Mercedes-AMG C63 přijde o motor V8. Místo něj dostane hybridní benzinový čtyřválec

Britové informují o další smutné zprávě ze světa koncernu Daimler. Budoucí majitelé Mercedesů AMG C63 budou mít bublaninu už jen od babičky.

Mercedes-AMG, divize vytvářející úžasné stroje, se musí opět uskromnit se svou motorovou paletou a položilo na oltář oblíbený model C63. Místo dosavadního osmiválce totiž od roku 2021 dostane čtyřválcový hybrid se základem ve dvoulitrové zážehové jednotce M139.

Elektrické Mercedesy-AMG potvrzeny. Práce na výkonných elektromobilech už začala

Elektrické Mercedesy-AMG potvrzeny. Práce na výkonných elektromobilech už začala

Automobilka ubezpečuje, že elektrifikované ústrojí bude i tak disponovat úctyhodným výkonem a navíc bude lehčí (o 50 kg). Konkrétně to má dělat přes 500 koní, které se budou posílat na všechna čtyři kola. Jednotka M139 je známá například z nové generace modelů AMG A45 a A45 S.

Verze S nabídne výkon 310 kW (421 koní). Mercedes uvádí, že jde o nejvýkonnější čtyřválec na světě. Momentálně je však „čistý“, tedy bez elektrifikace. S několika volty jako pomocníky je tak výkon 500 koní samozřejmý. Vedle C63 se tato jednotka objeví i ve slabších variantách C43 a i v mnoha dalších modelech.

Rudá svině započala úspěšnou éru AMG. Ukázala světu, zač je toho hrubá síla

Rudá svině započala úspěšnou éru AMG. Ukázala světu, zač je toho hrubá síla

Striktní přístup německé automobilky k redukci emisí se čím dál více podepisuje na nabídce motorů. Nemůžeme ale říct, že nás Mercedes nevaroval. Čtyřválce se do vrcholných modelů C nasadí s jejich příští generací. Potvrdily se tak zvěsti z konce září.

Minitest Toyota Yaris GR-Sport Hybrid: Hvězdné války bez zvláštních efektů

Toyota Yaris GR Sport Hybrid

Naprosto skvělá Toyota Yaris GRMN vypadá jako helma bojovníka z Hvězdných válek a jízda je jako mezigalaktická bitva. Co když ale slavné sérii filmů vezmete speciální efekty?

dnes | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

19.  11.  2019 | Petr Schnagl | 70 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků