Mercedes-AMG C63 S: 510 koní nestačí? Tak si dopřejte o 102 koní více

Mercedes třídy C je ve svém vrcholném provedení 63 S v podstatě převlečené AMG GT. Přeplňovaný čtyřlitrový osmiválec vyprodukuje 375 kW (510 k), akceleraci na 100 km/h zvládne už za 4,1 s a maximálně jede 280 km/h. Vám to přijde málo?

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Potom by se vám mohla zamlouvat úprava od německé společnosti Performmaster. Ta totiž dokáže zvednout výkon osmiválcového motoru na poctivých 450 kW (612 k) a točivý moment dokonce až na 840 Nm.

Mercedes-Benz C63 AMG Coupé konečně oficiálně

Mercedes-Benz C63 AMG Coupé konečně oficiálně

Takový Mercedes-AMG C63 S umí dosprintovat na stokilometrovou rychlost o tři desetiny sekundy rychleji (3,8 s), akceleraci z nuly na 200 km/h zvládne za 11,4 s (standardní provedení potřebuje 12,7 s) a omezovač se posune o 30 km/h výše, takže se svým kombi můžete jet až 310 km/h. Protože totožný motor používá také kupé AMG GT, mohou si stejnou úpravu logicky dopřát i jeho majitelé.

Mercedes-Benz C63 AMG S v podání Brabusu umí stovku za 3,8 s  

Mercedes-Benz C63 AMG S v podání Brabusu umí stovku za 3,8 s  

A kdyby vám náhodou společnost Performmaster nepřišla jako dostatečně důvěryhodná, pak se můžete obrátit třeba na Brabus. Ten představil podobnou úpravu ve Frankfurtu. Výsledek má výkon 441 kW (600 k) a vrchol točivého momentu 800 Nm. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků