Mercedes-AMG GT R má rekord na Nordschlaife. Záznam z jízdy bere dech!

Naštvaný zelený Mercedes je teď oficiálně nejrychlejší zadokolkou na severní smyčce Nürburgringu.

S časem 7:10,92 je okruhově zaměřený Mercedes o šest desetin sekundy rychlejší než Gumpert Apollo, který se titulem nejrychlejší zadokolky na této trati honosil doposud. Konkurent v podobě Ferrari 488 GTB za Mercedesem zaostal o více než 10 sekund.

Nový hypersport Mercedes-AMG dostane motor z formule 1

Nový hypersport Mercedes-AMG dostane motor z formule 1

GT R mělo obuté pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2, které obouvá v sériové výbavě. Řízení se ujal Christian Gebhart z německého Auto Sport magazínu.

K pohonu vůz využívá vyladěný čtyřlitrový osmiválec se dvěma turbodmychadly. Maximální výkon dosahuje 577 koňských sil. Z nuly na sto kilometrů v hodině zrychlí za 3,6 sekund. Od standardního modelu GT či GT S se liší také propracovanější aerodynamikou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

bazar

Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 158 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 856 km
Cena: 310 000 Kč
Mercedes GLK 2,1
Rok výroby: 2010
Stav: 125 544 km
Cena: 350 000 Kč
Mercedes Viano 2,1
Rok výroby: 2006
Stav: 187 647 km
Cena: 290 000 Kč
Mercedes CLS 3,5
Rok výroby: 2005
Stav: 185 012 km
Cena: 250 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 34 727 km
Cena: 470 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků