Mercedes-AMG CLA 35 4Matic oficiálně: Sedan má 306 koní a super dynamiku

bzzz  |  09. 04. 2019 09:04

Nejak nam ty ostrejsi sedany obecne hranati/mustangovati (coz je zatim fajn). Ta zluta mu slusi.

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  09. 04. 2019 10:52

Jediný Mercedes u kterého se dá mluvit o hranatosti je Géčko.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  09. 04. 2019 14:39

zase nikto nenapisal o vahe ani o rozlozeny sily medzi pohonom .. dokym vsetky tieto Acka nebudu mat zadny pohon je skoda hovorit o niecom sportovom ale inak ako auto je velmi pekne, pravdepodobne to bude pre ludi, ktory sa tesia tym cislam na papiery a pre milenky podnikatelov

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  09. 04. 2019 14:46

A jejda, zase tady máme váhu a rozložení hmotnosti...
Nejlepší by bylo, kdyby to mělo 800 kilo a nehoda by znamenala jistou smrt?
Ovšem vzpomněl jsem si na tebe v Caymanu T, to auto je opravdu perfektně odlehčené (1350kg - se mnou 1475) a pěkně agilní. Motor uprostřed, zadní náhon a aktivní diferak. Moc pěkná jízda. Když zkousnes R4 (co by ne, když R4 měla i BMW M3), tak je to ideální řidičské auto.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  09. 04. 2019 15:54

cayman je paradne auto , ja s R4 nemam nikdy problem ... ja len hovorim, ze nech udavaju aj vahu pre mna je to dolezity faktor .. ja som napriklad chcel kupit ae86 co ma 1,6ku motor a je to paradne lahke auto , nakolko bezpecnost v tom nie je naj - ale v buducnosti ked budem chciet spravit poriadny project tak si ju asi zoberiem a spravim klietku do vnutra a mohlo by to ist ..

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  09. 04. 2019 18:19

Jo v pohodě, já to beru tak, ze Tvé potřeby jsou lehké a agilní auto ideálně s manuálem, abys cítil tu mechanickou vazbu a souzneni.
Spis mě zarazilo, ze to beres jako návod pro všechny. Každý má jiné potřeby a touhy. Třeba moje segra miluje velká a hodně těžká auta, takže ji nenutim měnit názor.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  10. 04. 2019 14:42

suhlasim je to pravda , ja len davam nazor na "sportove" auta .. v ostatnych pripadoch to je tak ,takisto moja priatelka chce SUVcko a na jazdne vlastnosti sa vies ako pozera ako ja mam rad viac typov aut rad , na daily si predstavujem pohodlny bezpecny sedan - to aj momentalne mam C class w205 benzin (tam je jedno ci manual/aut) , pri sportovom aute nech je agilne , lahke a presne ako hovoris, ze viem co mam v rukach, a velmi rad mam aj offroady ale take tie prave s mechanickou uzavierkou diff .. samozrejme asi nebudeme mat kazdy 100 aut vozovy park len tak je dobre mat nejaku predstavu o autach

Odpovědět  |   | 
jano  |  09. 04. 2019 19:56

Ešte krídla a budeš lietať po mliečnej dráhe. Najryzikovejší vodiči.l

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 04. 2019 09:25

Kdo je nejrizikovější řidič?

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  09. 04. 2019 21:21

Neváží to o nic víc než auta kterým aktuálně nebo v budocnu bude konkurovat. Áčko nikdy zadokolka nebude a v této třídě už prakticky žádné auto v momentě kdy BMW vyrukuje s novou třídou 1er a od ní odvozenými modely. Když chceš lehkost a zadokolku kup si Lotus Elise a nepindej nad modelem který je určen zcela odlišnému typu zákazníku.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  10. 04. 2019 14:44

nad tym som aj rozmyslal , elise je prave sportove auto

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 46 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A