Mercedes-AMG C 43 4Matic Coupé: Když nechcete osmiválec

Nová verze C Coupé umí zrychlit z nuly na 100 km/h za 4,7 s a maximálně se rozjede pouze na 250 km/h, protože více nedovolí omezovač. Motor spolupracuje s devítistupňovým automatem a pohonem všech kol.

Mercedes představil další provedení vycházející z nové třídy C s karoserií kupé. Zájemci o sportovní svezení museli až doteď sahat rovnou po osmiválcovém AMG, aktuálně přichází o něco civilnější a hlavně také levnější verze. Německá automobilka veze do Ženevy Mercedes-AMG C 43 4Matic Coupé, který umí být také velmi rychlý, ale který používá menší šestiválec.

Mercedes-Benz C63 AMG Coupé konečně oficiálně

Mercedes-Benz C63 AMG Coupé konečně oficiálně

Přesně řečeno nasadili inženýři do tohoto modelu dvakrát přeplňovaný třílitr, který vyprodukuje 270 kW (367 k) při 5500-6000 ot./min, respektive 520 Nm dostupných od 2000 do 4200 ot./min. Motor spolupracuje s devítistupňovým automatem a pohonem všech kol. Ten směřuje více točivého momentu zadní nápravu.

Nová verze C Coupé umí zrychlit z nuly na 100 km/h za 4,7 s a maximálně se rozjede pouze na 250 km/h, protože více nedovolí omezovač. V kombinovaném cyklu byla verzi C 43 4Matic naměřena spotřeba 7,8 l/100 km. Součástí výbavy jsou také nastavitelné tlumiče, podvozek nepříliš vzdálený verzi C 63 AMG a zvětšené brzdy.

Test Mercedes-Benz S 500 4Matic Coupé: Jedním slovem dokonalost

Test Mercedes-Benz S 500 4Matic Coupé: Jedním slovem dokonalost

C 43 stojí na osmnáctipalcových kolech AMG a vůbec design přední a zadní části je také velmi podobný nejsportovnější verzi. V interiéru najdeme například AMG přístrojový štít, sportovní volant a kožené čalounění.

Také nový Mercedes-AMG C 43 4Matic Coupé bude součástí programu autosalonu v Ženevě. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Mercedes E 3
Rok výroby: 2008
Stav: 195 929 km
Cena: 254 000 Kč
Mercedes C 2,1
Rok výroby: 2006
Stav: 246 972 km
Cena: 128 000 Kč
Mercedes C 2
Rok výroby: 2002
Stav: 129 356 km
Cena: 116 000 Kč
Mercedes E 3
Rok výroby: 2014
Stav: 57 265 km
Cena: 770 000 Kč
Mercedes ML 3
Rok výroby: 2008
Stav: 191 243 km
Cena: 320 000 Kč
Mercedes SL 5,5
Rok výroby: 1987
Stav: 126 007 km
Cena: 550 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 3 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků