Mercedes-AMG GLC 43 4Matic: GLC konečně dostalo šestiválec

Verze AMG 43 4Matic je poháněná dvakrát přeplňovaným benzinovým šestiválcem o výkonu 270 kW (367 k) a točivém momentu 520 Nm.

Na stánku automobilky Mercedes toho bude v New Yorku k vidění poměrně hodně. Představí se zde sportovní verze nové třídy E, omlazený model CLA a ukáže se i sportovní provedení modelu GLC. V jeho případě je tato premiéra o to zajímavější, že vůbec poprvé současná generace dostává pod kapotu šestiválcový motor.

Mercedes-AMG E 43 4Matic: Ostré „éčko“ přichází

Mercedes-AMG E 43 4Matic: Ostré „éčko“ přichází

Až dosud jste si mohli koupit nové GLC pouze se čtyřválcovým benzinovým nebo naftovým motorem, maximálně byl k dispozici hybrid. To se brzy (přesně řečeno v dubnu) změní, protože přichází verze AMG 43 4Matic, která je poháněná dvakrát přeplňovaným benzinovým šestiválcem o výkonu 270 kW (367 k) a točivém momentu 520 Nm. Je to poprvé, co se divize AMG podívala na automobil spadající mezi kompaktní SUV.

Test Mercedes-Benz GLC 220 d 4Matic: SUV, které bychom vážně chtěli

Test Mercedes-Benz GLC 220 d 4Matic: SUV, které bychom vážně chtěli

GLC 43 4Matic umí sprint z nuly na 100 km/h za 4,9 s a maximální rychlost je elektronicky omezená na klasických 250 km/h. Součástí hnacího řetězce je také sportovní devítistupňová převodovka a pohon všech kol rozdělující točivý moment v poměru 31 % / 69 % ve prospěch zadní nápravy.

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic nabídne upravené řízení, vylepšenou zadní nápravu a zvětšené brzdy s kotouči o velikosti 360 mm vpředu a 320 mm vzadu. Novinka dostala rovněž upravený design. Objednat si tento model budete moci od čtvrtého dubna, první auta dorazí na trh v červnu letošního roku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků