Mercedes-AMG GT R Pro je závodním speciálem jen napůl. Němci už jej testují

Svou premiéru si závodní limitka určená pro obyčejné silnice odbude až na autosalonu v Los Angeles. Mercedes nás zatím láká první ukázkou.

Mercedes AMG GTR Pro je přiostřená limitovaná edice, již tak dost kousavého AMG GTR. Některé prvky bude sdílet se závodními verzemi GT3 a GT4. O výkonu značka zatím pomlčela, prý se ale máme těšit na „ještě více schopností na závodní dráze“.

I když je na ukázce vůz zamaskovaný, lze si už udělat celkový obrázek. Aerodynamické detaily karoserie podtrhuje větší zadní spojler. Vše je uzpůsobeno lepšímu proudění vzduchu a přítlačné síle. Zaměření na závodní trať je vidět i v interiéru. Závodní skořepinové sedačky jsou potažené kůží. Řidiče chrání čtyřbodové bezpečnostní pásy, přichycené na ochranné závodní kleci v zadní části vozu.

Výkon tedy zatím nevíme. Co ale víme, je průměrná spotřeba. Ta se oproti standardnímu AMG GT R zvýšila o litr, na 12,4 l/ 100 km. Pokud vezmeme v úvahu, že novinka by měla být o něco lehčí, musela se v motorovém prostoru odehrát nejedna změna.

TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Očekávejte výkon atakující hranici 600 koní, stovku lehce nad tři vteřiny a maximální rychlost daleko za hranicí 300 km/h. Vše se dozvíme 30. listopadu, kdy se otevírají brány autosalonu v Los Angeles.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

včera | Vladimír Kadera | 68 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 82 příspěvků
TEST Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: Když chcete prostě jen auto

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Hyundai se v segmentu B rozhodně nemá za co stydět. Nabízí dobře vybavený model se spoustou zajímavých funkcí. Má ale něco navíc?

7.  2.  2019 | David Rusol | 97 příspěvků