Menší revoluce u BMW, sedmičková řada s pohonem všech kol

Menší revoluce u BMW, sedmičková řada s pohonem všech kol

Také vlajkový model bavorské automobilky, tedy sedmičková řada, dostane náhon na všechna kola. BMW bude i u tohoto luxusního modelu nabízet náhon na všechna kola xDrive, který nyní používá v sedanech řady 3 a 5 a obou svých SUV. Chce tak odpovědět na nabídku konkurence, která tento typ náhonu zákazníkům i u velkých modelů nabízí. Jde nesporně o další pozdrav do Ingolstadtu, Audi A8 je částí zákazníků preferováno kvůli volitelnému pohonu všech kol. Pohon 4x4 se tak u sedmičkové řady objeví objeví vůbec poprvé v historii a s největší pravděpodobností již na přelomu let 2007 a 2008.

Tip: Přečtěte si podrobné představení pohonu xDrive a naše dojmy z jízdy se čtyřkolkami BMW.

bazar

BMW 1 2
Rok výroby: 2005
Stav: 148 656 km
Cena: 160 000 Kč
BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 602 km
Cena: 193 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2017
Stav: 7 836 km
Cena: 1 900 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2017
Stav: 7 128 km
Cena: 1 000 000 Kč
BMW 6 3
Rok výroby: 2012
Stav: 63 755 km
Cena: 900 000 Kč
BMW 5 2,5
Rok výroby: 2005
Stav: 256 543 km
Cena: 160 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků