Mercedes-AMG C 43 4Matic Coupé: Když nechcete osmiválec

Nová verze C Coupé umí zrychlit z nuly na 100 km/h za 4,7 s a maximálně se rozjede pouze na 250 km/h, protože více nedovolí omezovač. Motor spolupracuje s devítistupňovým automatem a pohonem všech kol.

Mercedes představil další provedení vycházející z nové třídy C s karoserií kupé. Zájemci o sportovní svezení museli až doteď sahat rovnou po osmiválcovém AMG, aktuálně přichází o něco civilnější a hlavně také levnější verze. Německá automobilka veze do Ženevy Mercedes-AMG C 43 4Matic Coupé, který umí být také velmi rychlý, ale který používá menší šestiválec.

Mercedes-Benz C63 AMG Coupé konečně oficiálně

Mercedes-Benz C63 AMG Coupé konečně oficiálně

Přesně řečeno nasadili inženýři do tohoto modelu dvakrát přeplňovaný třílitr, který vyprodukuje 270 kW (367 k) při 5500-6000 ot./min, respektive 520 Nm dostupných od 2000 do 4200 ot./min. Motor spolupracuje s devítistupňovým automatem a pohonem všech kol. Ten směřuje více točivého momentu zadní nápravu.

Nová verze C Coupé umí zrychlit z nuly na 100 km/h za 4,7 s a maximálně se rozjede pouze na 250 km/h, protože více nedovolí omezovač. V kombinovaném cyklu byla verzi C 43 4Matic naměřena spotřeba 7,8 l/100 km. Součástí výbavy jsou také nastavitelné tlumiče, podvozek nepříliš vzdálený verzi C 63 AMG a zvětšené brzdy.

Test Mercedes-Benz S 500 4Matic Coupé: Jedním slovem dokonalost

Test Mercedes-Benz S 500 4Matic Coupé: Jedním slovem dokonalost

C 43 stojí na osmnáctipalcových kolech AMG a vůbec design přední a zadní části je také velmi podobný nejsportovnější verzi. V interiéru najdeme například AMG přístrojový štít, sportovní volant a kožené čalounění.

Také nový Mercedes-AMG C 43 4Matic Coupé bude součástí programu autosalonu v Ženevě. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků