Mercedes-AMG EQE oficiálně: Má točivý moment 1000 N.m a stovku pokoří za 3,3 sekundy

Názory k článku

Praktické auto  |  16. 02. 2022 08:47

No moc hezky ti že mě nevypadá. Co bych pochopil u EQS to u EQS už moc nefunguje. Chápu že u Ev je ještě důležitější odpor kvůli dojezdu, ale za to nemůže být tak odporné vizuálně kvůli prodejum. Tesla to zvládá ještě celkem elegantně a tím že byla první masovou produkci tak vetsina ostatních vypadá jako ošklivá kopie a to ta Tesla taky není žádná kráska. Ale třeba to na živo bude lepší.

 |   |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
emkejx  |  16. 02. 2022 09:28

u nas beha EQS a to auto volam to bublinka nema sancu parkovat pred obchodakom normalne, dobrych 40cm mu trci zadok do cesty nakolko ani na normalne osadenom obrubniku nedokaze predkom nadist. jednoducho ho suchne. Majitelov si to najde, no musia mat hlboko do vrecka, alebo to daju na firmu, ale je to hnus, za mna po aktualnom GLA dalsi skaredy MB a ta videohra vo vnutri, vypada to ako v nejakej herni v japonsku.

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Hamarel  |  16. 02. 2022 11:36

Když pominu design, jehož vnímání je subjektivní a který se mi hrubě nelíbí, tak na to, že se má jednat o AMG je to technicky hrubě zaostalé, nabíjení 170 kW v roce 2022 je těžká zaostávačka a Vmax nižší než obligátních 250 je u AMG prostě propadák.

 |   |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Praktické auto  |  16. 02. 2022 13:18

On je to taky důkaz absurdity stavu prosazování Ev. šílené normy na emise a kolik elektřiny sežere Ev na 1 km nikoho nezajímá, dokud nebudou mít čisté zdroje drtivou většinu tak by to mělo být stejne pro obě skupiny aut. Chceš Ev? Ok tak ho postav lehké a s rozumným výkonem ať máš malou spotřebu na km nebo budeš mít také sankce a ne ze kdo prodá 1 Ev SUV tak to má do emisí jako by měl dvě auta s nulovou co2 stopou!

 |   |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat reakce: Zasílat reakce Můj názor