Mercedes-AMG CLA 35 4Matic oficiálně: Sedan má 306 koní a super dynamiku

Mercedes pokračuje v rozšiřování variant nové generace CLA, tudíž musel dříve či později přijít i nový výkonnější kousek se zkratkou AMG.

Přiostřená třída A s karoserií sedanu se nám již ukázala a teď Mercedes představuje také ostřejší verzi stylového CLA. Novinka přicházející s označením Mercedes-AMG CLA 35 4Matic dle předpokladů kopíruje techniku zmíněného „áčka“ ve stejné specifikaci a jeho karoserie rovněž obdržela lehce agresivnější vzezření.

Mercedes-AMG A 35 4Matic sedan oficiálně: Audi S3 musí zuřit vzteky

Mercedes-AMG A 35 4Matic sedan oficiálně: Audi S3 musí zuřit vzteky

Hlavním titulkem CLA 35 je tedy dvoulitrový turbo čtyřválec, který nabízí výkon 225 kW (306 koní) a točivý moment 400 N.m. Standardem je poté sedmistupňová dvouspojková převodovka a pohon všech kol. Dynamika? Z nuly na 100 km/h se novinka zvládne rozjet za 4,9 sekundy a maximálně dosáhne 250 km/h.

Zbytek je tradiční přehlídkou úprav, které byste u ostřejšího CLA jaksi čekali. Přitvrzen byl podvozek (volitelně s adaptivními tlumiči), ke zvýšení torzní tuhosti se objevují dodatečné vzpěry na přední i zadní nápravě, posílena byla brzdová soustava, 18palcová AMG kola jsou základem (19palcová za příplatek), a jestliže by někoho napadlo s CLA 35 vyrazit na okruh, k mání je i balíček AMG Track Pace s dataloggerem pro analýzu vašeho počínání za volantem.

Mercedes-Benz otevřel svůj první závod v Rusku. Na zahájení produkce dorazil i Putin

Mercedes-Benz otevřel svůj první závod v Rusku. Na zahájení produkce dorazil i Putin

Ostré CLA 35 je samozřejmě na vrcholu základní výbavy, takže v interiéru čekejte klasicky poslední infotainment MBUX s dvojicí 10,25palcových obrazovek, sportovní multifunkční AMG volant, sportovní sedačky, ambientní osvětlení s 64 odstíny, panoramatickou střechu a celou hromadu asistenčních a bezpečnostních systémů.  

Než se novinka dostane v srpnu letošního roku na evropský trh, naživo se poprvé ukáže na autosalonu v New Yorku v polovině dubna. Cenovky se tedy dozvíme později.

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 63 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 48 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků