Mercedes-AMG C63 S: 510 koní nestačí? Tak si dopřejte o 102 koní více

Mercedes třídy C je ve svém vrcholném provedení 63 S v podstatě převlečené AMG GT. Přeplňovaný čtyřlitrový osmiválec vyprodukuje 375 kW (510 k), akceleraci na 100 km/h zvládne už za 4,1 s a maximálně jede 280 km/h. Vám to přijde málo?

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Potom by se vám mohla zamlouvat úprava od německé společnosti Performmaster. Ta totiž dokáže zvednout výkon osmiválcového motoru na poctivých 450 kW (612 k) a točivý moment dokonce až na 840 Nm.

Mercedes-Benz C63 AMG Coupé konečně oficiálně

Mercedes-Benz C63 AMG Coupé konečně oficiálně

Takový Mercedes-AMG C63 S umí dosprintovat na stokilometrovou rychlost o tři desetiny sekundy rychleji (3,8 s), akceleraci z nuly na 200 km/h zvládne za 11,4 s (standardní provedení potřebuje 12,7 s) a omezovač se posune o 30 km/h výše, takže se svým kombi můžete jet až 310 km/h. Protože totožný motor používá také kupé AMG GT, mohou si stejnou úpravu logicky dopřát i jeho majitelé.

Mercedes-Benz C63 AMG S v podání Brabusu umí stovku za 3,8 s  

Mercedes-Benz C63 AMG S v podání Brabusu umí stovku za 3,8 s  

A kdyby vám náhodou společnost Performmaster nepřišla jako dostatečně důvěryhodná, pak se můžete obrátit třeba na Brabus. Ten představil podobnou úpravu ve Frankfurtu. Výsledek má výkon 441 kW (600 k) a vrchol točivého momentu 800 Nm. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků