Mercedes-AMG CLA 35 4Matic oficiálně: Sedan má 306 koní a super dynamiku

bzzz  |  09. 04. 2019 09:04

Nejak nam ty ostrejsi sedany obecne hranati/mustangovati (coz je zatim fajn). Ta zluta mu slusi.

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  09. 04. 2019 10:52

Jediný Mercedes u kterého se dá mluvit o hranatosti je Géčko.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  09. 04. 2019 14:39

zase nikto nenapisal o vahe ani o rozlozeny sily medzi pohonom .. dokym vsetky tieto Acka nebudu mat zadny pohon je skoda hovorit o niecom sportovom ale inak ako auto je velmi pekne, pravdepodobne to bude pre ludi, ktory sa tesia tym cislam na papiery a pre milenky podnikatelov

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  09. 04. 2019 14:46

A jejda, zase tady máme váhu a rozložení hmotnosti...
Nejlepší by bylo, kdyby to mělo 800 kilo a nehoda by znamenala jistou smrt?
Ovšem vzpomněl jsem si na tebe v Caymanu T, to auto je opravdu perfektně odlehčené (1350kg - se mnou 1475) a pěkně agilní. Motor uprostřed, zadní náhon a aktivní diferak. Moc pěkná jízda. Když zkousnes R4 (co by ne, když R4 měla i BMW M3), tak je to ideální řidičské auto.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  09. 04. 2019 15:54

cayman je paradne auto , ja s R4 nemam nikdy problem ... ja len hovorim, ze nech udavaju aj vahu pre mna je to dolezity faktor .. ja som napriklad chcel kupit ae86 co ma 1,6ku motor a je to paradne lahke auto , nakolko bezpecnost v tom nie je naj - ale v buducnosti ked budem chciet spravit poriadny project tak si ju asi zoberiem a spravim klietku do vnutra a mohlo by to ist ..

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  09. 04. 2019 18:19

Jo v pohodě, já to beru tak, ze Tvé potřeby jsou lehké a agilní auto ideálně s manuálem, abys cítil tu mechanickou vazbu a souzneni.
Spis mě zarazilo, ze to beres jako návod pro všechny. Každý má jiné potřeby a touhy. Třeba moje segra miluje velká a hodně těžká auta, takže ji nenutim měnit názor.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  10. 04. 2019 14:42

suhlasim je to pravda , ja len davam nazor na "sportove" auta .. v ostatnych pripadoch to je tak ,takisto moja priatelka chce SUVcko a na jazdne vlastnosti sa vies ako pozera ako ja mam rad viac typov aut rad , na daily si predstavujem pohodlny bezpecny sedan - to aj momentalne mam C class w205 benzin (tam je jedno ci manual/aut) , pri sportovom aute nech je agilne , lahke a presne ako hovoris, ze viem co mam v rukach, a velmi rad mam aj offroady ale take tie prave s mechanickou uzavierkou diff .. samozrejme asi nebudeme mat kazdy 100 aut vozovy park len tak je dobre mat nejaku predstavu o autach

Odpovědět  |   | 
jano  |  09. 04. 2019 19:56

Ešte krídla a budeš lietať po mliečnej dráhe. Najryzikovejší vodiči.l

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 04. 2019 09:25

Kdo je nejrizikovější řidič?

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  09. 04. 2019 21:21

Neváží to o nic víc než auta kterým aktuálně nebo v budocnu bude konkurovat. Áčko nikdy zadokolka nebude a v této třídě už prakticky žádné auto v momentě kdy BMW vyrukuje s novou třídou 1er a od ní odvozenými modely. Když chceš lehkost a zadokolku kup si Lotus Elise a nepindej nad modelem který je určen zcela odlišnému typu zákazníku.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  10. 04. 2019 14:44

nad tym som aj rozmyslal , elise je prave sportove auto

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

včera | Vladimír Kadera | 4 příspěvky
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 70 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 99 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 12 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 189 N/A