Včera jsme se podívali na  facelift BMW M5 a M5 Competition  a dnes tu máme i vylepšenou verzi hlavního rivala. Mercedes-Benz po březnové premiéře  aktualizované třídy E  představuje i vrcholné verze divize AMG s motorizací E63 S, které dorazily v obou karosářských variantách. Foto: Daimler

Včera jsme se podívali na facelift BMW M5 a M5 Competition a dnes tu máme i vylepšenou verzi hlavního rivala. Mercedes-Benz po březnové premiéře aktualizované třídy E představuje i vrcholné verze divize AMG s motorizací E63 S, které dorazily v obou karosářských variantách. | Foto: Daimler

Vrcholné verze si přebírají přední světlomety z té standardní a zbytek si obalily do mnohem lákavějšího kabátku, který spočívá v agresivnější přední masce a body kitu. Standardem jsou zde 20palcová kola a zákazníci se mohou těšit i na tři nové barvy - Graphite Grey, Cirrus Silver, a Brilliant Blue. Foto: Daimler

Vrcholné verze si přebírají přední světlomety z té standardní a zbytek si obalily do mnohem lákavějšího kabátku, který spočívá v agresivnější přední masce a body kitu. Standardem jsou zde 20palcová kola a zákazníci se mohou těšit i na tři nové barvy - Graphite Grey, Cirrus Silver, a Brilliant Blue. | Foto: Daimler

Vnitřek opět spočívá v nejaktuálnější technice značky a navrch přidává i specifický AMG volant a kontrastní prošívání čalouněných prvků. Pod kapotou je dvakrát přeplňovaný osmiválcový motor o objemu 4,4 litru, který dosahuje výkonu 450 kW (612 koní) a 850 N.m točivého momentu. Foto: Daimler

Vnitřek opět spočívá v nejaktuálnější technice značky a navrch přidává i specifický AMG volant a kontrastní prošívání čalouněných prvků. Pod kapotou je dvakrát přeplňovaný osmiválcový motor o objemu 4,4 litru, který dosahuje výkonu 450 kW (612 koní) a 850 N.m točivého momentu. | Foto: Daimler

Vozy jsou vybaveny devítistupňovou automatickou převodovkou, která pohání všechna čtyři kola. V rámci sportovních jízdních režimů lze také výkon posílat pouze na zadní kola. Verze sedan akceleruje na stovku za 3,4 sekundy a kombi to trvá o desetinu déle.  Foto: Daimler

Vozy jsou vybaveny devítistupňovou automatickou převodovkou, která pohání všechna čtyři kola. V rámci sportovních jízdních režimů lze také výkon posílat pouze na zadní kola. Verze sedan akceleruje na stovku za 3,4 sekundy a kombi to trvá o desetinu déle.  | Foto: Daimler

Již tradičně jsou verze E63 k mání i bez písmene S, kdy jsou naladěny na 420 kW (571 koní) a 750 N.m točivého momentu. Zrychlení z 0 na 100 km/h zvládnou obě verze o desetinu sekundy déle a maximální omezena rychlost je omezena na 250 km/h, zatímco E63 S může jet až 300 km/h. Foto: Daimler

Již tradičně jsou verze E63 k mání i bez písmene S, kdy jsou naladěny na 420 kW (571 koní) a 750 N.m točivého momentu. Zrychlení z 0 na 100 km/h zvládnou obě verze o desetinu sekundy déle a maximální omezena rychlost je omezena na 250 km/h, zatímco E63 S může jet až 300 km/h. | Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

 Foto: Daimler

| Foto: Daimler

Vrcholné verze si přebírají přední světlomety z té standardní a zbytek si obalily do mnohem lákavějšího kabátku, který spočívá v agresivnější přední masce a body kitu. Standardem jsou zde 20palcová kola a zákazníci se mohou těšit i na tři nové barvy - Graphite Grey, Cirrus Silver, a Brilliant Blue. Foto: Daimler
Vnitřek opět spočívá v nejaktuálnější technice značky a navrch přidává i specifický AMG volant a kontrastní prošívání čalouněných prvků. Pod kapotou je dvakrát přeplňovaný osmiválcový motor o objemu 4,4 litru, který dosahuje výkonu 450 kW (612 koní) a 850 N.m točivého momentu. Foto: Daimler
Vozy jsou vybaveny devítistupňovou automatickou převodovkou, která pohání všechna čtyři kola. V rámci sportovních jízdních režimů lze také výkon posílat pouze na zadní kola. Verze sedan akceleruje na stovku za 3,4 sekundy a kombi to trvá o desetinu déle.  Foto: Daimler
Již tradičně jsou verze E63 k mání i bez písmene S, kdy jsou naladěny na 420 kW (571 koní) a 750 N.m točivého momentu. Zrychlení z 0 na 100 km/h zvládnou obě verze o desetinu sekundy déle a maximální omezena rychlost je omezena na 250 km/h, zatímco E63 S může jet až 300 km/h. Foto: Daimler
52
Fotogalerie

Mercedes-AMG E63 S prošel faceliftem. Má 612 koní a zvládne až 300 km/h

Nejsilnější verze nové třídy E si ponechává hřmotný osmiválec o výkonu 612 koní. Jasnou výhodou oproti BMW je možnost karosářské varianty kombi.

Včera jsme se podívali na facelift BMW M5 a M5 Competition a dnes tu máme i vylepšenou verzi hlavního rivala. Mercedes-Benz po březnové premiéře aktualizované třídy E představuje i vrcholné verze divize AMG s motorizací E63 S, které dorazily v obou karosářských variantách.

Vrcholné verze si přebírají přední světlomety z té standardní a zbytek obalily do mnohem lákavějšího kabátku, který spočívá v agresivnější přední masce a body kitu. Standardem jsou zde 20palcová kola a zákazníci se mohou těšit i na tři nové barvy - Graphite Grey, Cirrus Silver, a Brilliant Blue.

Vnitřek opět spočívá v nejaktuálnější technice značky a navrch přidává i specifický AMG volant a kontrastní prošívání čalouněných prvků. Pod kapotou je dvakrát přeplňovaný osmiválcový motor o objemu 4,4 litru, který dosahuje výkonu 450 kW (612 koní) a 850 N.m točivého momentu.

Vozy jsou vybaveny devítistupňovou automatickou převodovkou a standardem je pohon všech kol, který lze v rámci sportovních jízdních režimů přepnout na zadokolku. Verze sedan akceleruje na stovku za 3,4 sekundy a kombi to trvá o desetinu sekundy déle.

Již tradičně jsou verze E63 k mání i bez písmene S, kdy jsou naladěny na 420 kW (571 koní) a 750 N.m točivého momentu. Zrychlení z 0 na 100 km/h zvládnou o desetinu sekundy pomaleji a maximální rychlost je omezena na 250 km/h (290 km/h s volitelným AMG paketem), zatímco E63 S může jet až 300 km/h.

AMG

AMG je německá společnost, která se zabývá závodními úpravami a sportovním tuningem vozů Mercedes-Benz. Společnost byla založena v roce 1967 dvojicí Hans Werner Aufrecht a Erhard Melcher. Většinou se značka uvádí jako Mercedes-AMG.

Mercedes-AMG GT Black Series • Mercedes-AMG GLB

Doporučujeme

Články odjinud