Mercedes-AMG E 43 4Matic: Ostré „éčko“ přichází

Mercedes představil novou verzi poslední generace třídy E. Provedení E 43 4Matic nabídne dynamický vzhled a především posílený třílitrový šestiválec. Zájemci se mohou těšit na zrychlení z nuly na 100 km/h za 4,6 s.

Nová verze nejnovějšího provedení třídy E dostala dvakrát přeplňovaný benzinový šestiválec o objemu tří litrů. Ten nabídne 295 kW (401 k) při 6100 ot./min a 520 Nm dostupných v rozmezí od 2500 do 5000 ot./min. Maximální rychlost automobilu těžkého 1765 kg je 250 km/h, přičemž jde samozřejmě o hodnotu danou omezovačem. V kombinovaném cyklu si E 43 4Matic řekne údajně o 8,3 l/100 km.

Nová generace Mercedesu třídy E startuje na částce 1 188 200 Kč

Nová generace Mercedesu třídy E startuje na částce 1 188 200 Kč

Motor spolupracuje s devítistupňovou automatickou převodovkou, nechybí systém vzduchového odpružení, ani pohon všech kol. Ten standardně pracuje s poměrem 31/69 % ve prospěch zadní nápravy. Řidič si samozřejmě bude moci nastavit jednotlivé části auta tak, jak to známe z jiných Mercedesů. Kromě jiného se také zvětšovaly brzdy.

Nový Mercedes-Benz třídy E má dotykový volant i autopilota  

Nový Mercedes-Benz třídy E má dotykový volant i autopilota  

Do interiéru dostal Mercedes-AMG E 43 4Matic sportovní sedadla, červené bezpečnostní pásy, kovové pedály, sportovní volant a přístrojový štít AMG. Na pohled se sportovní provedení třídy E liší nárazníky, výraznou maskou, pětipaprskovými disky o velikosti 19", vzadu najdeme difuzor, decentní spoiler a dvě dvojité koncovky výfuku.

Mercedes-AMG E43 4Matic se představí zanedlouho na autosalonu v New Yorku, první auta dorazí na trh v září.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků