Měl by někdo zájem o novodobý VW Corrado? Na základě Golfu by vypadal asi takto

Jak by asi vypadalo německé kupé od Volkswagenu v současné době? Pokud by automobilka využila základu v novém Golfu, máme určitou představu.

Po rapidně klesajících číslech prodejů novodobého Scirocca a jeho následném ukončení produkce se zřejmě žádného sportovnějšího kupé od Volkswagenu už nedočkáme, tedy alespoň ne v nejbližší době. Tato myšlenka však nebránila grafikům ruského webu Kolesa si alespoň virtuálně představit, jak by mohlo vypadat další známé kupé z historie značky v novodobé podobě.

Nový VW Golf poprvé naživo: Revoluce je tady! Nastupují hybridy včetně 1.0 eTSI

Nový VW Golf poprvé naživo: Revoluce je tady! Nastupují hybridy včetně 1.0 eTSI

Dnes je Corrado z přelomu 80. a 90. let na silnicích hezkou raritou, na kterou neprávem často zapomínáme. Vlastně už jde o youngtimera, jehož nejsilnější kousky (především s motory VR6) stoupají na ceně. S příchodem základu ve formě Golfu osmé generace však neoficiální rendery pracují s myšlenkou jeho moderní reinterpretace.

Ikonickým prvkem modelu je pochopitelně useknutá, hranatá záď, která nechybí ani na ilustracích, a to včetně nových zadních svítilen – v koncernovém stylu trochu připomínající Audi. Spatřit lze také menší křidélko a znak VW netradičně umístěný až pod registrační značkou. Přepracována byla nicméně i přední světla nového Golfu, aby bez současných „vlnek“ více připomínala hranatá světla originálu.

VW Corrado slaví 30 let. V Brémách jsou vystaveny dva speciální kousky

VW Corrado slaví 30 let. V Brémách jsou vystaveny dva speciální kousky

Se současným směřováním Volkswagenu, a rovněž nízkým zájmem o třídveřové modely obecně, je návrat Corrada úplnou pohádkou. A s pohledem na trend elektrifikace bychom teoreticky v takovém kupé určitě čekali čistě elektrické, nebo minimálně plug-in hybridní ústrojí. Pro fanoušky originálu tedy asi škoda nadějí.

Galerie doplněna o původní VW Corrado G60 (1988 – 1993).

První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 58 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 155 příspěvků