Mercedes-AMG GLE 63 Coupé: Dvě verze, osm válců, až 585 koní

Mercedes-AMG GLE 63 Coupé: Dvě verze, osm válců, až 585 koní

Po malé předpremiéře z minulého týdne přichází ostrá verze nového Mercedesu GLE Coupé v celé své kráse. Těšit se můžete na osmiválec o objemu 5,5 litru, dvě výkonové verze, pohon všech kol a až 585 koní.

BMW X6 už není jediné. Mercedes představuje GLE Coupé

BMW X6 už není jediné. Mercedes představuje GLE Coupé

Tahle novinka dostala opravdu dlouhý název. Celým jménem jde o Mercedes-AMG GLE 63 Coupé 4MATIC, přičemž k dispozici bude také ještě silnější GLE 63 S. V obou případech je pod kapotou dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu 5,5 litru, který nabídne 409 kW (556 k) a 700 Nm, respektive 430 kW (585 k) a 761 Nm v provedení S.

Osmiválec spolupracuje se sedmistupňovým automatem a pohonem všech kol, který upřednostňuje zadní nápravu (40/60). Maximální rychlost je omezena na tradičních 250 km/h, výkonnější S zvládne sprint z nuly na amerických 60 mil za hodinu (96 km/h) v čase 4,2 s.

Test Mercedes-Benz GLA 220 CDI 4MATIC: Tohle není crossover  

Test Mercedes-Benz GLA 220 CDI 4MATIC: Tohle není crossover  

AMG GLE Coupé dostalo upravený podvozek, rozšířené blatníky, sportovní výfuk a tak dále. V interiéru očekávejte sportovní sedadla, volant s plochou spodní částí nebo upravený přístrojový štít. Standardem pro základní AMG jsou kola o velikosti 21 palců, „esko“ používá disky ještě o palec větší.

Do výbavy se nastěhovaly také systémy typu AMG Ride Control, Active Curve System nebo Sports Direct-Steer. Dokoupit si můžete třeba karbonový kryt motoru, hlasitější výfuk nebo matně černé disky. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků