Mercedes-AMG GLC 43 4Matic: GLC konečně dostalo šestiválec

Verze AMG 43 4Matic je poháněná dvakrát přeplňovaným benzinovým šestiválcem o výkonu 270 kW (367 k) a točivém momentu 520 Nm.

Na stánku automobilky Mercedes toho bude v New Yorku k vidění poměrně hodně. Představí se zde sportovní verze nové třídy E, omlazený model CLA a ukáže se i sportovní provedení modelu GLC. V jeho případě je tato premiéra o to zajímavější, že vůbec poprvé současná generace dostává pod kapotu šestiválcový motor.

Mercedes-AMG E 43 4Matic: Ostré „éčko“ přichází

Mercedes-AMG E 43 4Matic: Ostré „éčko“ přichází

Až dosud jste si mohli koupit nové GLC pouze se čtyřválcovým benzinovým nebo naftovým motorem, maximálně byl k dispozici hybrid. To se brzy (přesně řečeno v dubnu) změní, protože přichází verze AMG 43 4Matic, která je poháněná dvakrát přeplňovaným benzinovým šestiválcem o výkonu 270 kW (367 k) a točivém momentu 520 Nm. Je to poprvé, co se divize AMG podívala na automobil spadající mezi kompaktní SUV.

Test Mercedes-Benz GLC 220 d 4Matic: SUV, které bychom vážně chtěli

Test Mercedes-Benz GLC 220 d 4Matic: SUV, které bychom vážně chtěli

GLC 43 4Matic umí sprint z nuly na 100 km/h za 4,9 s a maximální rychlost je elektronicky omezená na klasických 250 km/h. Součástí hnacího řetězce je také sportovní devítistupňová převodovka a pohon všech kol rozdělující točivý moment v poměru 31 % / 69 % ve prospěch zadní nápravy.

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic nabídne upravené řízení, vylepšenou zadní nápravu a zvětšené brzdy s kotouči o velikosti 360 mm vpředu a 320 mm vzadu. Novinka dostala rovněž upravený design. Objednat si tento model budete moci od čtvrtého dubna, první auta dorazí na trh v červnu letošního roku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků