Mercedes-AMG C63 přijde o motor V8. Místo něj dostane hybridní benzinový čtyřválec

Britové informují o další smutné zprávě ze světa koncernu Daimler. Budoucí majitelé Mercedesů AMG C63 budou mít bublaninu už jen od babičky.

Mercedes-AMG, divize vytvářející úžasné stroje, se musí opět uskromnit se svou motorovou paletou a položilo na oltář oblíbený model C63. Místo dosavadního osmiválce totiž od roku 2021 dostane čtyřválcový hybrid se základem ve dvoulitrové zážehové jednotce M139.

Elektrické Mercedesy-AMG potvrzeny. Práce na výkonných elektromobilech už začala

Elektrické Mercedesy-AMG potvrzeny. Práce na výkonných elektromobilech už začala

Automobilka ubezpečuje, že elektrifikované ústrojí bude i tak disponovat úctyhodným výkonem a navíc bude lehčí (o 50 kg). Konkrétně to má dělat přes 500 koní, které se budou posílat na všechna čtyři kola. Jednotka M139 je známá například z nové generace modelů AMG A45 a A45 S.

Verze S nabídne výkon 310 kW (421 koní). Mercedes uvádí, že jde o nejvýkonnější čtyřválec na světě. Momentálně je však „čistý“, tedy bez elektrifikace. S několika volty jako pomocníky je tak výkon 500 koní samozřejmý. Vedle C63 se tato jednotka objeví i ve slabších variantách C43 a i v mnoha dalších modelech.

Rudá svině započala úspěšnou éru AMG. Ukázala světu, zač je toho hrubá síla

Rudá svině započala úspěšnou éru AMG. Ukázala světu, zač je toho hrubá síla

Striktní přístup německé automobilky k redukci emisí se čím dál více podepisuje na nabídce motorů. Nemůžeme ale říct, že nás Mercedes nevaroval. Čtyřválce se do vrcholných modelů C nasadí s jejich příští generací. Potvrdily se tak zvěsti z konce září.

AMG

AMG je německá společnost, která se zabývá závodními úpravami a sportovním tuningem vozů Mercedes-Benz. Společnost byla založena v roce 1967 dvojicí Hans Werner Aufrecht a Erhard Melcher. Většinou se značka uvádí jako Mercedes-AMG.

Mercedes-AMG GT Black Series • Mercedes-AMG GLB

Za volantem Škody Octavia RS Combi 2.0 TSI: Kabel nechte Bruselu, berte tuhle!

Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI

Vyzkoušeli jsme Škodu Octavia RS. Tu správnou Škodu Octavia RS. A tady je pár důvodů, proč byste se měli zajímat právě o verzi, o které si dnes budeme povídat.

včera | Jan Mička | 63 příspěvků
Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

3.  12.  2020 | Jan Mička | 105 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků