Mercedes A 170 CDI L: místa jako v Superbu (megatest)

23 komentářů

zdenek
20. listopadu • 14:19

Rozměrově bych to se Scenicem nebo Picassem asi nesrovnával. Spíše mi silně připomíná Jazz. Teda kromě ceny.

Bobošek
20. listopadu • 11:07

Pane Broža, je to pár týdnů, co jsem četl článek o Vašem 1.8T, bylo tam psáno, že co nevidět vyjde článek o srovnání Oktávek 1.8T vs. 1.9TDi 96 kW. Přehlídl jsem ho nebo k němu ještě nedošlo? Děkuji!!! Omlouvám se všem, že jsem sem psal mimo téma.

Petr Broža
20. listopadu • 19:21

Nikoliv; teprve ho píšu, vyjde (doufám) už toto pondělí

Pája
19. listopadu • 19:53

Pěkné, pěkné, ale... Prodloužit o další metr ..  a chtělo by to ještě něco jako motor s velkým M a hlavně velkým objeMeM... kadla kadla traktor fuj.

Jinak na MB docela netradiční design vnitřku... ten tacháč je jak z nějakého skůtříku

Tom
18. listopadu • 23:07

"Ačkoliv jsou vzadu brzdy v základní výbavě jen bubnové, v testovaném voze byly na obou nápravách, vpředu dokonce odvětrávané. " A od model.roku 2004 budou mít tyto větrané bubny všechny modely MB a S klasse na obou nápravách

Petr Broža
19. listopadu • 10:42

Je to samozřejmě překlep (chybí slovo), už jsem to opravil.

Tom
19. listopadu • 11:26

Já jsem to samozřejmě pochopil, ale přišlo mi to vtipné že to i tak dáválo smysl

matuS
18. listopadu • 19:49

musim sa priznat, ze hoci som sprvu tiez nemal rad ovladace v strede pri rychlostnej pake, dneska taketo riesenie uprednostnujem.

som zvyknuty mat lavu ruku na volante a pravu ruku na rychl. pake, takze je mi milsie neustale drzat volant a okna si ovladat slobodne (lebo rychlosti sa radia zriedka) pravou rukou.

myslim si ze toto je dovod preco to tak mercedes ma, preto ma aj zdruzeny pakovy ovladac vlavo pod volantom, a zvysok je v pravo...



Miro
18. listopadu • 19:32

skoda ze pocas testu sa neprejavi poruchovost, mal som acko s tymto motorom 3,5 roka a uzil som si dost, to Vam poviem - a pri cenach v Mercedes servise to nie je zas az take zanedbatelne

Petr Broža
18. listopadu • 19:41

Je v zájmu importéra, aby předával k testu jen auto, u něhož se závady během testu neprojeví...

Pája
19. listopadu • 19:57

 Následuje prostá dedukce:

To je dobré, takže importér nějak pozná, u kterého auta se závady projeví a u kterého ne? A pokud ano... takže na testy dávají jiná auta, než do prodeje? A pokud ano... takže do prodeje dávají horší auta než do testů? A pokud ano... takže do prodeje dávají auta u kterého si nejsou jistí, zda se některé závady neprojeví??

Petr Broža
20. listopadu • 19:20

Ó nikoliv; importér jen před půjčením auta provede servis, aby se během týdenního testu nic nepokazilo. Takže o auto je postaráno podstatně lépe než u auta, které si koupíte. Je to prosté. Před půjčením jde auto do servisu, umyje se atd...

matuS
18. listopadu • 16:28

drrak, a vies ze sa na blbost nepytas?

lebo naozaj som uz videl test, kde sa meralo aj toto. ale nepamatam si kde



drrrak.2
18. listopadu • 15:59

Poznámka: Když jsem po testu Áčka sednul do svého auta, málem jsem po sešlápnutí brzdového pedálu skončil v předním skle.

To se mi taky stalo, ale s vetsim kontrastem: Skoda 120 a Octavia...  

Ale naopak to je horsi...

 

Petr Broža
18. listopadu • 16:06

První, co udělám po přesednutí do testovacího auta, je zkouška brzd. Kdybych to zkoušel až na magistrále v hustém provozu, asi bych splakal nad výdělkem.

drrrak.2
18. listopadu • 16:13

Existuje nejaka metodika na mereni sily potrebne na ucinne seslapnuti brzd? Asi se ptam na blbost...

Jakym autem to vlastne jezdite? Je to porad Fabia nebo uz nova Mazda?

Petr Broža
18. listopadu • 16:20

Octavií 1.8T; dokonce o ní na AR vyšel poměrně dlouhý článek.

modry_banan
19. listopadu • 12:51

Kdybyste byl pripoutany,predni sklo by vas nemuselo trapit...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr Broža
19. listopadu • 18:34

Myslel jsem to obrazně; připoutaný samozřejmě jezdím.

Tsunami
18. listopadu • 16:12

Někteří mají tento problém u Punta (prostřední verze, jak je to u nového nevím).

Jinak toto "Áčko" je přesně podle mého gusta - už na něj pomalu začínám šetřit

wuf
18. listopadu • 23:15

no moje Stilo (1.6) má vpředu taky odvětrávené a vzadu normalní kotouče

- problém je že brzdovej pedál je moooc citlivej (člověk se ho dotkne a mrška už brzdí)

- měl sem s tim velkej problém při přesedání z Corsy C 

Peter L
19. listopadu • 10:16

ten istý problém mám , keď presadnem z Toleda, kde sú brzdy jedovky do Fabie, kde mám strach, že nedobrzdím.

Ale najväčší klinec bol, keď som sadol do svokrovej 120-ky bez posilovača bŕzd. Zo strachu, že nezabrzdím vôbec som išiel maximálne 50, pričom ma svokor stále hecoval, že nech sa nebojím, jemu to šlape aj viac.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
dup
19. listopadu • 16:44

to nic neni, nejdrsnejsi bylo, kdyz 'sem sednul do automatu... poprvy ne, to 'sem se hlidal, ale druhy den - to takhle prijizdim ke krizovatce, naprosto automaticky chci vyradit, takze zmacknu spojku... akorat, ze prvni pedal zleva nebyla spojka :) to byl hukot :)))

Doporučujeme

Články odjinud