Mercedes-AMG E 43 4Matic: Ostré „éčko“ přichází

Mercedes představil novou verzi poslední generace třídy E. Provedení E 43 4Matic nabídne dynamický vzhled a především posílený třílitrový šestiválec. Zájemci se mohou těšit na zrychlení z nuly na 100 km/h za 4,6 s.

Nová verze nejnovějšího provedení třídy E dostala dvakrát přeplňovaný benzinový šestiválec o objemu tří litrů. Ten nabídne 295 kW (401 k) při 6100 ot./min a 520 Nm dostupných v rozmezí od 2500 do 5000 ot./min. Maximální rychlost automobilu těžkého 1765 kg je 250 km/h, přičemž jde samozřejmě o hodnotu danou omezovačem. V kombinovaném cyklu si E 43 4Matic řekne údajně o 8,3 l/100 km.

Nová generace Mercedesu třídy E startuje na částce 1 188 200 Kč

Nová generace Mercedesu třídy E startuje na částce 1 188 200 Kč

Motor spolupracuje s devítistupňovou automatickou převodovkou, nechybí systém vzduchového odpružení, ani pohon všech kol. Ten standardně pracuje s poměrem 31/69 % ve prospěch zadní nápravy. Řidič si samozřejmě bude moci nastavit jednotlivé části auta tak, jak to známe z jiných Mercedesů. Kromě jiného se také zvětšovaly brzdy.

Nový Mercedes-Benz třídy E má dotykový volant i autopilota  

Nový Mercedes-Benz třídy E má dotykový volant i autopilota  

Do interiéru dostal Mercedes-AMG E 43 4Matic sportovní sedadla, červené bezpečnostní pásy, kovové pedály, sportovní volant a přístrojový štít AMG. Na pohled se sportovní provedení třídy E liší nárazníky, výraznou maskou, pětipaprskovými disky o velikosti 19", vzadu najdeme difuzor, decentní spoiler a dvě dvojité koncovky výfuku.

Mercedes-AMG E43 4Matic se představí zanedlouho na autosalonu v New Yorku, první auta dorazí na trh v září.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 35 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků