Mercedes-AMG C63 S: 510 koní nestačí? Tak si dopřejte o 102 koní více

Mercedes třídy C je ve svém vrcholném provedení 63 S v podstatě převlečené AMG GT. Přeplňovaný čtyřlitrový osmiválec vyprodukuje 375 kW (510 k), akceleraci na 100 km/h zvládne už za 4,1 s a maximálně jede 280 km/h. Vám to přijde málo?

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Potom by se vám mohla zamlouvat úprava od německé společnosti Performmaster. Ta totiž dokáže zvednout výkon osmiválcového motoru na poctivých 450 kW (612 k) a točivý moment dokonce až na 840 Nm.

Mercedes-Benz C63 AMG Coupé konečně oficiálně

Mercedes-Benz C63 AMG Coupé konečně oficiálně

Takový Mercedes-AMG C63 S umí dosprintovat na stokilometrovou rychlost o tři desetiny sekundy rychleji (3,8 s), akceleraci z nuly na 200 km/h zvládne za 11,4 s (standardní provedení potřebuje 12,7 s) a omezovač se posune o 30 km/h výše, takže se svým kombi můžete jet až 310 km/h. Protože totožný motor používá také kupé AMG GT, mohou si stejnou úpravu logicky dopřát i jeho majitelé.

Mercedes-Benz C63 AMG S v podání Brabusu umí stovku za 3,8 s  

Mercedes-Benz C63 AMG S v podání Brabusu umí stovku za 3,8 s  

A kdyby vám náhodou společnost Performmaster nepřišla jako dostatečně důvěryhodná, pak se můžete obrátit třeba na Brabus. Ten představil podobnou úpravu ve Frankfurtu. Výsledek má výkon 441 kW (600 k) a vrchol točivého momentu 800 Nm. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

včera | Miro Mihálik | 11 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků