Mercedes-AMG GT Black Series odhalil cenu. Je dražší než některé supersporty

Krátce po představení se německé zastoupení podělilo i o kompletní ceník. Vzhledem k opravdu ostrému ladění a nekompromisní technice se dala vysoká cenovka čekat.

Minulý týden se automobilka Mercedes-Benz vrátila k ikonickému označení Black Series, které se ukázalo v opravdu velkém stylu. Zdobí totiž speciálně upravený Mercedes-AMG GT, kterému byl velmi silně přepracován osmiválcový motor, aby mohl produkovat výkon 537 kW (730 koní) a 800 N.m točivého momentu.

Z nuly na 100 km/h se okřídlené kupé dostane za 3,2 sekundy, na 200 km/h pokračuje pod 9 sekund a maximálně dosáhne 325 km/h. Tato mrcha pro velké kluky má nastavitelný podvozek s adaptivními tlumiči, které mají speciální mód pro okruhy. Samozřejmě má i kovaná kola a karbon-keramické brzdy. Více o autě najdete zde.

Mercedes-AMG GT Black Series oficiálně: Nový motor, 730 koní a hromady karbonu

Mercedes-AMG GT Black Series oficiálně: Nový motor, 730 koní a hromady karbonu

První zákazníci se svých vozů dočkají již na začátku příštího roku. Mercedes však dříve neupřesnil, kolik za něj bude vlastně chtít. Nyní už to není tajemstvím, protože německé zastoupení se pochlubilo s kompletním ceníkem. Základní cena Mercedesu-AMG GT Black Series je 335.240 eur, tedy 8.800.000 korun.

Je nutné podotknout, že jde o základní cenu, ke které můžete přikoupit řadu příplatků. Nejzajímavější je asi paket AMG Track Package, který obsahuje ochrannou klec z titanu, čtyřbodové bezpečnostní pásy a hasící přístroj. Tento paket vyjde v přepočtu na 198 tisíc korun.

Porsche 911 Turbo S oficiálně: Má 650 koní a odkazuje na legendu ze sedmdesátek

Porsche 911 Turbo S oficiálně: Má 650 koní a odkazuje na legendu ze sedmdesátek

I když byl vůz navržen pro co nejnižší hmotnost, můžete do něj objednat některé luxusní prvky. Například elektricky ovládaná sedadla, zrcátka a sloupek řízení s pamětí je v paketu Memory Package za v přepočtu padesát tisíc korun. Příplatky mohou pokračovat například hlídáním jízdních pruhů a hlídáním slepého úhlu za 23.700 Kč nebo audiem Burmester za 126.400 Kč.

Mezi příplatky najdete i větší nádrž na 75 litrů paliva za symbolických 2400 korun nebo asistenta dálkových světel za tři tisíce. Krásný oranžový lak Magma Beam, který vidíte nahoře v galerii, vyjde na 222 tisíc korun. Auto v plné výbavě vyjde na zhruba 9,5 milionů korun. Základní Ferrari F8 Tributo a Lamborghini Huracán Evo se přitom vejdou pod šest milionů.

Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 63 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 54 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků