Mercedes-AMG A 45 a CLA 45 oficiálně: Pod kapotou mají nejsilnější čtyřválec světa

16 komentářů

Michal
8. července • 10:52

Jak mají nastaven servis?To už asi nebude 0w20/5w30 na 30tkm.No 200koní dělá motor a 200turba takže poměr podobný jak u 2l diesel s turbem a 200koňmi

Pantani
8. července • 7:48

A co na to VW se svym R400?

Sir CHerokee
7. července • 16:17

Správné šílená auta. Jen je škoda, že to je poslední nehybridní nový motor od AMG. Vždyť tohle je paráda, proč v tom nepokračovat... Samozřejmě, jde to i jinak a snadněji, sám mám jen o trochu vyšší výkon z 5 litru, ale proč ne.

Jim
7. července • 14:35

Když bude CLA hrabat zadkem, bude to vcelku zajímavé auto.

Karel
7. července • 11:42

Tak
1. není to nejsilnější čtyřválec světa, k tomu to má hodně daleko, asi tak 1000hp.
2. není to ani nejsilnější produkční čtyřválec světa, protože tady už dávno bylo Mitsubishi se 440 hp
3. je to nesmysl, pokud si chtějí říkat prémie, tak musí nasadit více válců, tohle bude mít jenom turbodíru jako prase a kulturu a podání výkonu pod psa.

OnlyTruth
7. července • 12:35

asi mas pomylene myslenie ked nastavujes premiu na pocet valcov ... premia je nasadena technika a zaklad konstrukcie , aj ked suhlasim toto nema premiove zaklady, nakolko je motor priecne ulozeny a zaklad ma fwd.. keby to ma podvozok ccka a ajtak 2,0 nemam ziadne vyhrady

Karel
7. července • 17:32

Pomýlené myšlení nebo spíše totálně vymeteno z reklam automobilek máš spíš ty. 420 koní ze čtyřválce znamená jediné, turbodíru a zoufalé podání výkonu a to je přesně to co by prémie neměla dělat. To je doména mainstreamu, který když má jenom tří a čtyřválce, tak bude honit 400 koní ze čtyřválce, protože nic jiného nemá.

Jan
7. července • 23:42

Vymleto mas asi ty. Všechny audiny hrabou předek nebo 4x4 a taky ji každý má za prémii, hyundai a kie dělají 6 8 válce a Za prémie je nikdo nemá, prémie je proste definovana jinak no, smiř se s tím.

Puštík
8. července • 10:30

Není nadto udělat ze sebe vola pěkně veřejně a v přímém přenosu. Blahopřeji.

Já první
7. července • 14:46

A co nám tu vytrvale cpete? Jak to či ono není prémie, když má jen čtyřválec... A hle, najednou to nevadí,když jde o Mercedes?

OnlyTruth
7. července • 16:45

nikdy som nevravel, ze to musi mat vysoky objem a vela valcov, vzdy som hovoril nech to ma dobre rozlozenie hmotnosti a dobru koncepciu ... mercedes nemercedes stale je to lacny fwd zaklad .. ale hovorim o tom, ze keby je na zaklade ccka tak mi nevadi 2,0

OnlyTruth
7. července • 16:45

nikdy som nevravel, ze to musi mat vysoky objem a vela valcov, vzdy som hovoril nech to ma dobre rozlozenie hmotnosti a dobru koncepciu ... mercedes nemercedes stale je to lacny fwd zaklad .. ale hovorim o tom, ze keby je na zaklade ccka tak mi nevadi 2,0

Taky karel
7. července • 12:08

Ale oni mluví o seriové produkci. Toho Mitsubishi se vyrobilo 40-50 kusů...

Karel
7. července • 12:15

".....Pod kapotami hatchbacku i stylového sedanu pracují nejsilnější produkční čtyřválce světa."

Taky karel
7. července • 12:48

njn, to že naši "redaktoři" neumí překládat je věc druháhttps://media.mbusa.com/releases/release-6d7a68ca... ...

Já první
7. července • 11:12

Brutálně přefoukaný dvoulitr tam, kde by měl být minimálně V6... a prý že prémiovka... Šašci to jsou.

Doporučujeme

Články odjinud