Mercedes-AMG E 63 v péči RevoZport: 635 koní a sada spoilerů

RevoZport Racing Technology Ltd. s hlavním sídlem v Hong Kongu zaměřila svou pozornost na nejvýkonnější verzí předchozí generace třídy E. Pro ostré sedany s třícípou hvězdou na přídi má připravenu sadu aerodynamických doplňků i lehké zvýšení výkonu.

Mercedes-Benz E63 AMG už nebude mít pohon zadních kol

Mercedes-Benz E63 AMG už nebude mít pohon zadních kol

Hlavní novinkou je paket RZE-640, který obsahuje dvoudílný přední splitter, nástavce prahů, nový zadní difuzor a spoiler umístěný na víko zavazadlového prostoru. Všechny tyto nové komponenty jsou z uhlíkových vláken a mají přispívat k lepšímu proudění vzduchu kolem karoserie při vysokých rychlostech.

Mercedes-Benz E63 AMG: „über E-Classe“ pálí gumy

Mercedes-Benz E63 AMG: „über E-Classe“ pálí gumy

Kromě aerodynamiky se RevoZport zaměřil i na výkon dvojicí turbodmychadel přeplňovaného 5,5litrového osmiválce a za pomoci nového softwaru pro jeho řídící jednotku, sání z uhlíkových vláken a titanového výfukového systému jej ladí na 467 kW (635 k), zatímco sériové provedení v ostré verzi S nabízí „jen“ 430 kW (585 k) a standardní AMG E 63 pak má 411 kW (558 k). 

Mercedes-Benz E63 AMG: 585 koní, 4Matic a stovka za 3,6 s

Mercedes-Benz E63 AMG: 585 koní, 4Matic a stovka za 3,6 s

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků