Mercedes-AMG C63 přijde o motor V8. Místo něj dostane hybridní benzinový čtyřválec

43 komentářů

OnlyTruth
21. října • 17:17

ja som si myslel, ze to je nejaky nepodareny clanok z 1.aprila :-D

mpolan
21. října • 7:27

Když to člověk vidí, pak mu nářky a úšklebky nad technikou francouzského DS přijdou tak nějak... trapné.

Nojono
21. října • 8:03

to, že klub trapnosti poctí svým členstvím Daimler ještě neznamená, že trapnosti ubylo, spíš naopak

mpolan
21. října • 9:44

Jenže to není jen M-B. Podobná situace se rozlézá celým automobilovým světem...

Sir CHerokee
21. října • 15:36

Nikoli, tyhle hysterie se týkají převážně Evropy.

mpolan
21. října • 17:04

Jelikož nežiju v Číně, USA ani Japonsku, logicky mě z hlediska motorů zajímá to, co se děje v Evropě.
A že by se jinde měli o tolik líp... to taky není pravda.

Lulda
20. října • 22:25

Před 10 lety ho nabízeli s atmosferickou 6,2 V8 a teď tohle. K*rvy “ekologický”:-(

bzzz
20. října • 23:27

Tak si ty V8 nakup do zasoby ;-)

Lulda
21. října • 11:52

K čemu mi budou, až těm chytrolínům už definitivně v palici přeskočí a zakážou provoz čemukoliv s objemem větším, než 2 litry:-D

bzzz
21. října • 13:43

A k cemu by ti byl ted (pokud jezdis vicemene predpisove a/nebo nesurfujes na okruhu)? ;-)

Lulda
21. října • 16:59

Proč má každej zacyklenej pohled, že velkej motor se automaticky rovná jezdit jako hovado. To není jen a pouze o tom letět jako dobytek, to je taky o užívání si zvuku, celkovýho projevu motoru. S tou 6,2 jsem měl tu čest. Bavilo mě ji poslouchat, nechat ji jen tak probublávat, neskutečněj tah v podstatě už od lehce zvýšenýho volnoběhu. Tyhle motory maj něco do sebe i při neprasácký jízdě, ale kdo nezažil, nepochopí.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
21. října • 17:58

Souhlas.

Ef
20. října • 20:43

Zda se ze zde jsou sami rozumni lide. Ale pak jsou volby a vsichni voli levicaky- socany zelene a piraty...a pak se divi coze se to deje. Ty idiotsky emisni normy nespadly z nebe. To je vysledek voleb

Ludovít
20. října • 21:59

Emisní normy jsou výsledkem racionálního rozhodnutí elit. Světovou ekonomiku nejdříve táhnul nově rozvíjejíci sektor služeb, pak 2 světové války, následně hypotéky, dnes to jsou nucené investice do ekologie. Emisní normy jsou úmyslmě nastaveny tak přísně, aby bylo třeba zkoumat nové technologie a lít do toho peníze. To co slyšíš z médií, to jsou užiteční idioti, kteří tomu zdarma dělají PR.

bzzz
20. října • 21:03

Ze se ta pravice ale za ty roky predvedla.

Sir CHerokee
20. října • 20:45

Bohužel, myslím, že si to lidé vůbec neuvědomují. Mimochodem k eurovolbám Češi skoro nechodí, tak to je taky důsledek.

bzzz
20. října • 21:08

V eurovolbach kandiduje prilis mnoho zaslouzilych politickych zmrdu pripadne karieristu. Hazet vsechno na zelene, socialisty apod je takovt folklor. Tezko si priznat, ze lide z vlastni staje jsou svine, kterym jde jen o vlastni prospech. U nas se daji volit jeste tak jedinci, ale tradicni strany jsou nevolitelne. Bohuzel i z Piratu se vyklubali vesmes neknubove a prumernaci.

Nornik
20. října • 18:37

Těch osmiválců se ted zase tolik neprodávalo. Kdo bude chtít vice asi až Ecko, kde nebyl cenový rozdil takový. Snad aspoň v ecku bude víc válců.

Sir CHerokee
20. října • 19:08

To je ale úplně jinak laděné těžší auto a navíc se 4x4.

jean
20. října • 15:44

Toto je teda dosť smutná správa.

Milan
20. října • 15:03

Mergl spadl v poslední době do těžkých ztrát, tak se snaží prolevnit výrobu aby se zachránil. Obávám se, že se tímto krokem dostane do ještě větších trablů.

Zelí
20. října • 16:57

O tom jsem nic neslyšel, vypadají celkem zdravě. Jediné co proniklo na veřejnost je postupný prodej Číňanům. Ale to je určitě lepší varianta než Arabům...

bzzz
20. října • 21:01

Arabu je hrstka, maji jen ropu, pisek a penize. Cinanu je pres miliardu a maji vsechno.

Nojono
20. října • 21:49

Někteří (například spojení arabští šejkové Zayed a Makhtúm) už delší dobu nemají ropu ani pro sebe a musí ji dovážet.

Milan
20. října • 17:51
Jan
20. října • 20:41

Těžkých ztrát ? To je snad první čtvrtletní ztrata za 10 let, navíc je to vlastne výnos jak prase, protože 4.2 bil měly byt náklady na airbagy a dieselgate....

Sir CHerokee
20. října • 14:55

Ekofašismus v praxi.... škoda ho. Z 8 na 4 válce to je tedy hoodně nepovedený velký skok.

Kuk Vykuk
20. října • 14:33

Pohřeb spalováků pokračuje zdárně dál. Zubatá máchla kosou a šup 4 válce jdsou v prdeli. :-DB-]

karel.
20. října • 14:41

Lepší 4 válce v prdeli než tvůj mozek tamtéž.

Kukbuk
20. října • 23:41

..odkedy ma Elonov osobny analny kolik Kuk mozog? :-O
Vsak to jeble teple jelito je dusevny kripel bez mozgu :-D

Kuk Vykuk
21. října • 22:01

Uhnilo ti péro žumpojede.

KHGT
20. října • 14:07

Smutné, z osmiválce na čtyřválec, to je tedy sešup.

Nojono
20. října • 21:47

Naštěstí u Audi a BMW uvažují jinak.

KHGT
20. října • 22:09

U Audi a u BMW jsou pod stejným tlakem evropských regulací jako Mercedes, takže také budou muset reagovat. Ale věřím, že takto šílený krok neudělají, asi se leckde objeví baterky, ale pokud to ponechají v kombinaci s šesti a osmiválci, tak budu rád.

expat
22. října • 10:43

V roce 1955, když mě bylo 8 let, tak jsem dostal k vánocům autíčko na baterky. Netušil jsem tenkrát, že budou baterky cpát i do velkých aut. Kdybych to býval věděl, tak jsem to autíčko ještě u stromečku rozšlapal.......3-[

iPace
21. října • 10:27

v Evrope se proda necelych 20% produkce divize AMG, ale muze za to EU ze tam bude 4 valec :-D ta paranoia z EU je u lidi uzasna zalezitost

mpolan
21. října • 11:16

Na něco tu svou nedostatečnost musí svalit. EU je k tomu přímo ideální. Nehmotné, neosobní "cosi", co se nemůže nijak bránit, reagovat nebo dotyčnému nakopat prdel, to je nejlepší terč.

Nojono
21. října • 8:00

Pod tlakem sice jsou, ale na rozdíl od M-B do odpovídajících aut dávají nové osmiválce, které dále vyvíjejí. Audi pokračuje i s desetiválcem. A ještě k tomu si nepůjčují motory ani celá auta od automobilky s p..ou vepředu i vzadu.

ACE
20. října • 13:25

Je to v dnešní době očekávatelný krok.

Nojono
20. října • 21:46

není

ACE
21. října • 9:55

Pokud tě to překvapilo, tak ses měl v posledních letech podívat na televizi nebo si přečíst denní tisk, nebo nedejbože použít internet.

bzzz
20. října • 12:03

Vsichni budou nadavat, malokdo na to ma a jeste mene by si ho koupilo. Uvidime, co z toho hybridu vzejde.

Nojono
20. října • 21:46

Už vidím ty fronty zájemců.....:-D:-D:-D
A až dorazí S63AMG (čtyřválec 1,5 + elektro), to lze čekat před M-B salony přímo fronty na pořadník.

Doporučujeme

Články odjinud