Mercedes-AMG CLA 35 4Matic oficiálně: Sedan má 306 koní a super dynamiku

Mercedes pokračuje v rozšiřování variant nové generace CLA, tudíž musel dříve či později přijít i nový výkonnější kousek se zkratkou AMG.

Přiostřená třída A s karoserií sedanu se nám již ukázala a teď Mercedes představuje také ostřejší verzi stylového CLA. Novinka přicházející s označením Mercedes-AMG CLA 35 4Matic dle předpokladů kopíruje techniku zmíněného „áčka“ ve stejné specifikaci a jeho karoserie rovněž obdržela lehce agresivnější vzezření.

Mercedes-AMG A 35 4Matic sedan oficiálně: Audi S3 musí zuřit vzteky

Mercedes-AMG A 35 4Matic sedan oficiálně: Audi S3 musí zuřit vzteky

Hlavním titulkem CLA 35 je tedy dvoulitrový turbo čtyřválec, který nabízí výkon 225 kW (306 koní) a točivý moment 400 N.m. Standardem je poté sedmistupňová dvouspojková převodovka a pohon všech kol. Dynamika? Z nuly na 100 km/h se novinka zvládne rozjet za 4,9 sekundy a maximálně dosáhne 250 km/h.

Zbytek je tradiční přehlídkou úprav, které byste u ostřejšího CLA jaksi čekali. Přitvrzen byl podvozek (volitelně s adaptivními tlumiči), ke zvýšení torzní tuhosti se objevují dodatečné vzpěry na přední i zadní nápravě, posílena byla brzdová soustava, 18palcová AMG kola jsou základem (19palcová za příplatek), a jestliže by někoho napadlo s CLA 35 vyrazit na okruh, k mání je i balíček AMG Track Pace s dataloggerem pro analýzu vašeho počínání za volantem.

Mercedes-Benz otevřel svůj první závod v Rusku. Na zahájení produkce dorazil i Putin

Mercedes-Benz otevřel svůj první závod v Rusku. Na zahájení produkce dorazil i Putin

Ostré CLA 35 je samozřejmě na vrcholu základní výbavy, takže v interiéru čekejte klasicky poslední infotainment MBUX s dvojicí 10,25palcových obrazovek, sportovní multifunkční AMG volant, sportovní sedačky, ambientní osvětlení s 64 odstíny, panoramatickou střechu a celou hromadu asistenčních a bezpečnostních systémů.  

Než se novinka dostane v srpnu letošního roku na evropský trh, naživo se poprvé ukáže na autosalonu v New Yorku v polovině dubna. Cenovky se tedy dozvíme později.

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

včera | Vladimír Kadera | 15 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků