Mercedes A180 CDI: prestižní stěhovák (velký test)

15 komentářů

paul
9. května • 22:29

Podla mojho nazoru je to jedno z najlepsich aut vo svojej triede a suhlasim, ze dokaze poskytnut plnohodnotne sluzby ako druhe, tak ako aj jedine auto v rodine. Myslim, ze v porovnani s konkurenciou ta cena nie je az taka zla (ESP, ABG, radio s CD, klima v zaklade) + na Slovensku 6-rocny servis v cene auta... preto sa asi Mercedesov tolko predava.
A co sa tyka mojich skusenosti - mal som to auto na vikend (A170) a ziadne problemy s kvalitou interieru neboli a odhlucnenim neboli. Spojka zabera naozaj hodne dolu + radenie je posunute trocha dopredu, no da sa na to zvyknut; vyssie sedenie je super; kufor a priestor naozaj prekvapia; A170 velmi kultivovane a tiche, pomerne dynamicke a usporne (priemer 7-8 litrov Nat95).
Este by ma zaujimalo, ci ma pan redaktor skusenosti aj s inymi motormi a ktoru motorizaciu by si vybral  a preco...
Diky,
Paulo

Petr Broža
10. května • 10:06

Na českém trhu je nutno za klimu připlatit... V základu ji má až B-klasse.

.matuS
9. května • 17:58

vsetky packy vlavo maju svoj vyznam - prava ruka je v pripade automatickej prevodovky neustale volna a je to naozaj super. zda sa to byt malickost, ale ked z mercedesu presadnem do ineho auta, tak napr umytie okna odkladam, lebo sa mi s tou pravou rukou proste nechce :)
takze lenivost je ten dovod.
mne skor nejde do hlavy jedna vec - preco je ta packa tak nizko? ak spravne drzis volant "za desat tri", tak nedociahnes. poloha pacok ta nuti drzat volant na deviatej hodine. s jednou rukou sa tak volant aj lepsie drzi, ale bezpecne to moc nieje.  ja by som pozicie  navzajom vymenil s tempomatom.

empi
9. května • 22:27

Spravne se ma volant drzet na 3 a 9. Drzeni na 2 a 10 je uz davno prezite ...

.matuS
9. května • 22:33

to pocujem prvy krat...

Honza
10. května • 16:16

Tak to jsi chlapče hodně zaspal dobu!!!

MartinK
9. května • 16:32

Pěkný test. Mám malý dotaz. Jaká auta jsou alternativou k Ačku?

Petr Broža
10. května • 10:05

Áčko má relativně dost konkurentů, záleží na tom, co potřebujete. Asi bych zabrousil do oblasti miniMPV jako Meriva, Idea, Scénic, Modus...

davidh
9. května • 15:34

Chtěl jsem se zeptat redaktorů, jestli budou testovat i větší mercedes třídy B?

Petr Broža
10. května • 10:05

Určitě ano, ale termín testu zatím nebyl domluven.

nocni_dric
9. května • 14:49

zaujalo me jak se trosku setrilo na odhlucnovacich materialech,interier pripada hodnotnejsi a exterier vypada taky lip,a co se tyce konkurence A2 tak myslim ze audi je prece jen docela vystredni?pro ceskeho a slovenskeho ridice,navic jeho cena taky neni dvakrat lidova a za tu cenu si clovek radsi koupi mercedes-prece jen zni to honosneji takova veta jezdim v medvedovi nez jezdim v audi..ikdyz je to mercedes nejmensi..dislova spotreba se mi zdala relativne dost vysoka ale to je asi jen uhlem pohledu..
skoda ze neni videoasi byla zima,a nebo nebyl cas-to se nekdy stava,tak nekdy priste

Petr Broža
10. května • 10:03

Při testování se často ocitáme v časové tísni, takže na video nezbude čas... Ale teď v létě to bude snad o něco lepší. Video bude v testu Octavie 2.0 TDI DSG a plánujeme ho i pro Passat 2.0 TDI, který budeme testovat koncem května.

nocni_dric
10. května • 17:01

super uz se tesim na rychle prujezdy zatacek,a zvyseni interaktivnosti testu doufam ze to bude neco ve stylu bmw testoveho videa.to se myslim velmi povedlo co se tyce dynamiky a kvality videa..

emmacore
9. května • 13:00

Konkurent Acka je uz peknych par rokov aj Audi A2. Neviem, ako v CZ, ale na Slovensku sa Acka predavaju ako dive a A2 skoro vobec.

Petr Broža
10. května • 10:02

Audi A2 je možná srovnatelné délkou, ale už ne vnitřní variabilitou, velikostí vnitřního prostoru (menší rozvor, menší šířka) a motory. Navíc kvůli hliníkové karoserii dostane zákazník za hodně peněz málo muziky. Tuším, že model s motorem 1.4 55 kW stojí 560 tisíc. Za tu cenu je A170 s výkonem 85 kW...

Doporučujeme

Články odjinud