Mercedes - Benz C (W203): očima odborníka

14 komentářů

Z
16. dubna • 12:56

Mám c320 203 CI a má najeto 260000km a musím říct , že tohle auto je dokonalá hračka. Převodovka běží hladce a až na vzhled nemůžu říci křivé slovo. Na běžné ježdění mám Mazdu 6 combi 1generace 2.0 benzín a i když jí mám rád , tak jízda tímto meďákem je zážitek.

Doom
22. ledna • 19:53

Toto psal zas nějakej fanda BMW aby nasral majitele Mercedesu...

Rover623
5. prosince • 15:03

Zdá se, že ani pan "odborník" ani testující redaktor u tomhle autě nic neví. Základní věcí u tohoto auta je dokonale vyzkoušet funkčnost veškeré elektriky, jakmile auto jeví některé vady jako jsou popsány v předešlé recenzi redakce, tak od něj ruce pryč. Další věcí, která je bezpodmínečně nutná, je otevřít kapotu a zkontrolovat stav otvorů pro odtok vody, pokud jsou enormně zanesené svinstvem, tak takové auto nebrat. Tyhle Mercedesy totiž rezaví hlavně kolem předního okna, právě vinou špatně řešených odtoků (nová generace na tom ale není o nic lépe), u starších aut se tak velmi často stávalo, že koroze v odtokovém kanálku se prožrala až do interiéru a do té hromady elektriky v palubce nateklo (pak se objevují takové vady jaké jsou popsány v recenzi, redakce tak dle mého dostala na test na 90% takto vytopené auto). Velmi jednoduše to poznáte když odděláte kobereček u předních sedadel, pokud plech pod koberci jeví jakékoli známky vody, případně nepůvodního laku, tak se na takové auto raději vykašleteK automatu, ten v tomhle modelu vydrží maximálně 250tis. kilometrů, pak je nutné ho draze zrepasovat, takže asi každý takový Mercedes má automatickou převodovku těsně před smrtí. Navíc většina majitelů se před prodejem takového kusu pokusí kolaps převodovky oddálit výměnou oleje (někdy i filtru), v reálu to ovšem nezřídka-kdy má za následek spíše prodražení následné opravy.

Erne
2. prosince • 15:49

Píše takové hlouposti,že je škoda to číst,mam W203 220CDI Kombi v automatu,je najeto 450000tisíc km,převodovka bez problému,řazení není ani cítit a motor od výměny po výměnu oleje žádný nesežere.Je pravda že se musí člověk o auto starat,neuhonit ho smrt,přehrát a tak podobně.

Pavol Macejovsky
5. prosince • 20:38

Musim suhlasit mam w203 c320 4matic s 300 000 nikdy som olej nemenil, ani nebol meneny v automatu... (asi vymenim po zime) ale vsetko funguje... v diferencialach som si vymenil sam prednedavnom... jednu chybu opotrebenia som mal(hrdzave trubky brzd) 2 kusy takze vymena auto mam 8rokov...je to dobre auto, trosku skarede ale inak fajn ;)

Emil Chovanec
13. dubna • 20:27

Boože to je sraček,ak niekto napíše že automat po 250t.km je zrelý na go tak to je uplna blbost leda že by pán odbornik vlasnil stočenku:-))Jazdím Mercedesmi skoro celý život mam 53 rokov a žiadny automat so nikdy nemusel generalkovat.W210 460tis.km,w211 360tis.km,dalsia w211 340tis.km až som ich predal. Z môjho pohladu celkom slušna výdrž.

Zelí
7. prosince • 10:34

Když jsem viděl výpis závad éčkového mercedesu po dvouapůlletém leasingu a najetých 120 tisíc km tak jsem myslel, že si dělají .....del. Tři stránky nahusto opravovaných závad. Ne žádné prkotiny generálka nápravy, oprava automatu.... Na mercedes musí být opravdový fanda.

Lukas-E30
5. prosince • 11:57

zahadně tu mizí příspěvky...., ale je možny, že jen blbnou sišenky.Autore než začnete něco psát, tak si o autech něco zjistěte.W202 ve verzi sportcoupe nikdy nebyla.
270CDI je 5!!!! válec nikoliv 6.Dál už to číst nebudu ani nehodlám, neb na 1straně vytvořit 2 neskutečný bludy je na mě moc.Co se dočtu dál?? že W203 je předokolka......?

Lukas-E30
5. prosince • 11:59

ha chyba 2 články se stejnou fotkou, no patří to pod test.

Dusan
5. prosince • 11:30

Osobne bych si ojety Mercedes asi nekoupil. Nejsou to spatna auta, byt vetsi Ecko ma sve problemy, ale ten pomer cena/vykon mi neprijde zajimavy. Specialne u maleho Ccka, ktere nema nejak zavratne motory, vetsinou velmi slabou vybavu, je pomerne male a pritom drzi cenu takovym zpusobem ze za stejne penize mate moderni stredni tridu v dobre vybave a hlavne polovicnim starim a najezdem.

JirkaK
5. prosince • 16:48

O nájezdu a poměru cena/výkon by se dalo dlouze diskutovat. Sám mám předchozí generaci W202 a koupil jsem ho proto, že byl levnější než stejně stará a hůř vybavená octavie. A jak jsou na tom ve skutečnosti "zachovalé" šestileté naftové oktávky s 90 tkm na tachu, si nedělám iluze.
Jinak pokud zmínil Rover automatické převodovky a výměny oleje - olej v převodovce i s filtrem se mění především proto, že je to po daném čase a kilometrovém proběhu předepsáno! Jakákoliv automatická převodovka je citlivá na zanedbání údržby. Stejně tak se musí pravidelně měnit například i olej v řízení a v diferenciálu. Pokud někdo nalítá čtvrt mega na jeden olej a potom se první náznaky problémů pokusí řešit výměnou oleje a rychlým prodejem, tak je vidlák a pořádné auto mu nepatří do ruky.

Dusan
6. prosince • 13:32

To musela byt hodne draha Octavia, protoze realne W202jka rocnik vyroby 2004 - 2005 ve vicemene zakladni vybave vyjde na podobne penize jako slusne vybaveny, mnohem vetsi Ford Mondeo z roku 2008. O najezdu se nema smysl bavit, Mercedes 2004 take nebude zadne auto v zabehu.

Kenan
7. října • 21:44

Mercedes W202 se v letech 2004-2005 vůbec nevyráběl dávno byl nahrazen novým modelem W 203

Rover623
5. prosince • 18:02

Já to myslel spíš tak, že ta skříň vydrží v cajku maximálně těch 250tis. za předpokladu, že majitel tu údržbu dodrží. Ačkoli Mercedes se pokoušel u těhle skříní tvrdit, že náplň je "doživotní", takže do toho nikdo moc nelezl. Automaty jsou především citlivé na změnu kvality oleje, která je způsobena provozem, olej v automatu by měl po 4 letech ven, ale pokud máte malý nájezd a v zimě téměř žádný, není problém si ten interval protáhnout až na 5 nebo 6 let

Doporučujeme

Články odjinud