Mercedes-AMG GT se předvádí na dalším videu. Řidiči se mají na co těšit

Mercedes-AMG GT se předvádí na dalším videu. Řidiči se mají na co těšit

Německá odpověď na Jaguar F-Type nebo Porsche 911 by se měla brzy ukázat v celé své kráse. Ještě než se tak stane, vypustil Mercedes do éteru další video, ve kterém naznačuje, že půjde o pro řidiče velmi zajímavé auto schopné nabídnout nevšední zážitky za volantem, stejně jako zajet nadprůměrné časy na okruzích.

Test Jaguar F-Type S Coupé: Díky za něj!

Test Jaguar F-Type S Coupé: Díky za něj!

Co se základních informací týká, venku už je toho poměrně dost. Mercedes-AMG GT dorazí ve dvou variantách. Obě dostanou pod kapotu nový přeplňovaný osmiválec o objemu čtyř litrů. Slabší verze bude naladěná na 338 kW (460 k), výkonnější GT-S disponuje výkonem 375 kW (510 k). Zatímco ve standardu najdeme klasický samosvorný diferenciál, ostřejší esko dostane na zadní nápravu elektronicky řízený diferenciál.

Mercedes-AMG GT: základní verze nabídne 460 koní a samosvor

Mercedes-AMG GT: základní verze nabídne 460 koní a samosvor

GT a GT-S se od sebe budou lišit také použitými pneumatikami. Standardem jsou devatenáctipalcová kola pro obě nápravy. GT-S používá vpředu devatenáctky obuté do širších pneumatik, na zadní nápravě budou dvacetipalcové disky.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 6 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků