Veškeré úpravy se vejdou do milionu korun. Výkonový nárůst je ale značný.
Jedním z hlavních důvodů, proč jste si místo BMW M3 koupili ekvivalent od Mercedes-AMG, byla zřejmě nespoutaná síla pramenící z osmiválcových motorů. Nová generace Mercedesu-Benz třídy C se však spoléhá pouze na čtyřválce a u verzí AMG se očekává to samé, jen se zajímavějšími čísly.
Máte tak zřejmě poslední možnost poohlédnout se po vozidle Mercedes-AMG C 63 S s motorem V8 pod kapotou. Ví to i německý úpravce Manhart a uvádí tak zřejmě už poslední verzi tohoto vozu. Manhart CR 700 Wagon vychází z karosářské varianty kombi a vedle černého laku s kontrastními zlatými doplňky se zaměřuje na motor.
Pod kapotou výchozího modelu je dvakrát přeplňovaný vidlicový osmiválec o objemu 4,0 litru, který produkuje výkon 375 kW (510 koní). Díky karbonovému sání, nové palivové pumpě, novým mezichladičem, úpravám na turbodmychadlu a především softwarovému tuningu se podařilo z vozu dostat 524 kW (712 koní).
Maximum krouťáku se zvedlo ze 700 N.m na 920 N.m. Manhart také zdůrazňuje čas akcelerace z 100 na 200 km/h, který činí 5,5 sekundy. Úpravami pro ladnější přenos nově získané síly prošla i devítistupňová automatická převodovka. Zájemci o sportovní výfuky si samozřejmě přijdou na své a ve skladu se prý najdou i závodní svody.
Výsledek je posazený na hliníková 20palcová kola Concave One, která jsou obalená do pneumatik 255/30 R20 vpředu a 275/30 R20 vzadu. Břicho vozu je níže k zemi díky nastavitelnému podvozku H&R. Veškeré úpravy na voze vyjdou v přepočtu na více než osm set tisíc korun.