Mercedes-AMG E 43 4Matic: Ostré „éčko“ přichází

Mercedes představil novou verzi poslední generace třídy E. Provedení E 43 4Matic nabídne dynamický vzhled a především posílený třílitrový šestiválec. Zájemci se mohou těšit na zrychlení z nuly na 100 km/h za 4,6 s.

Nová verze nejnovějšího provedení třídy E dostala dvakrát přeplňovaný benzinový šestiválec o objemu tří litrů. Ten nabídne 295 kW (401 k) při 6100 ot./min a 520 Nm dostupných v rozmezí od 2500 do 5000 ot./min. Maximální rychlost automobilu těžkého 1765 kg je 250 km/h, přičemž jde samozřejmě o hodnotu danou omezovačem. V kombinovaném cyklu si E 43 4Matic řekne údajně o 8,3 l/100 km.

Nová generace Mercedesu třídy E startuje na částce 1 188 200 Kč

Nová generace Mercedesu třídy E startuje na částce 1 188 200 Kč

Motor spolupracuje s devítistupňovou automatickou převodovkou, nechybí systém vzduchového odpružení, ani pohon všech kol. Ten standardně pracuje s poměrem 31/69 % ve prospěch zadní nápravy. Řidič si samozřejmě bude moci nastavit jednotlivé části auta tak, jak to známe z jiných Mercedesů. Kromě jiného se také zvětšovaly brzdy.

Nový Mercedes-Benz třídy E má dotykový volant i autopilota  

Nový Mercedes-Benz třídy E má dotykový volant i autopilota  

Do interiéru dostal Mercedes-AMG E 43 4Matic sportovní sedadla, červené bezpečnostní pásy, kovové pedály, sportovní volant a přístrojový štít AMG. Na pohled se sportovní provedení třídy E liší nárazníky, výraznou maskou, pětipaprskovými disky o velikosti 19", vzadu najdeme difuzor, decentní spoiler a dvě dvojité koncovky výfuku.

Mercedes-AMG E43 4Matic se představí zanedlouho na autosalonu v New Yorku, první auta dorazí na trh v září.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků