Mercedes-AMG C 43 4Matic Coupé: Když nechcete osmiválec

Nová verze C Coupé umí zrychlit z nuly na 100 km/h za 4,7 s a maximálně se rozjede pouze na 250 km/h, protože více nedovolí omezovač. Motor spolupracuje s devítistupňovým automatem a pohonem všech kol.

Mercedes představil další provedení vycházející z nové třídy C s karoserií kupé. Zájemci o sportovní svezení museli až doteď sahat rovnou po osmiválcovém AMG, aktuálně přichází o něco civilnější a hlavně také levnější verze. Německá automobilka veze do Ženevy Mercedes-AMG C 43 4Matic Coupé, který umí být také velmi rychlý, ale který používá menší šestiválec.

Mercedes-Benz C63 AMG Coupé konečně oficiálně

Mercedes-Benz C63 AMG Coupé konečně oficiálně

Přesně řečeno nasadili inženýři do tohoto modelu dvakrát přeplňovaný třílitr, který vyprodukuje 270 kW (367 k) při 5500-6000 ot./min, respektive 520 Nm dostupných od 2000 do 4200 ot./min. Motor spolupracuje s devítistupňovým automatem a pohonem všech kol. Ten směřuje více točivého momentu zadní nápravu.

Nová verze C Coupé umí zrychlit z nuly na 100 km/h za 4,7 s a maximálně se rozjede pouze na 250 km/h, protože více nedovolí omezovač. V kombinovaném cyklu byla verzi C 43 4Matic naměřena spotřeba 7,8 l/100 km. Součástí výbavy jsou také nastavitelné tlumiče, podvozek nepříliš vzdálený verzi C 63 AMG a zvětšené brzdy.

Test Mercedes-Benz S 500 4Matic Coupé: Jedním slovem dokonalost

Test Mercedes-Benz S 500 4Matic Coupé: Jedním slovem dokonalost

C 43 stojí na osmnáctipalcových kolech AMG a vůbec design přední a zadní části je také velmi podobný nejsportovnější verzi. V interiéru najdeme například AMG přístrojový štít, sportovní volant a kožené čalounění.

Také nový Mercedes-AMG C 43 4Matic Coupé bude součástí programu autosalonu v Ženevě. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků