Mercedes-AMG C63 Coupe S prozrazeno těsně před premiérou

Mercedes-AMG C63 Coupe S prozrazeno těsně před premiérou

Na zítřejší den má Mercedes naplánované oficiální představení dalšího člena rodiny AMG, přičemž tentokrát půjde o kupé třídy C. Automobilka sice dříve zveřejnila několik fotek a videí maskovaného auta, nicméně dnes už po internetu kolují první dvě fotografie ukazující nové AMG v celého kráse. Jak se vám líbí?

Mercedes-Benz třídy C Coupé přijíždí zatím bez verze C63 AMG

Mercedes-Benz třídy C Coupé přijíždí zatím bez verze C63 AMG

Céčkové kupé ve své nejostřejší verzi S nabídne známé věci typu agresivního nárazníku, diodových světel, decentního zadního spoileru, difuzoru a chybět nebudou ani dvě dvojité koncovky výfuku. Po technické stránce se můžeme těšit na přeplňovaný osmiválec o objemu čtyř litrů.

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Přesné hodnoty ještě nejsou k dispozici, ale podle všeho by technika neměla být jiná než u C63 AMG s karoserií sedan, které bylo představeno už minulý rok. Provedení S nabízí 375 kW (510 k) a stovku zvládne za 4,1 s. Slabší varianta disponuje výkonem 350 kW (475 koní) a při sprintu na stovku je pomalejší o jednu desetinu sekundy. 

Mercedes-AMG C63 Coupe bude další z novinek frankfurtského autosalonu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: gtspirit.com

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků