Mercedes-AMG GLC 43 4Matic: GLC konečně dostalo šestiválec

Verze AMG 43 4Matic je poháněná dvakrát přeplňovaným benzinovým šestiválcem o výkonu 270 kW (367 k) a točivém momentu 520 Nm.

Na stánku automobilky Mercedes toho bude v New Yorku k vidění poměrně hodně. Představí se zde sportovní verze nové třídy E, omlazený model CLA a ukáže se i sportovní provedení modelu GLC. V jeho případě je tato premiéra o to zajímavější, že vůbec poprvé současná generace dostává pod kapotu šestiválcový motor.

Mercedes-AMG E 43 4Matic: Ostré „éčko“ přichází

Mercedes-AMG E 43 4Matic: Ostré „éčko“ přichází

Až dosud jste si mohli koupit nové GLC pouze se čtyřválcovým benzinovým nebo naftovým motorem, maximálně byl k dispozici hybrid. To se brzy (přesně řečeno v dubnu) změní, protože přichází verze AMG 43 4Matic, která je poháněná dvakrát přeplňovaným benzinovým šestiválcem o výkonu 270 kW (367 k) a točivém momentu 520 Nm. Je to poprvé, co se divize AMG podívala na automobil spadající mezi kompaktní SUV.

Test Mercedes-Benz GLC 220 d 4Matic: SUV, které bychom vážně chtěli

Test Mercedes-Benz GLC 220 d 4Matic: SUV, které bychom vážně chtěli

GLC 43 4Matic umí sprint z nuly na 100 km/h za 4,9 s a maximální rychlost je elektronicky omezená na klasických 250 km/h. Součástí hnacího řetězce je také sportovní devítistupňová převodovka a pohon všech kol rozdělující točivý moment v poměru 31 % / 69 % ve prospěch zadní nápravy.

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic nabídne upravené řízení, vylepšenou zadní nápravu a zvětšené brzdy s kotouči o velikosti 360 mm vpředu a 320 mm vzadu. Novinka dostala rovněž upravený design. Objednat si tento model budete moci od čtvrtého dubna, první auta dorazí na trh v červnu letošního roku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků