Německá odpověď na Jaguar F-Type nebo Porsche 911 by se měla brzy ukázat v celé své kráse. Ještě než se tak stane, vypustil Mercedes do éteru další video, ve kterém naznačuje, že půjde o pro řidiče velmi zajímavé auto schopné nabídnout nevšední zážitky za volantem, stejně jako zajet nadprůměrné časy na okruzích.
Co se základních informací týká, venku už je toho poměrně dost. Mercedes-AMG GT dorazí ve dvou variantách. Obě dostanou pod kapotu nový přeplňovaný osmiválec o objemu čtyř litrů. Slabší verze bude naladěná na 338 kW (460 k), výkonnější GT-S disponuje výkonem 375 kW (510 k). Zatímco ve standardu najdeme klasický samosvorný diferenciál, ostřejší esko dostane na zadní nápravu elektronicky řízený diferenciál.
GT a GT-S se od sebe budou lišit také použitými pneumatikami. Standardem jsou devatenáctipalcová kola pro obě nápravy. GT-S používá vpředu devatenáctky obuté do širších pneumatik, na zadní nápravě budou dvacetipalcové disky.