Mercedes-AMG E 63 v péči RevoZport: 635 koní a sada spoilerů

RevoZport Racing Technology Ltd. s hlavním sídlem v Hong Kongu zaměřila svou pozornost na nejvýkonnější verzí předchozí generace třídy E. Pro ostré sedany s třícípou hvězdou na přídi má připravenu sadu aerodynamických doplňků i lehké zvýšení výkonu.

Mercedes-Benz E63 AMG už nebude mít pohon zadních kol

Mercedes-Benz E63 AMG už nebude mít pohon zadních kol

Hlavní novinkou je paket RZE-640, který obsahuje dvoudílný přední splitter, nástavce prahů, nový zadní difuzor a spoiler umístěný na víko zavazadlového prostoru. Všechny tyto nové komponenty jsou z uhlíkových vláken a mají přispívat k lepšímu proudění vzduchu kolem karoserie při vysokých rychlostech.

Mercedes-Benz E63 AMG: „über E-Classe“ pálí gumy

Mercedes-Benz E63 AMG: „über E-Classe“ pálí gumy

Kromě aerodynamiky se RevoZport zaměřil i na výkon dvojicí turbodmychadel přeplňovaného 5,5litrového osmiválce a za pomoci nového softwaru pro jeho řídící jednotku, sání z uhlíkových vláken a titanového výfukového systému jej ladí na 467 kW (635 k), zatímco sériové provedení v ostré verzi S nabízí „jen“ 430 kW (585 k) a standardní AMG E 63 pak má 411 kW (558 k). 

Mercedes-Benz E63 AMG: 585 koní, 4Matic a stovka za 3,6 s

Mercedes-Benz E63 AMG: 585 koní, 4Matic a stovka za 3,6 s

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků