Mercedes-AMG E 63 v péči RevoZport: 635 koní a sada spoilerů

RevoZport Racing Technology Ltd. s hlavním sídlem v Hong Kongu zaměřila svou pozornost na nejvýkonnější verzí předchozí generace třídy E. Pro ostré sedany s třícípou hvězdou na přídi má připravenu sadu aerodynamických doplňků i lehké zvýšení výkonu.

Mercedes-Benz E63 AMG už nebude mít pohon zadních kol

Mercedes-Benz E63 AMG už nebude mít pohon zadních kol

Hlavní novinkou je paket RZE-640, který obsahuje dvoudílný přední splitter, nástavce prahů, nový zadní difuzor a spoiler umístěný na víko zavazadlového prostoru. Všechny tyto nové komponenty jsou z uhlíkových vláken a mají přispívat k lepšímu proudění vzduchu kolem karoserie při vysokých rychlostech.

Mercedes-Benz E63 AMG: „über E-Classe“ pálí gumy

Mercedes-Benz E63 AMG: „über E-Classe“ pálí gumy

Kromě aerodynamiky se RevoZport zaměřil i na výkon dvojicí turbodmychadel přeplňovaného 5,5litrového osmiválce a za pomoci nového softwaru pro jeho řídící jednotku, sání z uhlíkových vláken a titanového výfukového systému jej ladí na 467 kW (635 k), zatímco sériové provedení v ostré verzi S nabízí „jen“ 430 kW (585 k) a standardní AMG E 63 pak má 411 kW (558 k). 

Mercedes-Benz E63 AMG: 585 koní, 4Matic a stovka za 3,6 s

Mercedes-Benz E63 AMG: 585 koní, 4Matic a stovka za 3,6 s

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků