Mercedes už v ČR prodává nejvýkonnější čtyřválec světa. 421 koní nedá lacino

17 komentářů

TVL
20. srpna • 11:19

Tohle je extrém který se cenou i výkonem vymyká tabulkám, podobně jako Audi RS3.

Rokyta ex Acz
20. srpna • 9:49

Motor to není špatný! Výfuk dělá na můj vkus moc randálu, jinak dobrý dobrý dobrý. Ale design předku a světel byl za mě v minulé generaci přecejen lepší.

Joe Doe
20. srpna • 9:25

Boli ze to casy, ked Mercedes 300 SD bol s dieslom o vykone 115 koni naozajstnym premiantom ;)

.
20. srpna • 9:10

Tady se z nedostatku dělá přednost. Dostat 420hp z dvoulitru umí kdejaký pologramotný tuner, takže nevidím jediné plus takového řešení ze strany automobilky. Šestiválec s 420 koňmi v nižší střední by byl od Mercedesu daleko záslužnější a "prémiovější" počin.

chacha
20. srpna • 11:30

Jo načipovat to umí každý debil ale tohle je auto který je od základu na ten výkon postavený. A jestli nechápeš rozdíl pak seš marnej.;-)

.
20. srpna • 14:08

Už současné A45 byly dost poruchové (turba, zapékání ventilů). Jinak 400hp nejde načipovat, to vyžaduje nové turbo, nový mezichladič, olejový chladič, upravenou převodovku a další hromadu úprav.

Honza
20. srpna • 9:13

Na zásluhu ale firma nepracuje. A těch 4 válcových AMG modelů se prodá víc než 140i, a to o hodně.

.
20. srpna • 10:50

No pokud se Merc chce zařadit do mainstreamu a chrlit kusy, pak ano. Ale v tom případě má sakra co dohánět aby se vyrovnali v prodejích Golfu.

mijunior
20. srpna • 11:12

Celý je to o platformě s motory napříč. Šestiválec se do Ačka prostě nevejde. Navíc na jedno AMG se prodá 50 aut s motorem 1.3 L. Od Áčka si Mercedes slibuje masové prodeje a ty mu AMG verze nezajistí. B-]

Zombot
20. srpna • 12:19

Řadový šestiválec se napříč nevejde, ale vidlicový šestiválec je snad kratší než řadový čtyřválec (nebo minimálně stejně dlouhý) a napříč by se měl vejít úplně v pohodě. Sám jsem měl několik aut s šestiválcem napříč a kolem zbývalo ještě poměrně dost místa. Jinak samozřejmě souhlas - Mercedes potřebuje prodávat hlavně velké množství civilních verzí a ostré Áčko prodeje rozhodně nespasí.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
expat
20. srpna • 12:42

Daná platforma s V6 nepočítala. Proto ani AMG, i když V6 (M276) má v repertoáru, s tím nemůže nic dělat.

kari
20. srpna • 9:06

Rozumně výkonný šestiválec by byl o parník lepší ;-)

Honza
20. srpna • 9:11

Určitě ne výkonově. Chodem a charakterem ano. Jel jsem v 140i M performance s 387 koni. Stovku dělal o 0,5 vteřiny pomaleji než Ska.

Lukáš
20. srpna • 9:28

protože zadokolka x 4Matic? No ale v áčku mi absence šestiválce nevadí, aspoň to nebude těžké na předek.

Honza
20. srpna • 12:44

Ne? Jednalo se o Xdrive samozřejmě, nejenže nebyla 140i o "parník lepší", ona byla pomalejší. I tak bych si ale vzal 140i.

Hernandez
20. srpna • 8:08

Čili, nejlevnější čtyřválec výkon/výrobní náklady.

Doporučujeme

Články odjinud