Mercedes-AMG C63 přijde o motor V8. Místo něj dostane hybridní benzinový čtyřválec

bzzz  |  20. 10. 2019 12:03

Vsichni budou nadavat, malokdo na to ma a jeste mene by si ho koupilo. Uvidime, co z toho hybridu vzejde.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  20. 10. 2019 21:46

Už vidím ty fronty zájemců.....
A až dorazí S63AMG (čtyřválec 1,5 + elektro), to lze čekat před M-B salony přímo fronty na pořadník.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  20. 10. 2019 13:25

Je to v dnešní době očekávatelný krok.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  20. 10. 2019 21:46

není

Odpovědět  |   | 
ACE  |  21. 10. 2019 09:55

Pokud tě to překvapilo, tak ses měl v posledních letech podívat na televizi nebo si přečíst denní tisk, nebo nedejbože použít internet.

Odpovědět  |   | 
KHGT  |  20. 10. 2019 14:07

Smutné, z osmiválce na čtyřválec, to je tedy sešup.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  20. 10. 2019 21:47

Naštěstí u Audi a BMW uvažují jinak.

Odpovědět  |   | 
KHGT  |  20. 10. 2019 22:09

U Audi a u BMW jsou pod stejným tlakem evropských regulací jako Mercedes, takže také budou muset reagovat. Ale věřím, že takto šílený krok neudělají, asi se leckde objeví baterky, ale pokud to ponechají v kombinaci s šesti a osmiválci, tak budu rád.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  21. 10. 2019 08:00

Pod tlakem sice jsou, ale na rozdíl od M-B do odpovídajících aut dávají nové osmiválce, které dále vyvíjejí. Audi pokračuje i s desetiválcem. A ještě k tomu si nepůjčují motory ani celá auta od automobilky s p..ou vepředu i vzadu.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  21. 10. 2019 10:27

v Evrope se proda necelych 20% produkce divize AMG, ale muze za to EU ze tam bude 4 valec ta paranoia z EU je u lidi uzasna zalezitost

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 10. 2019 11:16

Na něco tu svou nedostatečnost musí svalit. EU je k tomu přímo ideální. Nehmotné, neosobní "cosi", co se nemůže nijak bránit, reagovat nebo dotyčnému nakopat prdel, to je nejlepší terč.

Odpovědět  |   | 
expat  |  22. 10. 2019 10:43

V roce 1955, když mě bylo 8 let, tak jsem dostal k vánocům autíčko na baterky. Netušil jsem tenkrát, že budou baterky cpát i do velkých aut. Kdybych to býval věděl, tak jsem to autíčko ještě u stromečku rozšlapal.......

Odpovědět  |   | 

Pohřeb spalováků pokračuje zdárně dál. Zubatá máchla kosou a šup 4 válce jdsou v prdeli.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
karel.  |  20. 10. 2019 14:41

Lepší 4 válce v prdeli než tvůj mozek tamtéž.

Odpovědět  |   | 
Kukbuk  |  20. 10. 2019 23:41

..odkedy ma Elonov osobny analny kolik Kuk mozog?
Vsak to jeble teple jelito je dusevny kripel bez mozgu

Odpovědět  |   | 

Uhnilo ti péro žumpojede.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  20. 10. 2019 14:55

Ekofašismus v praxi.... škoda ho. Z 8 na 4 válce to je tedy hoodně nepovedený velký skok.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  20. 10. 2019 15:03

Mergl spadl v poslední době do těžkých ztrát, tak se snaží prolevnit výrobu aby se zachránil. Obávám se, že se tímto krokem dostane do ještě větších trablů.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  20. 10. 2019 16:57

O tom jsem nic neslyšel, vypadají celkem zdravě. Jediné co proniklo na veřejnost je postupný prodej Číňanům. Ale to je určitě lepší varianta než Arabům...

Odpovědět  |   | 
Jan  |  20. 10. 2019 20:41

Těžkých ztrát ? To je snad první čtvrtletní ztrata za 10 let, navíc je to vlastne výnos jak prase, protože 4.2 bil měly byt náklady na airbagy a dieselgate....

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 10. 2019 21:01

Arabu je hrstka, maji jen ropu, pisek a penize. Cinanu je pres miliardu a maji vsechno.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  20. 10. 2019 21:49

Někteří (například spojení arabští šejkové Zayed a Makhtúm) už delší dobu nemají ropu ani pro sebe a musí ji dovážet.

Odpovědět  |   | 
jean  |  20. 10. 2019 15:44

Toto je teda dosť smutná správa.

Odpovědět  |   | 
Nornik  |  20. 10. 2019 18:37

Těch osmiválců se ted zase tolik neprodávalo. Kdo bude chtít vice asi až Ecko, kde nebyl cenový rozdil takový. Snad aspoň v ecku bude víc válců.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  20. 10. 2019 19:08

To je ale úplně jinak laděné těžší auto a navíc se 4x4.

Odpovědět  |   | 
Ef  |  20. 10. 2019 20:43

Zda se ze zde jsou sami rozumni lide. Ale pak jsou volby a vsichni voli levicaky- socany zelene a piraty...a pak se divi coze se to deje. Ty idiotsky emisni normy nespadly z nebe. To je vysledek voleb

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  20. 10. 2019 20:45

Bohužel, myslím, že si to lidé vůbec neuvědomují. Mimochodem k eurovolbám Češi skoro nechodí, tak to je taky důsledek.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 10. 2019 21:08

V eurovolbach kandiduje prilis mnoho zaslouzilych politickych zmrdu pripadne karieristu. Hazet vsechno na zelene, socialisty apod je takovt folklor. Tezko si priznat, ze lide z vlastni staje jsou svine, kterym jde jen o vlastni prospech. U nas se daji volit jeste tak jedinci, ale tradicni strany jsou nevolitelne. Bohuzel i z Piratu se vyklubali vesmes neknubove a prumernaci.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 10. 2019 21:03

Ze se ta pravice ale za ty roky predvedla.

Odpovědět  |   | 
Ludovít  |  20. 10. 2019 21:59

Emisní normy jsou výsledkem racionálního rozhodnutí elit. Světovou ekonomiku nejdříve táhnul nově rozvíjejíci sektor služeb, pak 2 světové války, následně hypotéky, dnes to jsou nucené investice do ekologie. Emisní normy jsou úmyslmě nastaveny tak přísně, aby bylo třeba zkoumat nové technologie a lít do toho peníze. To co slyšíš z médií, to jsou užiteční idioti, kteří tomu zdarma dělají PR.

Odpovědět  |   | 
Lulda  |  20. 10. 2019 22:25

Před 10 lety ho nabízeli s atmosferickou 6,2 V8 a teď tohle. K*rvy “ekologický”

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 10. 2019 23:27

Tak si ty V8 nakup do zasoby

Odpovědět  |   | 
Lulda  |  21. 10. 2019 11:52

K čemu mi budou, až těm chytrolínům už definitivně v palici přeskočí a zakážou provoz čemukoliv s objemem větším, než 2 litry

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 10. 2019 13:43

A k cemu by ti byl ted (pokud jezdis vicemene predpisove a/nebo nesurfujes na okruhu)?

Odpovědět  |   | 
Lulda  |  21. 10. 2019 16:59

Proč má každej zacyklenej pohled, že velkej motor se automaticky rovná jezdit jako hovado. To není jen a pouze o tom letět jako dobytek, to je taky o užívání si zvuku, celkovýho projevu motoru. S tou 6,2 jsem měl tu čest. Bavilo mě ji poslouchat, nechat ji jen tak probublávat, neskutečněj tah v podstatě už od lehce zvýšenýho volnoběhu. Tyhle motory maj něco do sebe i při neprasácký jízdě, ale kdo nezažil, nepochopí.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 10. 2019 17:58

Souhlas.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 10. 2019 07:27

Když to člověk vidí, pak mu nářky a úšklebky nad technikou francouzského DS přijdou tak nějak... trapné.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  21. 10. 2019 08:03

to, že klub trapnosti poctí svým členstvím Daimler ještě neznamená, že trapnosti ubylo, spíš naopak

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 10. 2019 09:44

Jenže to není jen M-B. Podobná situace se rozlézá celým automobilovým světem...

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  21. 10. 2019 15:36

Nikoli, tyhle hysterie se týkají převážně Evropy.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 10. 2019 17:04

Jelikož nežiju v Číně, USA ani Japonsku, logicky mě z hlediska motorů zajímá to, co se děje v Evropě.
A že by se jinde měli o tolik líp... to taky není pravda.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  21. 10. 2019 17:17

ja som si myslel, ze to je nejaky nepodareny clanok z 1.aprila

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

včera | Stanislav Kolman | 58 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 14 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 52 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta