Mercedes-AMG GT: základní verze nabídne 460 koní a samosvor

Mercedes-AMG GT: základní verze nabídne 460 koní a samosvor

Mercedes před časem odhalil parametry motoru určeného pro zmenšené SLS-AMG. Půjde o nový čtyřlitrový osmiválec, který vyprodukuje 375 kW (510 k) a 650 Nm. Podle nejnovějších informací ale tento motor nebude standardem. Nové GT dorazí také v základním provedení vybaveným slabší verzí s výkonem 338 kW (460 k).

Video | Sportovní auta | Technika | Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GT dostane nový motor s parametry 510 k a 650 Nm

Výkonnější varianta ponese označení Mercedes-AMG GT-S a kromě motoru se bude lišit také v dalších ohledech. Základní provedení dostane na zadní nápravu klasický samosvor, „esko“ přidá elektronicky řízený diferenciál.

Tajné | Sportovní auta | Kupé | Luxusní auta | Mercedes-Benz | Design | Fascinace

Mercedes AMG GT: tak bude vypadat nástupce SLS!

Standardem pro GT jsou devatenáctipalcová kola s pneumatikami o rozměrech 255/35 vpředu, respektive 295/30 vzadu. GT-S má na přední nápravě devatenáctipalcové disky se širšími pneumatikami (265/35), vzadu najdeme dvacetipalcová kola s pneumatikami ve velikosti 295/30. Ve všech případech jde o Michelin Pilot Super Sport.

Zdroj: GTSpirit

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků