Mercedes-AMG GT se předvádí na dalším videu. Řidiči se mají na co těšit

Mercedes-AMG GT se předvádí na dalším videu. Řidiči se mají na co těšit

Německá odpověď na Jaguar F-Type nebo Porsche 911 by se měla brzy ukázat v celé své kráse. Ještě než se tak stane, vypustil Mercedes do éteru další video, ve kterém naznačuje, že půjde o pro řidiče velmi zajímavé auto schopné nabídnout nevšední zážitky za volantem, stejně jako zajet nadprůměrné časy na okruzích.

Test Jaguar F-Type S Coupé: Díky za něj!

Test Jaguar F-Type S Coupé: Díky za něj!

Co se základních informací týká, venku už je toho poměrně dost. Mercedes-AMG GT dorazí ve dvou variantách. Obě dostanou pod kapotu nový přeplňovaný osmiválec o objemu čtyř litrů. Slabší verze bude naladěná na 338 kW (460 k), výkonnější GT-S disponuje výkonem 375 kW (510 k). Zatímco ve standardu najdeme klasický samosvorný diferenciál, ostřejší esko dostane na zadní nápravu elektronicky řízený diferenciál.

Mercedes-AMG GT: základní verze nabídne 460 koní a samosvor

Mercedes-AMG GT: základní verze nabídne 460 koní a samosvor

GT a GT-S se od sebe budou lišit také použitými pneumatikami. Standardem jsou devatenáctipalcová kola pro obě nápravy. GT-S používá vpředu devatenáctky obuté do širších pneumatik, na zadní nápravě budou dvacetipalcové disky.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků