Červený, bílý a šedivě matný. Tyto tři exempláře se novinářům představily Hlavní světlomety dodávají vozu trošku smutný výraz /Mercedes-Benz třídy A Logo uprostřed masky chladiče je hodně velké a skrývá za sebou radar / Mercedes-Benz třídy A Zadní sloupek je docela masivní Mercedes-Benz třídy / A Mercedes-Benz třídy A Tvar zadních světlometů není příliš komplikovaný / Mercedes-Benz třídy A Dvě koncovky výfuků jsou falešné /Mercedes-Benz třídy A Což dokládá pohled pod nárazník /Mercedes-Benz třídy A Linie AMG má difuzor /Mercedes-Benz třídy A Nad zadním oknem je mohutný spojler doplněný po straně začerněnými křidélky /Mercedes-Benz třídy A Kvůli aerodynamice se změnil i tvar klik. Bez klíče se odemknou zámky i po doteku na ty zadní /Mercedes-Benz třídy A Vystavené kusy stály na devatenáctipalcových kolech /Mercedes-Benz třídy A Kapota je s výjimkou okrajů prakticky rovná /Mercedes-Benz třídy A Auto může mít ve výbavě i klasický head-up displej /Mercedes-Benz třídy A Nastupování dozadu není snadné /Mercedes-Benz třídy A Zavazadlový prostor doznal změn k lepšímu /Mercedes-Benz třídy A Touchpad bude jen v nejvyšších verzích /Mercedes-Benz třídy A Jednotlivé ovladače jsou precizně zpracované /Mercedes-Benz třídy A Moc se líbí i výdechy klimatizovaného vzduchu /Mercedes-Benz třídy A Velký displej na horním okraji palubní desky /Mercedes-Benz třídy A Ve výbavě AMG jsou i červeně prošívané sedačky /Mercedes-Benz třídy A Nový tvar mají rovněž dveřní kliky /Mercedes-Benz třídy A Takto vypadá interiér prakticky stejně jako v třídě S /Mercedes-Benz třídy A Nová pozice tlačítka parkovací brzdy /Mercedes-Benz třídy A Modernější tvar má i volič režimů automatické převodovky /Mercedes-Benz třídy A Dotyková tlačítka na volantu slouží k listování i potvrzování funkcí /Mercedes-Benz třídy A Haptickou odezvu má také touchpad /Mercedes-Benz třídy A Ve Z jednotlivých režimů si dokáže vybrat každý /Mercedes-Benz třídy A Ve sportovním módu jsou čísla zobrazená žlutě /Mercedes-Benz třídy A Část menu centrálního displeje /Mercedes-Benz třídy A | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) | Mercedes-Benz A (W177) 78 Fotogalerie Mercedes-AMG A35 bude nový konkurent Golfu R. Známe první podrobnosti Radek Pecák 17. února 2018 • 14:00 Nejlevnější model AMG se stane přímou konkurencí pro Ford Focus RS či Volkswagen Golf R. Dlouho se o tom spekulovalo, teď je to ale podle serveru Motorauthority.com hotová věc. Mercedes-Benz A se skutečně objeví v nové verzi AMG A35, která bude méně ultimativní než AMG A45.Podle představitelů značky existuje dostatečný potenciál pro tuto verzi. Nové "základní" AMG by měl pohánět dvoulitrový čtyřválec přeplňovaný také pomocí elektrického kompresoru. Výkon by měl dosáhnout přibližně 335 koní a bude přenášen na všechna čtyři kola. Dvojitý test 43 AMG: V Mercedesu třídy C ďáblík, v "éčku" pohodlný expres Radek Pecák Testy Automobil by se měl stát přímou konkurencí pro nejsilnější verze klasických ostrých hatchbacků, jakými jsou Volkswagen Golf R, Honda Civic Type-R nebo Ford Focus RS. Uvidíme, zda se dostane na jejich úroveň také cenovkou..Mercedes však samozřejmě nehodlá opustit verzi AMG A45 . V ní by se měl výkon opět navýšit ze současných 381 koňských sil na více než čtyři sta. Slávu AMG započala "Rudá svině". Značka nyní slaví 50. výročí Radek Pecák Technika Je pravděpodobné, že se verze AMG A35 objeví také v jiných karosářských verzích, než je nedávno představený pětidveřový hatchback. Třeba v malém crossoveru GLA, v sedanu a třeba i v nově připravovaném sportovně-užitkovém modelu GLB.AMG A35 se začne zákazníkům nabízet pravděpodobně ještě během letošního roku. Předběhne tak verzi A45 AMG, která se chystá až na rok 2019.Galerie: Nový Mercedes-Benz A[********************] Mercedes-Benz Mercedes-Benz je německý výrobce automobilů, autobusů, užitkových a nákladních vozů. Patří do skupiny Daimler AG. Historie sahá až do roku 1886. Poprvé byla značka Mercedes použita na automobilu v roce 1901, jako Mercedes-Benz v roce 1926. Mercedes-Benz třídy A • Mercedes-Benz třídy C • Mercedes-Benz třídy E • Mercedes-Benz třídy S • Mercedes-Benz CLA • Mercedes-Benz GLC • Mercedes-Benz GLB-SUV Vstoupit do diskuze (9) AutoRevue.cz TechnikaMercedes-BenzTajnéVolkswagen GolfKonkurentAMGGolf RPRVPřímá konkurenceRudá sviněVerzeSviněElektrický kompresorNejsilnější verzeHotová věcFord FocusPodrobnostPodKonNový konkurentNejlevnější modelMercedesLetošní rokPrvní podrobnostGO +