ja som si myslel, ze to je nejaky nepodareny clanok z 1.aprila :-D
Když to člověk vidí, pak mu nářky a úšklebky nad technikou francouzského DS přijdou tak nějak... trapné.
to, že klub trapnosti poctí svým členstvím Daimler ještě neznamená, že trapnosti ubylo, spíš naopak
Jenže to není jen M-B. Podobná situace se rozlézá celým automobilovým světem...
Nikoli, tyhle hysterie se týkají převážně Evropy.
Jelikož nežiju v Číně, USA ani Japonsku, logicky mě z hlediska motorů zajímá to, co se děje v Evropě.A že by se jinde měli o tolik líp... to taky není pravda.
Před 10 lety ho nabízeli s atmosferickou 6,2 V8 a teď tohle. K*rvy “ekologický”:-(
Tak si ty V8 nakup do zasoby ;-)
K čemu mi budou, až těm chytrolínům už definitivně v palici přeskočí a zakážou provoz čemukoliv s objemem větším, než 2 litry:-D
A k cemu by ti byl ted (pokud jezdis vicemene predpisove a/nebo nesurfujes na okruhu)? ;-)
Proč má každej zacyklenej pohled, že velkej motor se automaticky rovná jezdit jako hovado. To není jen a pouze o tom letět jako dobytek, to je taky o užívání si zvuku, celkovýho projevu motoru. S tou 6,2 jsem měl tu čest. Bavilo mě ji poslouchat, nechat ji jen tak probublávat, neskutečněj tah v podstatě už od lehce zvýšenýho volnoběhu. Tyhle motory maj něco do sebe i při neprasácký jízdě, ale kdo nezažil, nepochopí.
Souhlas.
Zda se ze zde jsou sami rozumni lide. Ale pak jsou volby a vsichni voli levicaky- socany zelene a piraty...a pak se divi coze se to deje. Ty idiotsky emisni normy nespadly z nebe. To je vysledek voleb
Emisní normy jsou výsledkem racionálního rozhodnutí elit. Světovou ekonomiku nejdříve táhnul nově rozvíjejíci sektor služeb, pak 2 světové války, následně hypotéky, dnes to jsou nucené investice do ekologie. Emisní normy jsou úmyslmě nastaveny tak přísně, aby bylo třeba zkoumat nové technologie a lít do toho peníze. To co slyšíš z médií, to jsou užiteční idioti, kteří tomu zdarma dělají PR.
Ze se ta pravice ale za ty roky predvedla.
Bohužel, myslím, že si to lidé vůbec neuvědomují. Mimochodem k eurovolbám Češi skoro nechodí, tak to je taky důsledek.
V eurovolbach kandiduje prilis mnoho zaslouzilych politickych zmrdu pripadne karieristu. Hazet vsechno na zelene, socialisty apod je takovt folklor. Tezko si priznat, ze lide z vlastni staje jsou svine, kterym jde jen o vlastni prospech. U nas se daji volit jeste tak jedinci, ale tradicni strany jsou nevolitelne. Bohuzel i z Piratu se vyklubali vesmes neknubove a prumernaci.
Těch osmiválců se ted zase tolik neprodávalo. Kdo bude chtít vice asi až Ecko, kde nebyl cenový rozdil takový. Snad aspoň v ecku bude víc válců.
To je ale úplně jinak laděné těžší auto a navíc se 4x4.
Toto je teda dosť smutná správa.
Mergl spadl v poslední době do těžkých ztrát, tak se snaží prolevnit výrobu aby se zachránil. Obávám se, že se tímto krokem dostane do ještě větších trablů.
O tom jsem nic neslyšel, vypadají celkem zdravě. Jediné co proniklo na veřejnost je postupný prodej Číňanům. Ale to je určitě lepší varianta než Arabům...
Arabu je hrstka, maji jen ropu, pisek a penize. Cinanu je pres miliardu a maji vsechno.
Někteří (například spojení arabští šejkové Zayed a Makhtúm) už delší dobu nemají ropu ani pro sebe a musí ji dovážet.
https://www.ft.com/content/12f214fe-adc2-11e... ...
Těžkých ztrát ? To je snad první čtvrtletní ztrata za 10 let, navíc je to vlastne výnos jak prase, protože 4.2 bil měly byt náklady na airbagy a dieselgate....
Ekofašismus v praxi.... škoda ho. Z 8 na 4 válce to je tedy hoodně nepovedený velký skok.
Pohřeb spalováků pokračuje zdárně dál. Zubatá máchla kosou a šup 4 válce jdsou v prdeli. :-DB-]
Lepší 4 válce v prdeli než tvůj mozek tamtéž.
..odkedy ma Elonov osobny analny kolik Kuk mozog? :-OVsak to jeble teple jelito je dusevny kripel bez mozgu :-D
Uhnilo ti péro žumpojede.
Smutné, z osmiválce na čtyřválec, to je tedy sešup.
Naštěstí u Audi a BMW uvažují jinak.
U Audi a u BMW jsou pod stejným tlakem evropských regulací jako Mercedes, takže také budou muset reagovat. Ale věřím, že takto šílený krok neudělají, asi se leckde objeví baterky, ale pokud to ponechají v kombinaci s šesti a osmiválci, tak budu rád.
V roce 1955, když mě bylo 8 let, tak jsem dostal k vánocům autíčko na baterky. Netušil jsem tenkrát, že budou baterky cpát i do velkých aut. Kdybych to býval věděl, tak jsem to autíčko ještě u stromečku rozšlapal.......3-[
v Evrope se proda necelych 20% produkce divize AMG, ale muze za to EU ze tam bude 4 valec :-D ta paranoia z EU je u lidi uzasna zalezitost
Na něco tu svou nedostatečnost musí svalit. EU je k tomu přímo ideální. Nehmotné, neosobní "cosi", co se nemůže nijak bránit, reagovat nebo dotyčnému nakopat prdel, to je nejlepší terč.
Pod tlakem sice jsou, ale na rozdíl od M-B do odpovídajících aut dávají nové osmiválce, které dále vyvíjejí. Audi pokračuje i s desetiválcem. A ještě k tomu si nepůjčují motory ani celá auta od automobilky s p..ou vepředu i vzadu.
Je to v dnešní době očekávatelný krok.
není
Pokud tě to překvapilo, tak ses měl v posledních letech podívat na televizi nebo si přečíst denní tisk, nebo nedejbože použít internet.
Vsichni budou nadavat, malokdo na to ma a jeste mene by si ho koupilo. Uvidime, co z toho hybridu vzejde.
Už vidím ty fronty zájemců.....:-D:-D:-DA až dorazí S63AMG (čtyřválec 1,5 + elektro), to lze čekat před M-B salony přímo fronty na pořadník.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.