Mercedes-AMG C 43 4Matic Coupé: Když nechcete osmiválec

Nová verze C Coupé umí zrychlit z nuly na 100 km/h za 4,7 s a maximálně se rozjede pouze na 250 km/h, protože více nedovolí omezovač. Motor spolupracuje s devítistupňovým automatem a pohonem všech kol.

Mercedes představil další provedení vycházející z nové třídy C s karoserií kupé. Zájemci o sportovní svezení museli až doteď sahat rovnou po osmiválcovém AMG, aktuálně přichází o něco civilnější a hlavně také levnější verze. Německá automobilka veze do Ženevy Mercedes-AMG C 43 4Matic Coupé, který umí být také velmi rychlý, ale který používá menší šestiválec.

Mercedes-Benz C63 AMG Coupé konečně oficiálně

Mercedes-Benz C63 AMG Coupé konečně oficiálně

Přesně řečeno nasadili inženýři do tohoto modelu dvakrát přeplňovaný třílitr, který vyprodukuje 270 kW (367 k) při 5500-6000 ot./min, respektive 520 Nm dostupných od 2000 do 4200 ot./min. Motor spolupracuje s devítistupňovým automatem a pohonem všech kol. Ten směřuje více točivého momentu zadní nápravu.

Nová verze C Coupé umí zrychlit z nuly na 100 km/h za 4,7 s a maximálně se rozjede pouze na 250 km/h, protože více nedovolí omezovač. V kombinovaném cyklu byla verzi C 43 4Matic naměřena spotřeba 7,8 l/100 km. Součástí výbavy jsou také nastavitelné tlumiče, podvozek nepříliš vzdálený verzi C 63 AMG a zvětšené brzdy.

Test Mercedes-Benz S 500 4Matic Coupé: Jedním slovem dokonalost

Test Mercedes-Benz S 500 4Matic Coupé: Jedním slovem dokonalost

C 43 stojí na osmnáctipalcových kolech AMG a vůbec design přední a zadní části je také velmi podobný nejsportovnější verzi. V interiéru najdeme například AMG přístrojový štít, sportovní volant a kožené čalounění.

Také nový Mercedes-AMG C 43 4Matic Coupé bude součástí programu autosalonu v Ženevě. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků