Mercedes už v ČR prodává nejvýkonnější čtyřválec světa. 421 koní nedá lacino

Hernandez  |  20. 08. 2019 08:08

Čili, nejlevnější čtyřválec výkon/výrobní náklady.

Odpovědět  |   | 
kari  |  20. 08. 2019 09:06

Rozumně výkonný šestiválec by byl o parník lepší

Odpovědět  |   | 
Honza  |  20. 08. 2019 09:11

Určitě ne výkonově. Chodem a charakterem ano. Jel jsem v 140i M performance s 387 koni. Stovku dělal o 0,5 vteřiny pomaleji než Ska.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  20. 08. 2019 09:28

protože zadokolka x 4Matic? No ale v áčku mi absence šestiválce nevadí, aspoň to nebude těžké na předek.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  20. 08. 2019 12:44

Ne? Jednalo se o Xdrive samozřejmě, nejenže nebyla 140i o "parník lepší", ona byla pomalejší. I tak bych si ale vzal 140i.

Odpovědět  |   | 
.  |  20. 08. 2019 09:10

Tady se z nedostatku dělá přednost. Dostat 420hp z dvoulitru umí kdejaký pologramotný tuner, takže nevidím jediné plus takového řešení ze strany automobilky. Šestiválec s 420 koňmi v nižší střední by byl od Mercedesu daleko záslužnější a "prémiovější" počin.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  20. 08. 2019 09:13

Na zásluhu ale firma nepracuje. A těch 4 válcových AMG modelů se prodá víc než 140i, a to o hodně.

Odpovědět  |   | 
.  |  20. 08. 2019 10:50

No pokud se Merc chce zařadit do mainstreamu a chrlit kusy, pak ano. Ale v tom případě má sakra co dohánět aby se vyrovnali v prodejích Golfu.

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  20. 08. 2019 11:12

Celý je to o platformě s motory napříč. Šestiválec se do Ačka prostě nevejde. Navíc na jedno AMG se prodá 50 aut s motorem 1.3 L. Od Áčka si Mercedes slibuje masové prodeje a ty mu AMG verze nezajistí.

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  20. 08. 2019 12:19

Řadový šestiválec se napříč nevejde, ale vidlicový šestiválec je snad kratší než řadový čtyřválec (nebo minimálně stejně dlouhý) a napříč by se měl vejít úplně v pohodě. Sám jsem měl několik aut s šestiválcem napříč a kolem zbývalo ještě poměrně dost místa. Jinak samozřejmě souhlas - Mercedes potřebuje prodávat hlavně velké množství civilních verzí a ostré Áčko prodeje rozhodně nespasí.

Odpovědět  |   | 
expat  |  20. 08. 2019 12:42

Daná platforma s V6 nepočítala. Proto ani AMG, i když V6 (M276) má v repertoáru, s tím nemůže nic dělat.

Odpovědět  |   | 
chacha  |  20. 08. 2019 11:30

Jo načipovat to umí každý debil ale tohle je auto který je od základu na ten výkon postavený. A jestli nechápeš rozdíl pak seš marnej.

Odpovědět  |   | 
.  |  20. 08. 2019 14:08

Už současné A45 byly dost poruchové (turba, zapékání ventilů). Jinak 400hp nejde načipovat, to vyžaduje nové turbo, nový mezichladič, olejový chladič, upravenou převodovku a další hromadu úprav.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  20. 08. 2019 09:25

Boli ze to casy, ked Mercedes 300 SD bol s dieslom o vykone 115 koni naozajstnym premiantom ;)

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  20. 08. 2019 09:49

Motor to není špatný! Výfuk dělá na můj vkus moc randálu, jinak dobrý dobrý dobrý. Ale design předku a světel byl za mě v minulé generaci přecejen lepší.

Odpovědět  |   | 
TVL  |  20. 08. 2019 11:19

Tohle je extrém který se cenou i výkonem vymyká tabulkám, podobně jako Audi RS3.

Odpovědět  |   | 
Dahol  |  23. 08. 2019 14:43


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

včera | Jan Mička | 48 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků
Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 30 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro