Mercedes-AMG A 45 a CLA 45 oficiálně: Pod kapotou mají nejsilnější čtyřválec světa

Já první  |  07. 07. 2019 11:12

Brutálně přefoukaný dvoulitr tam, kde by měl být minimálně V6... a prý že prémiovka... Šašci to jsou.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  07. 07. 2019 11:42

Tak
1. není to nejsilnější čtyřválec světa, k tomu to má hodně daleko, asi tak 1000hp.
2. není to ani nejsilnější produkční čtyřválec světa, protože tady už dávno bylo Mitsubishi se 440 hp
3. je to nesmysl, pokud si chtějí říkat prémie, tak musí nasadit více válců, tohle bude mít jenom turbodíru jako prase a kulturu a podání výkonu pod psa.

Odpovědět  |   | 
Taky karel  |  07. 07. 2019 12:08

Ale oni mluví o seriové produkci. Toho Mitsubishi se vyrobilo 40-50 kusů...

Odpovědět  |   | 
Karel  |  07. 07. 2019 12:15

".....Pod kapotami hatchbacku i stylového sedanu pracují nejsilnější produkční čtyřválce světa."

Odpovědět  |   | 
Taky karel  |  07. 07. 2019 12:48

njn, to že naši "redaktoři" neumí překládat je věc druhá

https://media.mbusa.com/releases/release-6d7a68ca... ...

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  07. 07. 2019 12:35

asi mas pomylene myslenie ked nastavujes premiu na pocet valcov ... premia je nasadena technika a zaklad konstrukcie , aj ked suhlasim toto nema premiove zaklady, nakolko je motor priecne ulozeny a zaklad ma fwd.. keby to ma podvozok ccka a ajtak 2,0 nemam ziadne vyhrady

Odpovědět  |   | 
Já první  |  07. 07. 2019 14:46

A co nám tu vytrvale cpete? Jak to či ono není prémie, když má jen čtyřválec... A hle, najednou to nevadí,když jde o Mercedes?

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  07. 07. 2019 16:45

nikdy som nevravel, ze to musi mat vysoky objem a vela valcov, vzdy som hovoril nech to ma dobre rozlozenie hmotnosti a dobru koncepciu ... mercedes nemercedes stale je to lacny fwd zaklad .. ale hovorim o tom, ze keby je na zaklade ccka tak mi nevadi 2,0

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  07. 07. 2019 16:45

nikdy som nevravel, ze to musi mat vysoky objem a vela valcov, vzdy som hovoril nech to ma dobre rozlozenie hmotnosti a dobru koncepciu ... mercedes nemercedes stale je to lacny fwd zaklad .. ale hovorim o tom, ze keby je na zaklade ccka tak mi nevadi 2,0

Odpovědět  |   | 
Karel  |  07. 07. 2019 17:32

Pomýlené myšlení nebo spíše totálně vymeteno z reklam automobilek máš spíš ty. 420 koní ze čtyřválce znamená jediné, turbodíru a zoufalé podání výkonu a to je přesně to co by prémie neměla dělat. To je doména mainstreamu, který když má jenom tří a čtyřválce, tak bude honit 400 koní ze čtyřválce, protože nic jiného nemá.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  07. 07. 2019 23:42

Vymleto mas asi ty. Všechny audiny hrabou předek nebo 4x4 a taky ji každý má za prémii, hyundai a kie dělají 6 8 válce a Za prémie je nikdo nemá, prémie je proste definovana jinak no, smiř se s tím.

Odpovědět  |   | 
Puštík  |  08. 07. 2019 10:30

Není nadto udělat ze sebe vola pěkně veřejně a v přímém přenosu. Blahopřeji.

Odpovědět  |   | 
Jim  |  07. 07. 2019 14:35

Když bude CLA hrabat zadkem, bude to vcelku zajímavé auto.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  07. 07. 2019 16:17

Správné šílená auta. Jen je škoda, že to je poslední nehybridní nový motor od AMG. Vždyť tohle je paráda, proč v tom nepokračovat... Samozřejmě, jde to i jinak a snadněji, sám mám jen o trochu vyšší výkon z 5 litru, ale proč ne.

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  08. 07. 2019 07:48

A co na to VW se svym R400?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  08. 07. 2019 10:52

Jak mají nastaven servis?To už asi nebude 0w20/5w30 na 30tkm.No 200koní dělá motor a 200turba takže poměr podobný jak u 2l diesel s turbem a 200koňmi

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A