Mercedes a Porsche táhnou za jeden provaz, jejich muzea se „spojují“

Mercedes a Porsche jsou odvěkými konkurenty. Teď ale obě automobilky našly společnou řeč, alespoň co se jejich historie týče. Protože obě značky sídlí ve Stuttgartu, mají v něm také svá muzea. Počínaje tímto víkendem získají jejich návštěvníci slevu na vstup do muzea té druhá značky.

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

To znamená, že když si najdete cestu do muzea Porsche, obdržíte zároveň slevu 25 % do muzea s třícípou hvězdou ve znaku. A obráceně, v muzeu Mercedesu dostanete slevu v totožné výši k návštěvě těch nejzajímavějších skvostů od Porsche.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Návštěva muzeí obou stuttgartských automobilek se vyplatí, odteď
dostanete slevu do toho druhého

Akce platí do konce letošního roku, namísto stávajících osmi eur tak návštěvníci po předložení vstupenky z druhého muzea zaplatí jen šest eur. Zároveň si automobilky vzájemně vyměnily jeden ze svých modelů, u Porsche tak bude vystaven Mercedes W 111 230 S z roku 1966, u Mercedesu se objeví Porsche 911 Carrera 2.7 z roku 1975.

Sluší se zmínit, že obě muzea mají v pondělí zavírací den, jinak je otevřeno také o víkendech od 9 do 18 hodin. To zní jako ideální plán, jak strávit nějaký podzimní den, co říkáte?

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků