Mercedes-AMG GLE 63 Coupé: Dvě verze, osm válců, až 585 koní

Mercedes-AMG GLE 63 Coupé: Dvě verze, osm válců, až 585 koní

Po malé předpremiéře z minulého týdne přichází ostrá verze nového Mercedesu GLE Coupé v celé své kráse. Těšit se můžete na osmiválec o objemu 5,5 litru, dvě výkonové verze, pohon všech kol a až 585 koní.

SUV | Premiéry | Mercedes-Benz | Design

BMW X6 už není jediné. Mercedes představuje GLE Coupé

Tahle novinka dostala opravdu dlouhý název. Celým jménem jde o Mercedes-AMG GLE 63 Coupé 4MATIC, přičemž k dispozici bude také ještě silnější GLE 63 S. V obou případech je pod kapotou dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu 5,5 litru, který nabídne 409 kW (556 k) a 700 Nm, respektive 430 kW (585 k) a 761 Nm v provedení S.

Osmiválec spolupracuje se sedmistupňovým automatem a pohonem všech kol, který upřednostňuje zadní nápravu (40/60). Maximální rychlost je omezena na tradičních 250 km/h, výkonnější S zvládne sprint z nuly na amerických 60 mil za hodinu (96 km/h) v čase 4,2 s.

Testy | SUV | Mercedes-Benz

Test Mercedes-Benz GLA 220 CDI 4MATIC: Tohle není crossover  

AMG GLE Coupé dostalo upravený podvozek, rozšířené blatníky, sportovní výfuk a tak dále. V interiéru očekávejte sportovní sedadla, volant s plochou spodní částí nebo upravený přístrojový štít. Standardem pro základní AMG jsou kola o velikosti 21 palců, „esko“ používá disky ještě o palec větší.

Do výbavy se nastěhovaly také systémy typu AMG Ride Control, Active Curve System nebo Sports Direct-Steer. Dokoupit si můžete třeba karbonový kryt motoru, hlasitější výfuk nebo matně černé disky. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků