Mercedes-AMG E 43 4Matic: Ostré „éčko“ přichází

Mercedes představil novou verzi poslední generace třídy E. Provedení E 43 4Matic nabídne dynamický vzhled a především posílený třílitrový šestiválec. Zájemci se mohou těšit na zrychlení z nuly na 100 km/h za 4,6 s.

Nová verze nejnovějšího provedení třídy E dostala dvakrát přeplňovaný benzinový šestiválec o objemu tří litrů. Ten nabídne 295 kW (401 k) při 6100 ot./min a 520 Nm dostupných v rozmezí od 2500 do 5000 ot./min. Maximální rychlost automobilu těžkého 1765 kg je 250 km/h, přičemž jde samozřejmě o hodnotu danou omezovačem. V kombinovaném cyklu si E 43 4Matic řekne údajně o 8,3 l/100 km.

Nová generace Mercedesu třídy E startuje na částce 1 188 200 Kč

Nová generace Mercedesu třídy E startuje na částce 1 188 200 Kč

Motor spolupracuje s devítistupňovou automatickou převodovkou, nechybí systém vzduchového odpružení, ani pohon všech kol. Ten standardně pracuje s poměrem 31/69 % ve prospěch zadní nápravy. Řidič si samozřejmě bude moci nastavit jednotlivé části auta tak, jak to známe z jiných Mercedesů. Kromě jiného se také zvětšovaly brzdy.

Nový Mercedes-Benz třídy E má dotykový volant i autopilota  

Nový Mercedes-Benz třídy E má dotykový volant i autopilota  

Do interiéru dostal Mercedes-AMG E 43 4Matic sportovní sedadla, červené bezpečnostní pásy, kovové pedály, sportovní volant a přístrojový štít AMG. Na pohled se sportovní provedení třídy E liší nárazníky, výraznou maskou, pětipaprskovými disky o velikosti 19", vzadu najdeme difuzor, decentní spoiler a dvě dvojité koncovky výfuku.

Mercedes-AMG E43 4Matic se představí zanedlouho na autosalonu v New Yorku, první auta dorazí na trh v září.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 43 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků