Podla mojho nazoru je to jedno z najlepsich aut vo svojej triede a suhlasim, ze dokaze poskytnut plnohodnotne sluzby ako druhe, tak ako aj jedine auto v rodine. Myslim, ze v porovnani s konkurenciou ta cena nie je az taka zla (ESP, ABG, radio s CD, klima v zaklade) + na Slovensku 6-rocny servis v cene auta... preto sa asi Mercedesov tolko predava.A co sa tyka mojich skusenosti - mal som to auto na vikend (A170) a ziadne problemy s kvalitou interieru neboli a odhlucnenim neboli. Spojka zabera naozaj hodne dolu + radenie je posunute trocha dopredu, no da sa na to zvyknut; vyssie sedenie je super; kufor a priestor naozaj prekvapia; A170 velmi kultivovane a tiche, pomerne dynamicke a usporne (priemer 7-8 litrov Nat95). Este by ma zaujimalo, ci ma pan redaktor skusenosti aj s inymi motormi a ktoru motorizaciu by si vybral a preco...Diky,Paulo
Na českém trhu je nutno za klimu připlatit... V základu ji má až B-klasse.
vsetky packy vlavo maju svoj vyznam - prava ruka je v pripade automatickej prevodovky neustale volna a je to naozaj super. zda sa to byt malickost, ale ked z mercedesu presadnem do ineho auta, tak napr umytie okna odkladam, lebo sa mi s tou pravou rukou proste nechce :)takze lenivost je ten dovod.mne skor nejde do hlavy jedna vec - preco je ta packa tak nizko? ak spravne drzis volant "za desat tri", tak nedociahnes. poloha pacok ta nuti drzat volant na deviatej hodine. s jednou rukou sa tak volant aj lepsie drzi, ale bezpecne to moc nieje. ja by som pozicie navzajom vymenil s tempomatom.
Spravne se ma volant drzet na 3 a 9. Drzeni na 2 a 10 je uz davno prezite ...
to pocujem prvy krat...
Tak to jsi chlapče hodně zaspal dobu!!!
Pěkný test. Mám malý dotaz. Jaká auta jsou alternativou k Ačku?
Áčko má relativně dost konkurentů, záleží na tom, co potřebujete. Asi bych zabrousil do oblasti miniMPV jako Meriva, Idea, Scénic, Modus...
Chtěl jsem se zeptat redaktorů, jestli budou testovat i větší mercedes třídy B?
Určitě ano, ale termín testu zatím nebyl domluven.
zaujalo me jak se trosku setrilo na odhlucnovacich materialech,interier pripada hodnotnejsi a exterier vypada taky lip,a co se tyce konkurence A2 tak myslim ze audi je prece jen docela vystredni?pro ceskeho a slovenskeho ridice,navic jeho cena taky neni dvakrat lidova a za tu cenu si clovek radsi koupi mercedes-prece jen zni to honosneji takova veta jezdim v medvedovi nez jezdim v audi..ikdyz je to mercedes nejmensi..dislova spotreba se mi zdala relativne dost vysoka ale to je asi jen uhlem pohledu..skoda ze neni videoasi byla zima,a nebo nebyl cas-to se nekdy stava,tak nekdy priste
Při testování se často ocitáme v časové tísni, takže na video nezbude čas... Ale teď v létě to bude snad o něco lepší. Video bude v testu Octavie 2.0 TDI DSG a plánujeme ho i pro Passat 2.0 TDI, který budeme testovat koncem května.
super uz se tesim na rychle prujezdy zatacek,a zvyseni interaktivnosti testu doufam ze to bude neco ve stylu bmw testoveho videa.to se myslim velmi povedlo co se tyce dynamiky a kvality videa..
Konkurent Acka je uz peknych par rokov aj Audi A2. Neviem, ako v CZ, ale na Slovensku sa Acka predavaju ako dive a A2 skoro vobec.
Audi A2 je možná srovnatelné délkou, ale už ne vnitřní variabilitou, velikostí vnitřního prostoru (menší rozvor, menší šířka) a motory. Navíc kvůli hliníkové karoserii dostane zákazník za hodně peněz málo muziky. Tuším, že model s motorem 1.4 55 kW stojí 560 tisíc. Za tu cenu je A170 s výkonem 85 kW...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.