Mercedes-AMG E 63 v péči RevoZport: 635 koní a sada spoilerů

RevoZport Racing Technology Ltd. s hlavním sídlem v Hong Kongu zaměřila svou pozornost na nejvýkonnější verzí předchozí generace třídy E. Pro ostré sedany s třícípou hvězdou na přídi má připravenu sadu aerodynamických doplňků i lehké zvýšení výkonu.

Mercedes-Benz E63 AMG už nebude mít pohon zadních kol

Mercedes-Benz E63 AMG už nebude mít pohon zadních kol

Hlavní novinkou je paket RZE-640, který obsahuje dvoudílný přední splitter, nástavce prahů, nový zadní difuzor a spoiler umístěný na víko zavazadlového prostoru. Všechny tyto nové komponenty jsou z uhlíkových vláken a mají přispívat k lepšímu proudění vzduchu kolem karoserie při vysokých rychlostech.

Mercedes-Benz E63 AMG: „über E-Classe“ pálí gumy

Mercedes-Benz E63 AMG: „über E-Classe“ pálí gumy

Kromě aerodynamiky se RevoZport zaměřil i na výkon dvojicí turbodmychadel přeplňovaného 5,5litrového osmiválce a za pomoci nového softwaru pro jeho řídící jednotku, sání z uhlíkových vláken a titanového výfukového systému jej ladí na 467 kW (635 k), zatímco sériové provedení v ostré verzi S nabízí „jen“ 430 kW (585 k) a standardní AMG E 63 pak má 411 kW (558 k). 

Mercedes-Benz E63 AMG: 585 koní, 4Matic a stovka za 3,6 s

Mercedes-Benz E63 AMG: 585 koní, 4Matic a stovka za 3,6 s

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků