáctipalcové disky se širšími pneumatikami (265/35), vzadu najdeme dvacetipalcová kola s pneumatikami ve velikosti 295/30. Ve všech případech jde o Michelin Pilot Super Sport.

Zdroj: GTSpirit

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků