http://cafe.auto.cz/viewtopic.php?t=3424&arch=0Tato diskuze byla zalozena na zaklade spatnych zkusenosti s prodejcem vozu Renault a dovozcem Renault CR pri reseni reklamaci u noveho vozu a mely by byt navodem, pro ty z Vas, kteri jiz nejaky problem resi a nebo se chystaji zakoupit novy vuz. Jeden z mala prispevku z me korespondence s Renault CR. > Dobry den, > > ocekaval jsem, ze od spolecnosti Renault obdrzim obratem odpoved, > jakym zpusobem se bude ubirat muj ne ojedinely pripad. Je mou > povinnosti Vas informovat, ze jsem jiz ucinil kroky vedouci k > medializaci praktik dovozce i prodejcu vozu Renault a Dacia. Myslim, > ze je potreba tyto praktiky zmenit a pokud toho neni schopna sama > spolecnost, je na nas zakaznicich, abychom ji k tomu donutili. Verte, > ze tyto praktiky, ktere jsou v rozporu s dobrymi mravy i s platnymi > zakony teto republiky, budou jiste zajimat mnoho potencionalnich > zakazniku. > > > S pozdravem TV Vážený pane, dovolujeme si reagovat na Vaše podněty týkající se Vámi zjištěných závad na vozidle Renault Megane II. V této souvislosti jsme od Vás obdrželi e-mailovou poštou jednak dne 5. října t.r. kopii Vaší korespondence se spotřebitelskou organizací, dále text ustanovení vyňatého ze zákona č. 40/1964 Sb. a v neposlední řadě i dopis adresovaný naší společnosti. Co se týče Vašich informací, obsažených v e-mailové zprávě ze dne 3.10.2005, , případu věnujeme značnou pozornost, neboť nám záleží na spokojenosti našich klientů Prozatím byla vyžádána dokumentace k historii vozu, kdy z listin, které byly předloženy, neplyne existence Vámi popisované závady. Je pravdou, že pokud se vada na věci projeví v době do 6 měsíců od převzetí věci, je třeba, aby prodejce prokázal, že vada vznikla až po přechodu vlastnictví věci na kupujícího. Pokud se to prodávajícímu nepodaří, je konstruována právní domněnka, že vada existovala již při převzetí věci a kupujícímu z takto daného skutkového stavu vyplývají příslušné nároky. Podle informací, které máme k dispozici, Vás prodávající vyzval k přistavení vozu, aby mohla být provedena diagnostika případné vady. Z dosavadního průběhu lze tedy konstatovat, že z Vaší strany nebyla poskytnuta potřebná součinnost, nutná k postupu dle § 616 zákona č. 40/1964 Sb. Velmi nás mrzí, že tento vstřícný krok pokládáte za chybný a v souvislosti s tím hodláte učinit kroky směřující k poškozování dobrého jména naší společnosti. Bohužel v takovém případě bude společnost nucena bránit se zákonnými prostředky, které k tomu účelu český právní řád nabízí. Předpokládáme však, že mezi Vámi a prodávajícím dojde k dalším jednáním ohledně odstranění shora uvedeného nedostatku. Další vývoj záležitosti budeme velmi pečlivě sledovat a věříme, že bude přijato řešení, se kterým budete spokojen. S pozdravem Kamila Záleská služby zákazníkům PS od Tom69: Tuto odpoved od Renault CR jsem obdrzel tyden po tom, co jsem navstivil dealera a ten zavady na voze potvrdil, jako vidno, aktualni informace o stavu veci si u dovozce prilis neoveruji. I to muze o necem vypovidat
Laguna II. je po designové stránce vydařený vůz ale to ostatní je tak trochu hrůza. Mám už vyměněná skoro všechny čidla a teď už je začnu měnit podruhé. V 60.tis mi odkráčelo turbo a prasknul zadní brzdový třmen. Sedačky mi vržou, palubka mi někdy svítí jak vánoční stroměček, ve vyšší rychlosti je zadní část mírně nestabilní a hlučnost se rovná příjezdu postaršího železářství. Auto vrže a pomalu se rozpadá. Občas mi zůstane na podklaze ležet jeden z mnohých a asi zbytečných plastových dílů ,které bez milosti vyhazuji do garáže. Když zapnu klima projede mi autem takovej smrad že záchodky na Václaváku docela slušně voněj. Výměny všech filtrů byla sice zajímavou exkurzí do mé peněženky ale výsledek stojí za... O francouzkém plastikovém autíčku by sa dalo psát ještě hodně dlouho a tak na závěr, jen pár "hřejivých" slov od mého známého z Francie...pro vás se to vyrábí snad v Turecku, k nám by si to nedovolili, jsme přece francouzi......
PS. nedávno jednomu z nás se podařil husarský kouse...prošlápnul brzdový pedál asi ve 140 na dálnici.....oremus ..amen.
Tak jsem si přečetl názor Tvůj Jirko i ostatních, kteří vlastní Lagunu II. Mám chuť si pořídit první auto od Renaulta a právě Lagunu II (jezdil jsem Oply a Mazdy, poslední 323F z r.95). Lovím názory na tato auta. Jsou dost protichůdné, od zdi ke zdi. Dost se v tomto fóru mluví o nafťácích, ale co takhle 1.6 nebo 1.8 benzin? Jaké máte zkušenosti páni řidiči?
To "Bo-Tes" : 7 týdnů provozu, 6 tis km a NIC. Na nerovnostech se trochu zachvěje sedačka spolujezdce,je-li neobasazena. Gumy 225/45-17´´.Akční Sport Edition. Spotřeba 6,6 l/100 km, ale jezdím dost fofrem, svítím stále a zaplá klima. Je to nafťák 1,9. Asi záleží na tom, na co trefíš. Znám lidi, co by už nechtěli nikdy VW, Toyotu, Škodu atd. , atd. Hodně štěstí!!
Vážení, podělím se s vámi o zkušensoti s motory renault. Měl jsem Lagunu(starou) s motorem 2.2 TD a při 100000 praskla hlava. Při 200000 praskl blok motoru.
Nyní i přes toto jsem si koupil novou Lagunu 1.9 dci a při 120.000 je motor kaput a musí se koupit nový (neboli repase od renaulta, která stojí 200.000,- Kč).
Já už bych nikdy nechtěl Renault Laguna s motorem diesel nechtěl vidět. Jsou to nejhorší motory co můžou být.
>
peters> uvedom sa.
su ludia, ktori si navody necitaju. (napr moj otec). ja som zatial navody ku kazdemu novemu autu cital. vacsinou su tam uplne zbytocnosti. keby som bol redaktor a mal by som citat podrobne navod ku kazdemu autu, ktore testujem, tak uz by som mal dohovorene sedenia u psychiatra.
zijeme v modernom svete a kazdy vyrobca ma spravit ovladanie auta co najjednoduchsie, aby si 90% jeho funkcii vedel ovladat intuitivne...pretoze intuitivne znamena automaticky, t.j. nemusis nad tym rozmyslat a venujes sa riadeniu.
Ten zvysok funkcii si mozes vyhladat v manuali. Nie ako napr s novym BMW 7 - objednas auto a tyzden pred dodanim ides do servisu na oboznamovaciu instruktaz, pri predavani auta mas dalsiu instruktaz a po 2 tyzdnoch jazdenia mas pravo na dalsiu instruktaz zdarma. toto je chore.
Vaše recenze je jedna z nejhorších, jakou jsem si kdy přečetl. A je mi jedno, jestli píšete o Renaultu nebo o jiné značce. Lagunu nemám a ani se jí nebudu nějak zastávat, svezl jsem se v kamarádově. Ale Vaše názory jsou opravdu někde mimo. Pokud si půjčím vůz k testu, první co udělám je, že si přečtu návod k použití, kde Vám výrobce vysvětlí všechny funkce a detaily. Ale to určitě nebyl Váš případ, protože si pořád vedete svou ohledně rádia, karty a opěrek hlavy. Ovladačem pod volantem můžete ovládat všechny funkce potřebné při řízení (ovl. hlasitosti, přepínání a ladění stanic, ovládání přehrávače CD atd.). Pokud Vám někdo řekne, že onen otvor v kartě neslouží k zavěšení na klíče a navíc k němu máte extra kožené pouzdro (dočetl jsem se v návodu) a opěrky že jsou takové, jaké jsou z důvodu bezpečnosti a ne k tomu, aby na nich někdo usínal, vy si stejně budete tvrdit svou jako malé dítě, kterému když budeme říkat, že dotyčná věc je žlutá, vy ji uvidíte modrou, protože jinou barvu zatím neznáte. Takže ten otvor na kartě opravdu není otvorem pro klíče, ale otvorem pro aretaci karty ve snímači a aktivní opěrky hlavy opravdu neslouží k tomu, aby na nich někdu během jízdy usínal.
Pokud tedy, vážený pane, Vám nějaká značka v budoucnu svěří vozidlo k testování, tak si zjistěte všechny technické detaily týkající se obsluhy dotyčného vozu a vyvarujete se vlastnímu ztrapnění na Vašich stránkách. A hlavně buďte objektivní!!!
Pro další účastníky diskuze: Laguna dostala jako první vůz v historii 5 hvězdiček v nezávislých crashtestech EURO NCAP, to snad mluví za vše. Provozní hmotnost 1600 kg není nijak vysoká na auto střední třídy, spíše naopak a určitě nemá vliv na bezpečnost, jak už tady někdo psal. Takže si vážení čtenáři nejdřív zjistěte potřebné a pak se vyjadřujte. A možná by bylo lepší, aby tato diskuze byla slušnější. Někteří z Vás jsou opravdu mimo mísu. Když nejsou argumenty, nastoupí arogance a urážky.
Rád bych si přečetl návod, ale v autech, které dostáváme k testu, zpravidla chybí, stejně jako některé doplňky; to ale přece není moje chyba. Díky za pochopení.
Pokud chcete dělat tuto práci pořádně, tak je ve Vašem zájmu, abyste se seznámil se všemi funkcemi. Pokud budete Vaše recenze dělat způsobem pokus omyl, pak výsledný efekt Vaší práce je takový, jaký je, tedy nic moc. Snažte se tedy kvůli sobě a kvůli svým čtenářům podávat opravdu přesné informace, tedy takové, jaké by měl nezávislý a technicky znalý novinář vždy podávat.
Ona snaha by byla, ale když se dealera zeptáte, co je to za výbavu (vnější a vnitřní), řekne, že neví. Půl hodiny jsem porovnával ceník se skutečností, abych vůbec zjistil cenu toho mazlíka. Navíc mnohá auta jsou po desítkách testů v docela hrozném stavu, takže jenom snaha nestačí...
Mě by spíš zajímalo jak se pan Broža v Laguně cítil když přesednul ze svojí Škody Fóbie 1,4 MPi a hlavně jak se cítil když Lagunku vrátil a sedl si zpátky do svého "vozu"
Mám velký problém. Koupil jsem si Lagunu 1,9 dti s návodem k použití ve francouštině. Může mi někdo poradit jak sehnat v češtině? Díky za radu. Pošlete mi mail: financni.sluzby@mybox.cz.
Do laguny jsem přesedal z C5
Ve fabii jsem se cítil prvních pár km divně (malé auto), ale pak to bylo v poho.
Pan Broža tuto práci nedělá asi dlouho, tak špatnou recenzi jsem dlouho nečetl. Mohl by si aspoň prostudovat materiály Renaultu a zjistil by, že opěrky hlavy nemají "podivné" nastavení, ale jsou to tzv. aktivní opěrky hlavy, které zajišťují větší bezpečnost a že otvor v kartě neslouží k zavěšení karty na klíče, ale po zasunutí a nastartování tímto otvorem projede klínek, aby karta nešla vysunout. Podáváte nepřesné informace.
Je mi celkem jedno, čím projede nebo neprojede klínek, karta nejde dát na klíče, což je dost omezující. A ty aktivní opěrky hlavy mohou být jakkoliv bezpečné nebo nebezpečné, mně, a myslím že i mnoha řidičům, nevyhovují.
Chápu, že majitel laguny bude tyto chyby obhajovat, ale já musím být objektivní.
Mohl by si aspoň prostudovat materiály Renaultu a zjistil by, že opěrky hlavy nemají "podivné" nastavení, ale jsou to tzv. aktivní opěrky hlavy, které zajišťují větší bezpečnost
Raději bych doporučoval nestudovat firemní materiály, zanechává to následky. V aktivních opěrkách vidím spíše marketingovou než prakticky využitelnou funkci. Nebo vy byste snad chtěl recenzi psanou stylem oddělení PR?
No nevim, jaky mate zkusenosti vy. Jezdime s Lagunou 2.2 Dynamique, za 3 mesice jsme najeli 12000km. Zatim jedinë problemy byly se sedackou ridice (jak to ctu tak to maji vsichni) a pak s kontrolkou kapaliny do ostrikovacu - proste svitila porad. Obe veci v servisu opravili.
Co se tyce spotreby, prumerna je zatim 7.6 a dlouhodobe klesa. Jeli jsme ve ctyrech s bednou na lyze na strese do Francie, po dalnicich 130-160 a zralo to pod osm litru. To si myslim ze je velmi dobry vysledek. Motor je opravdu spicka.
Jinak jsme s Lagunou velice spokojeni. Co je nedomyslene je ta karta - na kartu by vam mel prodejce dat takovou "sponu", kterou pridelate na tu DRUHOU stranu nez je dirka na klic, takze neni nutne kartu porad sundavat z klicu. Co je ale neprijemne, je, ze kdyz ma clovek na ty spone i dalsi klice, tak vlastne pri jizde visi pod kartou dolu a na nerovnostech "cvakaji" do pristrojove desky.
Tu sponu jsem bohužel k testu neobdržel.
c5 je nastupca xantie a preto patri do strednej triedy, hoci, ako uz niekto napisal, auta sa nafukuju a triedy sa rozmermi prekryvaju - napr c5 ma interier vo vyske laktov sirsi ako predchodzia E-klasse (vyssia stredna trieda)
nastupcom XM bude C6
Tohle auto sice nemam, jel jsem s nim pouze na predvadecce, kdyz vstupovalo na nas thr. Prislo mi jako takove jednim slovem pohodove. Podvozek pokud jste zvykli na koncern WV tak je opravdu mekky. Spotreba z testu 8 litru mi neprijde jako nijak vysoka, pokud sutoe uvadi ze jezdil predevsim po dalnici. Samozrejme s TDI 66 kW se to spovnavat neda, ale ani tak mi nepride spatna. S 1,9 TDI PD 96 kW se o moc usporneji jezdit neda, tedy da, ale s velmi lehkou nohou a pak nechapu proc si nekdo vykonejsi turbodiesel kupuje... Mam zkusenosti s jiz zminovanym 1,9 TDI PD 96 kW 4 motion predevsim na dalnici (prum tak 145 km/h) a pak po Praze, jezdi v prumeru tak za 7 litru. Samozrejme, ze se s nim da jezdit za 4,5 litru o vykendu s rodinkou, ale to si clovek ani nevychutna potencial motoru...
Jaka kritika?Mate pocit, ze nekdo jen tak psal, jak je Laguna spatna?To je chlapci realita!
Jen si tu sracku kupte a uvidite, zac je ve Francii pernik.Ja na te kare uletel majlant, proste se to nedalo uz vydrzet.Potrebuji jezdit a ne neustale behat po ,,neochotnych,,radoby znackovych servisech.Nechapu na co jsou takove recenze, kdy se recenzentovi vse libi ( zabicka, vid?).Jedine co bylo na Lagune dle mych zkusennosti dobre, je kvalitni zpracovani palubky.Pan Broza ma vsak jiny pocit.Vzdyt ta recenze je uplne postavena na hlavu.Jaky silny motor, vzdyt je to mrdka lenosna,zrava.Ja jezdil bezne za prumer 9,9l/100.Kazdy Passat TDI me udelal kdy se mu zachtelo.Jakypak podvozkovy kompromis?Auto bylo mekke az hruza, v zatackach se vyrazne naklanelo, na hony vzdalene od sportovni jizdy.Brzdy slably uz nekolikerem razantnejsim zabrzdeni, vzdy velmi neprijemne zcela ztvrdnul pedal a laguna se vzdy ponorila jak pri narazu do gumove bariery.Ostani si prectete na na onech strankach ,ktere autor zminuje na konci textu.Koupi Laguny rozhodne nedoporucuji.
Tohle auto není vůbec sračka :) jezdí svižně a pr. spotřebu mám 6,8l/100km. Ono hodně záleží kdo měl auto před tebou, když chytneš auto po debilovi tak je fuk jestli to je Renault nebo VW, prostě to půjde do sraček. A samozřejmě na tom jak se k autu majitel chová ;) Já mám s tímhle autem naježděno už cca 180 tis. Kč a co se týče poruchovosti, tak dělám jen běžné věci jako u každého auta. Sedačky pohodlný, palubka slušně zpracovaná, výkon velmi slušný na rodinné auto, spotřeba spokojenost, jediný co mi u auta vadí je, že by nemusel být tak houpavý v zatáčkách, když je člověk víc řízne :)
Fakt si jezdil lagunou ?, jestlis nahodou nesedel prave v tom passatu, ze te to tak zere Spis bych te ale tipoval na majitele trabanta jezdiciho na technicak s toulenem a zavidejici kdyz te predjete kdejakej pubertak na parezu
no nevim, mame ve firme Lagunu Grandtour 1.9 dCi, posledne jsme jeli do Hannoveru a zpet (pres 2000 km), prumerna spotreba 6.2 l a to jsme v Nemecku jeli porad 160 km/h. Podvozek je podle meho velmi dobrym kompromisem - vyborne tlumi (na 17" kolech se da jet i pres kocici hlavy) a dobre sedi na ceste.
Po 1,5 roce provozu zadny problem (jen prekonfigurace prilis citlive signalizace poklesu tlaku v pneu). Takze z me strany zatim spokojenost.
1,9 dCi je o dost úspornější, viz srovnání na auto.cz.
Jediné Petrovo srovnání je s C5kou, což není zrovna ideální, protože je to nejen taktéž francouzské auto, ale také auto jiné třídy.Mě spíš překvapila ta hmotnost, která je nachlup stejná jako u BMW 735i. Za vynikající bezpečnost se platí - u Renaultu hmotností.
C5 je stejná třída jako Laguna střední třída do vyšší střední třídy spadá Vel satis,Peugeot 607, C6 která se samozřejmě vyrábí až ted a třída vozu se odjakživa rozlišuje podle ROZVORU vozu.Koukám ,že si moc chytrej a od všeho máš klíče,ale autům určitě nerozumíš cipe.
C5 patří do stejné trídy a hmotnost nemá s bezpečností vůbec nic společného a nemá na ní žádný vliv!
Netvrdil bych, že C5 je jiná třída, laguna i C5 patří do střední - můj názor.
Petře, C5 stejně jako předchůdce XM a konkurenti jako A6, Omega, BMW 5xx a MB E patří do vyšší střední třídy.Laguna, Xantie, Mondeo, BMW3, Passat a další patří do střední třídy.Problém je, že se auta nižších tříd stále nafukují a de facto se ty třídy dneska prolínají, protože když srovnám Omegu a nové Mondeo, je mi jasné, které auto tam patří víc. Můžeme to ještě odlišovat standardní a dostupnou výbavou a dalšími hledisky, ale vzhledem k výše zmíněnému prolínání už to bude čím dál tím složitější rozlišit.--==(RedBaron_635CSi)==--
Zajimave je, ze u nas ve firme dostava nejobycejnejsi motorizovana okurka prave c5tku, pokud je vyse postaveny tak passata, jeste vyse a6 a pod nebem a8. takze to vase zarazeni uplne nedodrzujeme.
To souvisí s uctíváním modly germánského automobilu, nemá to nic společného s třídami. Ačkoli se mi C5 vůbec nelíbí, kromě honosného usazení klik v interiéru nemá Passat vůbec nic, proč bych v něm jezdil raději.
Jsem ochoten přistoupit na kompromis - C5 patří do obou tříd
Přece jen základní výbava a cena C5 odpovídá více střední.
Jestli je spotreba 8 litru o turbodiesela dobra hodnota pro autora tak pro mne urcite ne! S takovou spotrebou dokazu slusne jezdit i s benzinovymi motory. Tento motor je bezesporu techologickou bombou, ale na 110kW vykonu zrychly Lagunu na stvku az 10 sekund a se spotrebou, ktera je typicka pro benzinaky. Nechci nejak vychvalovat VW (osobne je nemam v lasce) ale: napr 1.9 TDI PD 96kW, 310 Nm zrychli Passata na stovku take za 10s a v praxi si vyzada pri dost svizne jizde po dalnici do 6l/100km. Nebo starsi 1.9 TDI 81kW 235Nm, zrychly Octavii za 11s a prumerna spotreba do 120km/h se pohybuje do 4.8l/100km,tj. moje osobni zkusenost. Nebo kdyz jsem jel do Italie na dovcu, tak jsem to po dalnicich smazil 160-180 km/h a na 850km cesty jsem dosahl rychlostniho prumeru 108km/h pri spotrebe 6.1l/100 km (s 81kW)! Rekl bych, ze si Laguna muze nechat o takove spotrebe jen zdat.
jsem to po dalnicich smazil 160-180 km/h a na 850km cesty jsem dosahl rychlostniho prumeru 108km/hTo je uplna blbost, pri takych rychlostiach by priemerna bola cca. 135km/h. Jedno mi ale nejde do hlavy - preco kazde TDI zerie ako zbesile, ked v nom sedim? Kazdy majitel tvrdi, ze berie 6l, ale ked ma zvezie ma na PP priemer 7l. A maloktory jazdi nejko zvlast dynamicky alebo inak, ako vacsina aut na cestach. Dymanicky som sa v Passate TDI viezol iba s jednym a ten sa vobec netajil, ze mu to zerie 8l, na PP mal skutocne 7.9l a priemernu rychlost nad 90km/h po okreskach. Proste nemam pocit, ze by Renault dieselove motory zrali vyrazne menej alebo viacej ako konkurencia.
Mám Passata TDI 96 kW a jezdím s obdobnou spotřebou, jako Laguna v testu. Pravda je také to, že motor je hodně hlučný.
Ta osmilitrová spotřeba byla při rychlostním průměru 136 km/h; během testu jsem jezdil 90 procent po dálnici, takže běžnou spotřebu mimo město a ve městě jsem moc měřit nemohl
Nicméně asi při 20kilometrové cestě z Brna mimo město mi to jelo za 6,7, takže to není tak špatné.
Mám Lagunu a dobré poostřehy jsou na http://laguna.4fans.org, pak jsou taky nějaký diskuze na Pandoře (www.pandora.cz) a na Quick (http://kluby.quick.cz). To jen pro úplnost.
Takovy frajirky jako je ted z Gopasu mam moc rad! Koupi si uplnou novinku a je prekvapenej, ze na aute ktere sjelo mozna jedno z prvnich z beziciho pasu ma par detskych much. To je prece obecne znama vec, ze je lepsi nejakou dobu pockat, nez se vyroba usadi. Znamej ma uplne tu stejnou Lagunu, jen rok vyroby 2002 a jedinou zavadu kterou mel bylo vrzani sedacky, jinak uplna pohoda a uz ma najeto pres 50 000. Navic, udelej si napred poradek v te vasi firme GOPAS. Ta tvoje stranka mne nastavala takovym zpusobem, ze ja asi zase naoplatku napisu stranku o firme GOPAS, mel jsem bohuzel to stesti, ze jsem tam byl na pocitacovym kurzu. Byl to des! Arogantni lektor, mluvil o blbovinach, nesrozumitelne vysvetloval, proste jak ty nedoporucujes Lagunu a plives po ni, ja si muzu plivnout po GOPASu, zaroven pripoustim, ze jine kurzy s jinymi lektory mohli byt OK. Takze si napred sahni do svedomi a pak delej negativni PR v televizi. Myslim, ze zrovna negativni PR Gopasu na Nove by ho klidne mohla polozit...
Vážený pane, rád si poslechnu vaše připomínky ke službám naší počítačové školy. Nemám s tím nejmenší problém. Navíc bychom vaše připomínky možná využili pro další zkvalitnění služeb. Bohužel jste nám svůj názor nesdělil, stejně jako byste to neudělal na mém místě s reklamací vozu. Pokud takto přistupujete k řešení nespokojenosti globálně, nedivím se, že řešíte svou nashromážděnou zlobu podobnými příspěvky. Já se prostě s podobnými věcmi nesmiřuji a snažím se je řešit v rámci možností, které existují. Vám doporučuji totéž a můžete začít tím, že mě budete kontaktovat.
Detske mouchy :))), tak jo ... je to proste francouskej smejd.
Takže to ode dneška a Vašeho prohlášení budeme brát 625 závad na novém automobilu v prvním týdnu jako normální jev a budeme držet hubu a krok, aby z nás náhodou nebyli "pomlouvači"? To snad ne?Ono asi spíš jde o to, jak se k takovému nevychytanému vozu prodejce postavil. Jelikož si dovoluji se nacházeti ve stejném městě jako tento prodejce, musím říci, že je to jeden z vyčůránků nejhrubšího zrna. Nejedná se o zkušenost mou, ale z okruhu mých blízkých a taktéž mého zaměstnavatele. Neviděl jsem snad člověka, který by při dotazu tímto směrem zvedl palec vzhůru.Bohužel pro lidi tady, nové Renaulty se líbí...
Vytuňte to! Viz článek na Vose na jazyku. Nejbrutálnější český weblog na http://www.vosanajazyku.com/index.php?p=9&more=19
Dobrej článek i auto, jen tak dál!
Mimochodem, ta kritika na tom odkazu je dost drsná, to si to auto nezaslouží.
http://cafe.auto.cz/viewtopic.php?t=3424&arch=0Jak vidno z meho specialne zalozeneho diskuzniho fora, se u Renaultu nic nezmenilo. Doporucuji navstivit jej vsem potencionalnim zakaznikum prodejcu Renault.Dozvite se, ze se reklamace resi stale stejnym zpusobem v neprospech zakaznika.Smutny pribeh
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.