Mercedes A180 CDI: prestižní stěhovák (velký test)

emmacore  |  09. 05. 2005 13:00

Konkurent Acka je uz peknych par rokov aj Audi A2. Neviem, ako v CZ, ale na Slovensku sa Acka predavaju ako dive a A2 skoro vobec.

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  10. 05. 2005 10:02

Audi A2 je možná srovnatelné délkou, ale už ne vnitřní variabilitou, velikostí vnitřního prostoru (menší rozvor, menší šířka) a motory. Navíc kvůli hliníkové karoserii dostane zákazník za hodně peněz málo muziky. Tuším, že model s motorem 1.4 55 kW stojí 560 tisíc. Za tu cenu je A170 s výkonem 85 kW...

Odpovědět  |   | 
nocni_dric  |  09. 05. 2005 14:49

zaujalo me jak se trosku setrilo na odhlucnovacich materialech,interier pripada hodnotnejsi a exterier vypada taky lip,a co se tyce konkurence A2 tak myslim ze audi je prece jen docela vystredni?pro ceskeho a slovenskeho ridice,navic jeho cena taky neni dvakrat lidova a za tu cenu si clovek radsi koupi mercedes-prece jen zni to honosneji takova veta jezdim v medvedovi nez jezdim v audi..ikdyz je to mercedes nejmensi..dislova spotreba se mi zdala relativne dost vysoka ale to je asi jen uhlem pohledu..
skoda ze neni videoasi byla zima,a nebo nebyl cas-to se nekdy stava,tak nekdy priste

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  10. 05. 2005 10:03

Při testování se často ocitáme v časové tísni, takže na video nezbude čas... Ale teď v létě to bude snad o něco lepší. Video bude v testu Octavie 2.0 TDI DSG a plánujeme ho i pro Passat 2.0 TDI, který budeme testovat koncem května.

Odpovědět  |   | 
nocni_dric  |  10. 05. 2005 17:01

super uz se tesim na rychle prujezdy zatacek,a zvyseni interaktivnosti testu doufam ze to bude neco ve stylu bmw testoveho videa.to se myslim velmi povedlo co se tyce dynamiky a kvality videa..

Odpovědět  |   | 
davidh  |  09. 05. 2005 15:34

Chtěl jsem se zeptat redaktorů, jestli budou testovat i větší mercedes třídy B?

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  10. 05. 2005 10:05

Určitě ano, ale termín testu zatím nebyl domluven.

Odpovědět  |   | 
MartinK  |  09. 05. 2005 16:32

Pěkný test. Mám malý dotaz. Jaká auta jsou alternativou k Ačku?

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  10. 05. 2005 10:05

Áčko má relativně dost konkurentů, záleží na tom, co potřebujete. Asi bych zabrousil do oblasti miniMPV jako Meriva, Idea, Scénic, Modus...

Odpovědět  |   | 
.matuS  |  09. 05. 2005 17:58

vsetky packy vlavo maju svoj vyznam - prava ruka je v pripade automatickej prevodovky neustale volna a je to naozaj super. zda sa to byt malickost, ale ked z mercedesu presadnem do ineho auta, tak napr umytie okna odkladam, lebo sa mi s tou pravou rukou proste nechce :)
takze lenivost je ten dovod.
mne skor nejde do hlavy jedna vec - preco je ta packa tak nizko? ak spravne drzis volant "za desat tri", tak nedociahnes. poloha pacok ta nuti drzat volant na deviatej hodine. s jednou rukou sa tak volant aj lepsie drzi, ale bezpecne to moc nieje.  ja by som pozicie  navzajom vymenil s tempomatom.

Odpovědět  |   | 
empi  |  09. 05. 2005 22:27

Spravne se ma volant drzet na 3 a 9. Drzeni na 2 a 10 je uz davno prezite ...

Odpovědět  |   | 
.matuS  |  09. 05. 2005 22:33

to pocujem prvy krat...

Odpovědět  |   | 
Honza  |  10. 05. 2005 16:16

Tak to jsi chlapče hodně zaspal dobu!!!

Odpovědět  |   | 
paul  |  09. 05. 2005 22:29

Podla mojho nazoru je to jedno z najlepsich aut vo svojej triede a suhlasim, ze dokaze poskytnut plnohodnotne sluzby ako druhe, tak ako aj jedine auto v rodine. Myslim, ze v porovnani s konkurenciou ta cena nie je az taka zla (ESP, ABG, radio s CD, klima v zaklade) + na Slovensku 6-rocny servis v cene auta... preto sa asi Mercedesov tolko predava.
A co sa tyka mojich skusenosti - mal som to auto na vikend (A170) a ziadne problemy s kvalitou interieru neboli a odhlucnenim neboli. Spojka zabera naozaj hodne dolu + radenie je posunute trocha dopredu, no da sa na to zvyknut; vyssie sedenie je super; kufor a priestor naozaj prekvapia; A170 velmi kultivovane a tiche, pomerne dynamicke a usporne (priemer 7-8 litrov Nat95).
Este by ma zaujimalo, ci ma pan redaktor skusenosti aj s inymi motormi a ktoru motorizaciu by si vybral  a preco...
Diky,
Paulo

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  10. 05. 2005 10:06

Na českém trhu je nutno za klimu připlatit... V základu ji má až B-klasse.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 53 příspěvků
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
TEST Audi e-tron 55 quattro Sportback: Tichý a hodně nápadný žrout elektřiny

Audi e-tron 55 quattro SB

Audi e-tron jsme tu měli už předloni. Tenkrát jsme s ním vyrazili do Rakouska a zažili pár neočekávaných dobrodružství. Dnes tu máme elegantnější verzi Sportback. Do žádných akcích se ale nehrneme, mrkneme na jeho schopnosti hezky v domácích podmínkách.

10.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 118 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  12.  2020 | | 17 N/A
David Rusol
PolicieLuxusní auta
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat