Mercedes-AMG GLC 43 4Matic: GLC konečně dostalo šestiválec

Verze AMG 43 4Matic je poháněná dvakrát přeplňovaným benzinovým šestiválcem o výkonu 270 kW (367 k) a točivém momentu 520 Nm.

Na stánku automobilky Mercedes toho bude v New Yorku k vidění poměrně hodně. Představí se zde sportovní verze nové třídy E, omlazený model CLA a ukáže se i sportovní provedení modelu GLC. V jeho případě je tato premiéra o to zajímavější, že vůbec poprvé současná generace dostává pod kapotu šestiválcový motor.

Mercedes-AMG E 43 4Matic: Ostré „éčko“ přichází

Mercedes-AMG E 43 4Matic: Ostré „éčko“ přichází

Až dosud jste si mohli koupit nové GLC pouze se čtyřválcovým benzinovým nebo naftovým motorem, maximálně byl k dispozici hybrid. To se brzy (přesně řečeno v dubnu) změní, protože přichází verze AMG 43 4Matic, která je poháněná dvakrát přeplňovaným benzinovým šestiválcem o výkonu 270 kW (367 k) a točivém momentu 520 Nm. Je to poprvé, co se divize AMG podívala na automobil spadající mezi kompaktní SUV.

Test Mercedes-Benz GLC 220 d 4Matic: SUV, které bychom vážně chtěli

Test Mercedes-Benz GLC 220 d 4Matic: SUV, které bychom vážně chtěli

GLC 43 4Matic umí sprint z nuly na 100 km/h za 4,9 s a maximální rychlost je elektronicky omezená na klasických 250 km/h. Součástí hnacího řetězce je také sportovní devítistupňová převodovka a pohon všech kol rozdělující točivý moment v poměru 31 % / 69 % ve prospěch zadní nápravy.

Mercedes-AMG GLC 43 4Matic nabídne upravené řízení, vylepšenou zadní nápravu a zvětšené brzdy s kotouči o velikosti 360 mm vpředu a 320 mm vzadu. Novinka dostala rovněž upravený design. Objednat si tento model budete moci od čtvrtého dubna, první auta dorazí na trh v červnu letošního roku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky