zase nikto nenapisal o vahe ani o rozlozeny sily medzi pohonom .. dokym vsetky tieto Acka nebudu mat zadny pohon je skoda hovorit o niecom sportovom ale inak ako auto je velmi pekne, pravdepodobne to bude pre ludi, ktory sa tesia tym cislam na papiery a pre milenky podnikatelov
Neváží to o nic víc než auta kterým aktuálně nebo v budocnu bude konkurovat. Áčko nikdy zadokolka nebude a v této třídě už prakticky žádné auto v momentě kdy BMW vyrukuje s novou třídou 1er a od ní odvozenými modely. Když chceš lehkost a zadokolku kup si Lotus Elise a nepindej nad modelem který je určen zcela odlišnému typu zákazníku.B-]
nad tym som aj rozmyslal , elise je prave sportove auto
A jejda, zase tady máme váhu a rozložení hmotnosti... ;-)Nejlepší by bylo, kdyby to mělo 800 kilo a nehoda by znamenala jistou smrt? :-))Ovšem vzpomněl jsem si na tebe v Caymanu T, to auto je opravdu perfektně odlehčené (1350kg - se mnou 1475) a pěkně agilní. Motor uprostřed, zadní náhon a aktivní diferak. Moc pěkná jízda. Když zkousnes R4 (co by ne, když R4 měla i BMW M3), tak je to ideální řidičské auto.
cayman je paradne auto , ja s R4 nemam nikdy problem ... ja len hovorim, ze nech udavaju aj vahu pre mna je to dolezity faktor .. ja som napriklad chcel kupit ae86 co ma 1,6ku motor a je to paradne lahke auto , nakolko bezpecnost v tom nie je naj - ale v buducnosti ked budem chciet spravit poriadny project tak si ju asi zoberiem a spravim klietku do vnutra a mohlo by to ist ..
Ešte krídla a budeš lietať po mliečnej dráhe. Najryzikovejší vodiči.l
Kdo je nejrizikovější řidič?
Jo v pohodě, já to beru tak, ze Tvé potřeby jsou lehké a agilní auto ideálně s manuálem, abys cítil tu mechanickou vazbu a souzneni. Spis mě zarazilo, ze to beres jako návod pro všechny. Každý má jiné potřeby a touhy. Třeba moje segra miluje velká a hodně těžká auta, takže ji nenutim měnit názor.
suhlasim je to pravda , ja len davam nazor na "sportove" auta .. v ostatnych pripadoch to je tak ,takisto moja priatelka chce SUVcko a na jazdne vlastnosti sa vies ako pozera :-D ako ja mam rad viac typov aut rad , na daily si predstavujem pohodlny bezpecny sedan - to aj momentalne mam C class w205 benzin (tam je jedno ci manual/aut) , pri sportovom aute nech je agilne , lahke a presne ako hovoris, ze viem co mam v rukach, a velmi rad mam aj offroady ale take tie prave s mechanickou uzavierkou diff .. samozrejme asi nebudeme mat kazdy 100 aut vozovy park :-D len tak je dobre mat nejaku predstavu o autach
Jediný Mercedes u kterého se dá mluvit o hranatosti je Géčko.B-]
Nejak nam ty ostrejsi sedany obecne hranati/mustangovati (coz je zatim fajn). Ta zluta mu slusi.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.