Mercedes A 170 CDI L: místa jako v Superbu (megatest)

drrrak.2  |  18. 11. 2003 15:59

Poznámka: Když jsem po testu Áčka sednul do svého auta, málem jsem po sešlápnutí brzdového pedálu skončil v předním skle.

To se mi taky stalo, ale s vetsim kontrastem: Skoda 120 a Octavia...  

Ale naopak to je horsi...

 

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  18. 11. 2003 16:06

První, co udělám po přesednutí do testovacího auta, je zkouška brzd. Kdybych to zkoušel až na magistrále v hustém provozu, asi bych splakal nad výdělkem.

Odpovědět  |   | 
Tsunami  |  18. 11. 2003 16:12

Někteří mají tento problém u Punta (prostřední verze, jak je to u nového nevím).

Jinak toto "Áčko" je přesně podle mého gusta - už na něj pomalu začínám šetřit

Odpovědět  |   | 
wuf  |  18. 11. 2003 23:15

no moje Stilo (1.6) má vpředu taky odvětrávené a vzadu normalní kotouče

- problém je že brzdovej pedál je moooc citlivej (člověk se ho dotkne a mrška už brzdí)

- měl sem s tim velkej problém při přesedání z Corsy C 

Odpovědět  |   | 
Peter L  |  19. 11. 2003 10:16

ten istý problém mám , keď presadnem z Toleda, kde sú brzdy jedovky do Fabie, kde mám strach, že nedobrzdím.

Ale najväčší klinec bol, keď som sadol do svokrovej 120-ky bez posilovača bŕzd. Zo strachu, že nezabrzdím vôbec som išiel maximálne 50, pričom ma svokor stále hecoval, že nech sa nebojím, jemu to šlape aj viac.

Odpovědět  |   | 
dup  |  19. 11. 2003 16:44

to nic neni, nejdrsnejsi bylo, kdyz 'sem sednul do automatu... poprvy ne, to 'sem se hlidal, ale druhy den - to takhle prijizdim ke krizovatce, naprosto automaticky chci vyradit, takze zmacknu spojku... akorat, ze prvni pedal zleva nebyla spojka :) to byl hukot :)))

Odpovědět  |   | 
drrrak.2  |  18. 11. 2003 16:13

Existuje nejaka metodika na mereni sily potrebne na ucinne seslapnuti brzd? Asi se ptam na blbost...

Jakym autem to vlastne jezdite? Je to porad Fabia nebo uz nova Mazda?

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  18. 11. 2003 16:20

Octavií 1.8T; dokonce o ní na AR vyšel poměrně dlouhý článek.

Odpovědět  |   | 
modry_banan  |  19. 11. 2003 12:51

Kdybyste byl pripoutany,predni sklo by vas nemuselo trapit...

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  19. 11. 2003 18:34

Myslel jsem to obrazně; připoutaný samozřejmě jezdím.

Odpovědět  |   | 
matuS  |  18. 11. 2003 16:28

drrak, a vies ze sa na blbost nepytas?

lebo naozaj som uz videl test, kde sa meralo aj toto. ale nepamatam si kde



Odpovědět  |   | 
Miro  |  18. 11. 2003 19:32

skoda ze pocas testu sa neprejavi poruchovost, mal som acko s tymto motorom 3,5 roka a uzil som si dost, to Vam poviem - a pri cenach v Mercedes servise to nie je zas az take zanedbatelne

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  18. 11. 2003 19:41

Je v zájmu importéra, aby předával k testu jen auto, u něhož se závady během testu neprojeví...

Odpovědět  |   | 
Pája  |  19. 11. 2003 19:57

 Následuje prostá dedukce:

To je dobré, takže importér nějak pozná, u kterého auta se závady projeví a u kterého ne? A pokud ano... takže na testy dávají jiná auta, než do prodeje? A pokud ano... takže do prodeje dávají horší auta než do testů? A pokud ano... takže do prodeje dávají auta u kterého si nejsou jistí, zda se některé závady neprojeví??

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  20. 11. 2003 19:20

Ó nikoliv; importér jen před půjčením auta provede servis, aby se během týdenního testu nic nepokazilo. Takže o auto je postaráno podstatně lépe než u auta, které si koupíte. Je to prosté. Před půjčením jde auto do servisu, umyje se atd...

Odpovědět  |   | 
matuS  |  18. 11. 2003 19:49

musim sa priznat, ze hoci som sprvu tiez nemal rad ovladace v strede pri rychlostnej pake, dneska taketo riesenie uprednostnujem.

som zvyknuty mat lavu ruku na volante a pravu ruku na rychl. pake, takze je mi milsie neustale drzat volant a okna si ovladat slobodne (lebo rychlosti sa radia zriedka) pravou rukou.

myslim si ze toto je dovod preco to tak mercedes ma, preto ma aj zdruzeny pakovy ovladac vlavo pod volantom, a zvysok je v pravo...



Odpovědět  |   | 
Tom  |  18. 11. 2003 23:07

"Ačkoliv jsou vzadu brzdy v základní výbavě jen bubnové, v testovaném voze byly na obou nápravách, vpředu dokonce odvětrávané. " A od model.roku 2004 budou mít tyto větrané bubny všechny modely MB a S klasse na obou nápravách

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  19. 11. 2003 10:42

Je to samozřejmě překlep (chybí slovo), už jsem to opravil.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  19. 11. 2003 11:26

Já jsem to samozřejmě pochopil, ale přišlo mi to vtipné že to i tak dáválo smysl

Odpovědět  |   | 
Pája  |  19. 11. 2003 19:53

Pěkné, pěkné, ale... Prodloužit o další metr ..  a chtělo by to ještě něco jako motor s velkým M a hlavně velkým objeMeM... kadla kadla traktor fuj.

Jinak na MB docela netradiční design vnitřku... ten tacháč je jak z nějakého skůtříku

Odpovědět  |   | 
Bobošek  |  20. 11. 2003 11:07

Pane Broža, je to pár týdnů, co jsem četl článek o Vašem 1.8T, bylo tam psáno, že co nevidět vyjde článek o srovnání Oktávek 1.8T vs. 1.9TDi 96 kW. Přehlídl jsem ho nebo k němu ještě nedošlo? Děkuji!!! Omlouvám se všem, že jsem sem psal mimo téma.

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  20. 11. 2003 19:21

Nikoliv; teprve ho píšu, vyjde (doufám) už toto pondělí

Odpovědět  |   | 
zdenek  |  20. 11. 2003 14:19

Rozměrově bych to se Scenicem nebo Picassem asi nesrovnával. Spíše mi silně připomíná Jazz. Teda kromě ceny.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A