Mercedes-AMG C63 pohon všech kol nedostane. Jistá není ani Black Series

Vrcholná třída C od AMG se pravděpodobně mnoha dalších variací nedočká.
Mercedes-AMG C63 pohon všech kol nedostane. Jistá není ani Black Series

Ještě nedávno fanoušci rychlých mercedesů s výkonnou variantou Black Series tak nějak počítali. Spekulovalo se i o implementaci pohonu všech čtyř kol, jak tomu je u většího bratra E63. V rozhovoru pro Car Advice se však Tobias Moers, šéf AMG, vyjádřil docela jinak.

"C63 v této generaci nikdy nedostane pohon všech kol. Verze Black Series by tedy také dostala zadní pohon, ale momentálně máme hodně práce a vůbec nevím, jestli k něčemu takovém dojde," říká Moers.

Mercedes-AMG odhaluje střední SUV s osmiválcem! Přivítejte GLC 63

Mercedes-AMG odhaluje střední SUV s osmiválcem! Přivítejte GLC 63

Rival pro okruhové BMW M4 GTS ale ještě může být představen s písmenem R, po vzoru supersportu AMG GT R. Zmíněné zaneprázdnění původně tuningové a závodní společnosti, která se vypracovala na samostatnou značku v rámci mercedesu, se dá pochopit. U AMG totiž plánují expanzi v podobě deseti nových modelů.

Video: Z nuly na 300 km/h za 33,53 vteřin. To je Mercedes-AMG E63 S

Video: Z nuly na 300 km/h za 33,53 vteřin. To je Mercedes-AMG E63 S

I když mezi nimi možná nebude C63 Black Series, potvrzen je hypersport s technikou inspirovanou monopostem Formule 1. V příštím roce navíc přijde facelift třídy C, včetně verze AMG: "Chceme ještě vylepšit jízdní vlastnosti, vždycky je prostor, kam se zlepšovat," uzavírá Moers.

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků