Mercedes-AMG GT na dalších snímcích: Hybridní sporťák pro celou rodinu

V útrobách sportovní novinky Mercedesu se nachází kombinace čtyřlitrového osmiválce s elektromotorem vzadu. Nové GT má ale být vozem pro celou rodinu.

Po prvotním odhalením GT v podobě nákresu jsme se dočkali ženevské premiéry a s ní i mnoha oficiálních fotografií. Koncept Mercedesu-AMG působí na první pohled impozantně a jeho cíle jsou nemalé - má být konkurentem hybridního provedení Porsche Panamera.

Ženeva ONLINE: Sledujte s námi všechny klíčové okamžiky

Ženeva ONLINE: Sledujte s námi všechny klíčové okamžiky

Koncept sportovního automobilu se vyznačuje oblými tvary a čtyřmi dveřmi. Esteticky v některých věcech připomíná první generaci CLS-Class. Mercedes přislíbil, že řada designových komponent vozů zůstane i pro sériovou výrobu.

Model je poháněn čtyřlitrovým osmiválcem, který doplňuje elektromotor uschovaný v zadní části vozu. Hybridní systém nabídne výkon 600 kW a pohon všech kol. Zrychlení z klidu na stovku avizuje Mercedes za méně než tři sekundy. Krátké vzdálenosti zvládne novinka na čistě elektrický pohon.

Mercedes-AMG odhalil první fotku GT4, konkurenta Panamery

Mercedes-AMG odhalil první fotku GT4, konkurenta Panamery

Německá automobilka si dává za cíl vytvořit hybridní sportovní vůz, který však může být každodenním parťákem pro celou rodinu. Na trhu by se GT4, jak se vůz bude pravděpodobně nazývat, mohlo objevit už v roce 2018.

Projděte si galerii konceptu Mercedes-AMG GT na oficiálních fotografiích...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků