Mercedes-AMG EQE oficiálně: Má točivý moment 1000 N.m a stovku pokoří za 3,3 sekundy

13 komentářů

Praktické auto
16. února • 13:18

On je to taky důkaz absurdity stavu prosazování Ev. šílené normy na emise a kolik elektřiny sežere Ev na 1 km nikoho nezajímá, dokud nebudou mít čisté zdroje drtivou většinu tak by to mělo být stejne pro obě skupiny aut. Chceš Ev? Ok tak ho postav lehké a s rozumným výkonem ať máš malou spotřebu na km nebo budeš mít také sankce a ne ze kdo prodá 1 Ev SUV tak to má do emisí jako by měl dvě auta s nulovou co2 stopou!

miandys
18. února • 15:48

Máte pravdu.Co mě na tom fakt šokuje, je ta prezentace odtrženého postoje.Jako kdyby ta greendeal politika, prosazování elektromobility silou, znevýhodňování,obchodování s emisními povolenkami, sem přivezli zlotřilí Marťani, kteří nás drží kouzelnými zbraněmi pod krkem a tak nemůžeme jinak.Málo kdo je ochoten přiznat, že tohle všechno je také kvůli němu, kvůli “sobě sama”.Tyhle nesmysly prosazují politici a politické programy, které dlouhodobě napříč Evropou, ale i ČR volí naprostá většina voličů a to OPAKOVANĚ.Lze to shrnou jedním slovem. ŠÍLENSTVÍ. Lidé prostě zdegenerovali a zešíleli.Einstein kdysi popsal definici šílenství:DĚLAT STEJNÉ VĚCI, OČEKÁVAT JINÉ VÝSLEDKY.A přesně tohle drtivá většina voličů napříč Evropou i Česka prostě dělá.O to je pak legračnější, když ti samí si stěžují na to, co sami několikrát odhlasovali.

Praktické auto
19. února • 9:05

On se počet lidí kteri to uvidí stejně bude zvyšovat úměrně tomu na kolik lidí to prakticky dopadne, až jim příští rok přijde vyúčtování elektřiny, až uvidí rozdíl mezi tím co si mohou koupit s cenami vc. Inflace, když jim déle neporostou mzdy, až si po letech půjdou pro nové auto a dozví se ze si mohou vzít za půl mega dacii spring nebo za 700 Zoe a jestli chtějí rodinné auto tak ze mají vysolit aspoň milion. Zatím je dost ojetin i když zdražily, zatím je relativně dost nových aut do půl milionu, ale velmi rychle to vše končí, snad se změní většinový apatický názor dokud bude ještě čas. A při tom klidně můžeme chránit planetu ale dělejme to efektivněji, sociálně citlivěji a hlavně racionálně.

Hamarel
16. února • 11:36

Když pominu design, jehož vnímání je subjektivní a který se mi hrubě nelíbí, tak na to, že se má jednat o AMG je to technicky hrubě zaostalé, nabíjení 170 kW v roce 2022 je těžká zaostávačka a Vmax nižší než obligátních 250 je u AMG prostě propadák.

OnlyTruth
16. února • 13:13

nezabudajme okrem papierovych parametrov to ze toto auto nebde nejako agilne ani inak sportovo vynikat.. je to proste ekologicke 2000+kg auto :-)

16. února • 12:11

240 nebo 250 km/h je vcelku jedno, většina řidičů to beztak ani nevyužije, spíše buďme rádi za to, že je to ještě pořád více než 160 km/h, jak káže eko-trend.

Hamarel
16. února • 12:21

Většina řidičů to nevyužije, většina řidičů si také nemůže dovolit AMG. Ale ti co mohou určitě parametr Vmax sledují. A řada elektroaut umí 250 i více, AMG to neumí, takže ostuda.

16. února • 12:53

Já bych to tedy nechal na těch, co si AMG kupují. Ve vašem případě evidentně AMG kvůli své neschopnosti přišlo o jednoho zákazníka.

emkejx
16. února • 9:28

u nas beha EQS a to auto volam to bublinka nema sancu parkovat pred obchodakom normalne, dobrych 40cm mu trci zadok do cesty nakolko ani na normalne osadenom obrubniku nedokaze predkom nadist. jednoducho ho suchne. Majitelov si to najde, no musia mat hlboko do vrecka, alebo to daju na firmu, ale je to hnus, za mna po aktualnom GLA dalsi skaredy MB a ta videohra vo vnutri, vypada to ako v nejakej herni v japonsku.

Mirek
16. února • 17:46

Nechci se tě dotknout, ale podle tebe si to může koupit kdejaký nemajetný jouda? "Majitelov si to najde, no musia mat hlboko do vrecka..." To znamená, že nemají peníze.

Praktické auto
16. února • 8:47

No moc hezky ti že mě nevypadá. Co bych pochopil u EQS to u EQS už moc nefunguje. Chápu že u Ev je ještě důležitější odpor kvůli dojezdu, ale za to nemůže být tak odporné vizuálně kvůli prodejum. Tesla to zvládá ještě celkem elegantně a tím že byla první masovou produkci tak vetsina ostatních vypadá jako ošklivá kopie a to ta Tesla taky není žádná kráska. Ale třeba to na živo bude lepší.

16. února • 9:23

Taky nevím. Technicky je to parádní, dynamické parametry na papíru úžasné, svezení s tím určitě bude příjemné, komfort více než dostatečný, ale... kam se poděla ta majestátnost a elegance, kterou se vozy M-B vyznačovaly? (Alespoň tedy za mě...)

Praktické auto
16. února • 9:51

Jo poslední generace mercedesu se mě zas celkem líbily mimo SUV ale pokusy o Ev se jim moc nedari

Doporučujeme

Články odjinud