Mercedes-AMG GT R řádí na Nordschleife. Jaký bude mít čas na kolo?

Mercedes-Benz představil model AMG GT R už v Goodwoodu, čas na Severní smyčce Nürburgringu však ještě nezveřejnil.

Zelená bestie v Zeleném pekle – nějak tak by se dalo ve zkratce popsat představení nového Mercedesu-AMG GT R, které značka přenášela online z letošního Festivalu rychlosti v Goodwoodu.Show se účastnil také Lewis Hamilton, který vůz představil divákům.

Už standardní AMG GT S je pořádně rychlé auto, „erko“ ale dostalo 55 kW a 50 N.m navíc. Motor 4.0 V8 biturbo tedy dosahuje 430 kilowattů a 700 newtonmentrů, což mu stačí k akceleraci z 0-100 km/h za 3,6 sekundy a maximální rychlosti 318 km/h.

Zatím nejostřejší Mercedes-AMG GT R zvládne 318 km/h

Zatím nejostřejší Mercedes-AMG GT R zvládne 318 km/h

Prodej vozu v Evropě odstartuje příští rok, divize AMG má proto ještě spoustu času k ladění a zejména pilování času na severní smyčce Nürburgringu. Zatím nejrychlejším vozem AMG ne Nordscheife je SLS Black Series, okruh objelo za 7:25.67, to má ale výkon 464 kW, přičemž hmotnost 1550 kilogramů je v podstatě shodná s AMG GT R, od kterého se očekává něco kolem sedmi minut a dvaceti sekund. Zatím si alespoň poslechněte perfektní zvuk osmiválce a zhodnoťte dovednosti vozu na dráze.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků