Mercedes A 170 CDI L: místa jako v Superbu (megatest)

drrrak.2  |  18. 11. 2003 15:59

Poznámka: Když jsem po testu Áčka sednul do svého auta, málem jsem po sešlápnutí brzdového pedálu skončil v předním skle.

To se mi taky stalo, ale s vetsim kontrastem: Skoda 120 a Octavia...  

Ale naopak to je horsi...

 

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  18. 11. 2003 16:06

První, co udělám po přesednutí do testovacího auta, je zkouška brzd. Kdybych to zkoušel až na magistrále v hustém provozu, asi bych splakal nad výdělkem.

Odpovědět  |   | 
Tsunami  |  18. 11. 2003 16:12

Někteří mají tento problém u Punta (prostřední verze, jak je to u nového nevím).

Jinak toto "Áčko" je přesně podle mého gusta - už na něj pomalu začínám šetřit

Odpovědět  |   | 
wuf  |  18. 11. 2003 23:15

no moje Stilo (1.6) má vpředu taky odvětrávené a vzadu normalní kotouče

- problém je že brzdovej pedál je moooc citlivej (člověk se ho dotkne a mrška už brzdí)

- měl sem s tim velkej problém při přesedání z Corsy C 

Odpovědět  |   | 
Peter L  |  19. 11. 2003 10:16

ten istý problém mám , keď presadnem z Toleda, kde sú brzdy jedovky do Fabie, kde mám strach, že nedobrzdím.

Ale najväčší klinec bol, keď som sadol do svokrovej 120-ky bez posilovača bŕzd. Zo strachu, že nezabrzdím vôbec som išiel maximálne 50, pričom ma svokor stále hecoval, že nech sa nebojím, jemu to šlape aj viac.

Odpovědět  |   | 
dup  |  19. 11. 2003 16:44

to nic neni, nejdrsnejsi bylo, kdyz 'sem sednul do automatu... poprvy ne, to 'sem se hlidal, ale druhy den - to takhle prijizdim ke krizovatce, naprosto automaticky chci vyradit, takze zmacknu spojku... akorat, ze prvni pedal zleva nebyla spojka :) to byl hukot :)))

Odpovědět  |   | 
drrrak.2  |  18. 11. 2003 16:13

Existuje nejaka metodika na mereni sily potrebne na ucinne seslapnuti brzd? Asi se ptam na blbost...

Jakym autem to vlastne jezdite? Je to porad Fabia nebo uz nova Mazda?

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  18. 11. 2003 16:20

Octavií 1.8T; dokonce o ní na AR vyšel poměrně dlouhý článek.

Odpovědět  |   | 
modry_banan  |  19. 11. 2003 12:51

Kdybyste byl pripoutany,predni sklo by vas nemuselo trapit...

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  19. 11. 2003 18:34

Myslel jsem to obrazně; připoutaný samozřejmě jezdím.

Odpovědět  |   | 
matuS  |  18. 11. 2003 16:28

drrak, a vies ze sa na blbost nepytas?

lebo naozaj som uz videl test, kde sa meralo aj toto. ale nepamatam si kde



Odpovědět  |   | 
Miro  |  18. 11. 2003 19:32

skoda ze pocas testu sa neprejavi poruchovost, mal som acko s tymto motorom 3,5 roka a uzil som si dost, to Vam poviem - a pri cenach v Mercedes servise to nie je zas az take zanedbatelne

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  18. 11. 2003 19:41

Je v zájmu importéra, aby předával k testu jen auto, u něhož se závady během testu neprojeví...

Odpovědět  |   | 
Pája  |  19. 11. 2003 19:57

 Následuje prostá dedukce:

To je dobré, takže importér nějak pozná, u kterého auta se závady projeví a u kterého ne? A pokud ano... takže na testy dávají jiná auta, než do prodeje? A pokud ano... takže do prodeje dávají horší auta než do testů? A pokud ano... takže do prodeje dávají auta u kterého si nejsou jistí, zda se některé závady neprojeví??

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  20. 11. 2003 19:20

Ó nikoliv; importér jen před půjčením auta provede servis, aby se během týdenního testu nic nepokazilo. Takže o auto je postaráno podstatně lépe než u auta, které si koupíte. Je to prosté. Před půjčením jde auto do servisu, umyje se atd...

Odpovědět  |   | 
matuS  |  18. 11. 2003 19:49

musim sa priznat, ze hoci som sprvu tiez nemal rad ovladace v strede pri rychlostnej pake, dneska taketo riesenie uprednostnujem.

som zvyknuty mat lavu ruku na volante a pravu ruku na rychl. pake, takze je mi milsie neustale drzat volant a okna si ovladat slobodne (lebo rychlosti sa radia zriedka) pravou rukou.

myslim si ze toto je dovod preco to tak mercedes ma, preto ma aj zdruzeny pakovy ovladac vlavo pod volantom, a zvysok je v pravo...



Odpovědět  |   | 
Tom  |  18. 11. 2003 23:07

"Ačkoliv jsou vzadu brzdy v základní výbavě jen bubnové, v testovaném voze byly na obou nápravách, vpředu dokonce odvětrávané. " A od model.roku 2004 budou mít tyto větrané bubny všechny modely MB a S klasse na obou nápravách

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  19. 11. 2003 10:42

Je to samozřejmě překlep (chybí slovo), už jsem to opravil.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  19. 11. 2003 11:26

Já jsem to samozřejmě pochopil, ale přišlo mi to vtipné že to i tak dáválo smysl

Odpovědět  |   | 
Pája  |  19. 11. 2003 19:53

Pěkné, pěkné, ale... Prodloužit o další metr ..  a chtělo by to ještě něco jako motor s velkým M a hlavně velkým objeMeM... kadla kadla traktor fuj.

Jinak na MB docela netradiční design vnitřku... ten tacháč je jak z nějakého skůtříku

Odpovědět  |   | 
Bobošek  |  20. 11. 2003 11:07

Pane Broža, je to pár týdnů, co jsem četl článek o Vašem 1.8T, bylo tam psáno, že co nevidět vyjde článek o srovnání Oktávek 1.8T vs. 1.9TDi 96 kW. Přehlídl jsem ho nebo k němu ještě nedošlo? Děkuji!!! Omlouvám se všem, že jsem sem psal mimo téma.

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  20. 11. 2003 19:21

Nikoliv; teprve ho píšu, vyjde (doufám) už toto pondělí

Odpovědět  |   | 
zdenek  |  20. 11. 2003 14:19

Rozměrově bych to se Scenicem nebo Picassem asi nesrovnával. Spíše mi silně připomíná Jazz. Teda kromě ceny.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 46 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A