Mercedes a McLaren se definitivně rozejdou příští rok

Spolupráce německé automobilky Mercedes-Benz s anglickým výrobcem sportovních vozidel McLaren byla založena především v zájmu nabídnout trhu špičkový sportovní vůz. Tím se měl stát právě model SLR, který si však nezískal tolik příznivců, kolik se původně očekávalo. Společný kontrakt byl podepsán s tím, že v roce 2009 stávající dohoda vyprší, přičemž v případě úspěchu se bude pokračovat ve spolupráci. Úspěch se však nedostavil, a tak se cesty Mercedesu a McLarenu nadobro rozejdou.

V této souvislosti oznámil Mercedes-Benz, že „na rozloučku“ bude vyrobeno 75 kusů odlehčených modelů SLR s přívlastkem Speedster. Tato limitovaná edice bude oproti té běžné nejenže lehčí o 200 kg, ale bude disponovat i pevnou sklápěcí střechou a karbonovými spoilery. Jeden z posledních 75 kusů celkové produkce modelu SLR vás vyjde přibližně na 450 000 Eur (10 710 000 Kč).
 
Žezlo „civilního“ supersportu by měl v roce 2010 převzat model SLC, jenž automobilka navrhuje ve spolupráci se svou divizí AMG.
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků