Mercedes-AMG GT R Pro je závodním speciálem jen napůl. Němci už jej testují

Svou premiéru si závodní limitka určená pro obyčejné silnice odbude až na autosalonu v Los Angeles. Mercedes nás zatím láká první ukázkou.

Mercedes AMG GTR Pro je přiostřená limitovaná edice, již tak dost kousavého AMG GTR. Některé prvky bude sdílet se závodními verzemi GT3 a GT4. O výkonu značka zatím pomlčela, prý se ale máme těšit na „ještě více schopností na závodní dráze“.

I když je na ukázce vůz zamaskovaný, lze si už udělat celkový obrázek. Aerodynamické detaily karoserie podtrhuje větší zadní spojler. Vše je uzpůsobeno lepšímu proudění vzduchu a přítlačné síle. Zaměření na závodní trať je vidět i v interiéru. Závodní skořepinové sedačky jsou potažené kůží. Řidiče chrání čtyřbodové bezpečnostní pásy, přichycené na ochranné závodní kleci v zadní části vozu.

Výkon tedy zatím nevíme. Co ale víme, je průměrná spotřeba. Ta se oproti standardnímu AMG GT R zvýšila o litr, na 12,4 l/ 100 km. Pokud vezmeme v úvahu, že novinka by měla být o něco lehčí, musela se v motorovém prostoru odehrát nejedna změna.

TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Očekávejte výkon atakující hranici 600 koní, stovku lehce nad tři vteřiny a maximální rychlost daleko za hranicí 300 km/h. Vše se dozvíme 30. listopadu, kdy se otevírají brány autosalonu v Los Angeles.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

včera | Vladimír Kadera | 22 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků