Kdy bude pokračování? Už to vázne dlouho....nevím koho koupit :)
Zaujimalo by ma, cim merali hlasitost?? mobilom? Moje Grande Punto, sice trochu zatlmene na dverach a streche kvoli audiu ma pri 100kmh na hladkom asfalte okolo 67dB, beznom asfalte 68-69dB, na drsom asfalte hlucnost poskoci na 72-75dB; pritom ma obute pomerne hlucne pneu Michelin Energy Saver 1gen.Merane normalnym digi dB metrom.
Tak pánové, kde máte slíbené pokračování?
Ten photoshopovej efekt na fotkach je trapnej a spis to zhorsuje
Tato diskuze kopíruje stav české společnosti .. Žvanění, urážení, vyhrožování, škatulkování !!Je to volba spotřebitele, O3 není dokonalé auto, ani G7 není to nej pod sluncem, ale jsou to dobrá auta .. Pokud někdo upřednostňuje Opel Astra, je to jeho volba, ale ať mě násilím nepřesvěčuje, že moje koupě G7 je úlet z Marsu ;) Čím větší konkurence, tím pro nás spotřebitele lepší, G7 by nikdy nebyl takový jaký je, kdyby nebylo třeba nové Kia Ceed atd.
Pročetl jsem si celou diskusi a o autech jsem se toho vlastně moc nedozvěděl. Co mě doceladěsí je ta zarputilost, se kterou se diskutující napadají , osočují, na koncích vláken si už otevřeněnadávají - kvůli tuně železa. A pak to na silnicích podle toho vypadá.
Ať test dopadne jak dopadne, nic se nezmění na tom, že Opel Astra ST je nejkrásnější kombi nižší střední třídy současnosti!!!
Ano, astra je pořád docela hezké auto, ale zabíjí ji vysoká hmotnost a velká kola (která ovšem vypadají dobře). Slabší motory nemají šanci to auto tak těžké auto na širokých 17"tkách utáhnout. 100kW je u Astry nutné minimum. Koncern GM nějak nezachytil trend snižování hmotnosti...
Ona ta hmotnost nemá jen nevýhody. Dalo by se také říct, že nešetřily kde se dalo, např na odhlučnění. Astra má dobrou stabilitu při vyšších rychlostech a nevadí ji boční vítr.
K čemu mi je lehké auto na kterém se šetřilo kde se dalo, když se v zatáčkách kroutí, jako kdyby bylo z plastu??? Peugeot 308 SW 1.6 BlueHDI je toho živoucím důkazem...Až budou všichni vyrábět auta lehounká jako pírko a podvozek bude slaboučký jako papír a za 5 let shnije, tak budou asi všichni řidiči konečně spokojení..........
Řidiči nikoliv. Spokojení budou hlavně výrobci aut, protože řidiči budou nuceni častěji měnit vůz.
Mám s Kia ceed SW 1.6CRDi najeto 15tisíc a jezdím jenom město a pod 9 jsem se ještě nedostal. Řecko 4 tisice km 6.5 litrů všechno dálnice. Rychlost kolem 110km/h max 130km/h A tady se píše 3,9l na 100 asi to půjdu reklamovat.
Občas zařadit 5 či 6 pomůže. S 94kW Ceed SW se mi nepodařilo nikdy dostat NAD 5,1 /100km. Při normální jizdě cca 4,5.
na diesel šílená spotřeba - určitě reklamovat. Jak už bylo řečeno, i TSI jezdí na míň (a to min. o litr).
A jeste vyreklamuj vykon motoru ... kdyz se clovek koukne do tabulky, tak Kija aHundaj maji "nejvykonejsi" motory, ale na stovku jsou nejpomalejsi ... cim to asi bude??? :-P
tak za tohle jezdim s 1.8tsikolem komina za 8dlouhodobe necelých 7o prázdninách bulharsko a zpet za 6.5 při dodrzovani rychlostních limituv tom asi 500 km courani po bulharsku
Zatím ještě nelze hodnotit auta pořádně, test zatím neproběhl, tak je čistě vzhledově podobně jako většina ostatních.Obecně mám se současným automobilovým designem docela problém. Bezpečnost aut vynucuje hodně podobný vzhled, k tomu současný styl mnoha prolisů (protože to je dnes snadné vylisovat), předních světel zasahujících pomalu k A sloupku atd.Z toho, co je představené, nemám favorita žádného. Když začnu od Škody, která se asi bude probírat nejvíc - z boku se mi nelíbí ta obrovská hmota posazená na zadek, to auto je vyloženě nahrbené, zpředu vypadá jako králík (divná kombinace hranatých světel a znaku vsazeného do masky jako zaječí čumák), zezadu mi k autu absolutně nesedí ta mrňavá zadní světla (zejména v porovnání s předkem) + ten slavný prolis kolem SPZ.Honda je Civic křížený se SsangYongem, opět hlavně z boku to je opravdu šílenost - dravý předek s velkou tlustou zadnicí. Brrrr...Toyota působí překvapivě střízlivě, ale opět co ten zadní nárazník? To jsou ty tlusté zadky fakt tolik v módě?Golf je usedlý, nevýrazný, sice s velkým převisem vzadu, ale v té bílé barvě to je kupodivu stravitelné, ale žádný zázrak to taky není. Jako laik bych ho klidně zaměnil s modelem o jednu či dvě generace starším. Ale fajn, tohle se dá vzít na milost.Opel díky savžující se linii oken nepůsobí tak mohutně, asi nejvyváženější proporce.Ford - z boku zase další nahrbenec, zpředu vyloženě směšné pokusy o dravé spoilery (u rodinného kombíka to vždy pobaví) a zezadu je ještě viditelnější neladná směs dravosti a usedlosti. Je to jak guláš od Babicy, kde jsou smíchané neladící ingredience.Kia se taky zrovna moc nepovedla. Sice se mi tady jako u jednoho z mála aut líbí protáhlá světla, ale ta maska to kazí. A škoda toho zadku. Předchozí generace ho měla aspoň zajímavý a i když to jsou sedm, osm let stará auta, tak se mi ten opačně skloněný zadní sloupek v kombinaci se světly v celém zadním svislém sloupku dodnes líbí. Bylo to zajímavé, opticky to zmenšilo zadek, velká zadní světla vítám i jako řidič jedoucí za ním - je to parádně vidět. No nic, takže Kia je taky mimo.Bratříček Hyundai vypadá jako můj žaludek po velkém mejdanu. Předek je sice docela fajn, ale ty zvlněné prolisy jsou na i30 příšerné. Kupodivu na i40 to vypadá docela pěkně, ale na tomhle výrazně menším autě ani omylem.Současný Renault Mégane mi hodně přípomíná starší Clio nebo Thalii, ale je to jako by všechno protažené, mírně po dietě. Hrozně divný vzhled - není to ani vyloženě oblé, ale ani hranaté. I ten zadek je hranatokulatě nafouknutej. Pažout docela ujde z boku, tady ten prolis, který není příliš ostrý, celkem přijemně opticky zmenší hmotu nad zadním blatníkem. Ale zase si tam nese běkně baculatý zadní nárazník. To je fakt děs, tohleto.A poslední je Seat. Je tam hodně vidět spřízněnost s Octavií, ale je to lépe členěné těmi dněma vodorovnými prolisy pod okny. I když ty prolisy nemám vůbec rád, tady dávají tomu autu příjemnou dynamiku, zezadu vypadá Seat taky celkem sympaticky na to, co se dnes objevuje, jen zpředu mi to nějak úplně nesedí, ale na druhou stranu ty ostřejší trojúhelníkovitá světla pěkně sedí se zpětnými zrcátky i dalšími detaily. Jednoznačně má tenhle design nejucelenější podobu a jednotnou vizi.Je to fakt zvláštní - 11 různých aut a ani za jedním bych se na ulici neotočil, že to je fakt pěknej kousek. Je opravdu tristní, když za posledních deset let mohu vyjmenovat pouze tři rodinná auta, která mne opravdu zaujala svým vzhledem. Vlastně dva a půl, protože starší ceed SW se mi libí jen od dveří dozadu, předek to má hnusný. Další dvě jsou i40 v kombíku a S-Max zhruba kolem roku 2008. Jinak fakt v rodinných autech hrozná bída.
Hele, kluci mínuskoví, vám se fakt ty tlustý hrbatý zadky dnešních kombíků líběj? Neříkám, že můj vkus je univerzální, to ani zdaleka, ale uvítám, když rozcupujete konkrétní věci, co tam říkám. Už jen kvůli tomu, že mne fakt zajímá, v čem se rozcházíme. To mínus je v tomhle tak nějak na prd. Myslím to upřímně. ;)
Tady se někdo potřeboval vykecat :-D:-O:-O:-O:-O:-O
pokud jde o design, tak z kombi nižší střední, které vypadají všechny dost blbě, vypadá relativně nejlépe Octavia. Ujde i Leon, Ceed a stará dobrá Astra.Golf má nesmyslně natažený zadní převis (je dlouhý jako Octavia při kratším rozvoru) stejně jako předchůdci (jediný Golf Variant, který vypadal dobře byl 4. 3, 5, 6 a 7 jsou proporčně nezvládnuté).Peugeot v reálu nic moc, stejně tak Hyundai. Megane je už beznadějně zastaralý. Honda je UFO s batohem na zádech.S velkým, ale opravdu velkým odstupem je designově daleko nejodpudivnějším autem Focus. Všechny dnešní fordy jsou strašné, ale Focus Combi III. se vymyká i mezi nimi. Toho auta se člověk úplně lekne a to z jakéhokoliv úhlu pohledu. A nejen, že vypadá špatně, vypadá i staře. Zezadu bych řekl, že vypadá starší než předchozí generace (Focus II.)
Copak, nějaký mindráček?
Ne.
Skoro bych si, podle toho jak popisuješ auta, tipl, že ano.
No tak sis tipl, ale smysl tvých dvou příspěvků není objektivně vůbec žádný...
Nepodceňoval bych Astru. Poměr cena, výkon, kvalita mi přijde velmi dobrá.
Hm, u mna dizajnovo vitazi focus (kombik mi pripada co do vzhladu velmi podareny). Zvedavy som potom na Opel.:-)
U mne z těch venkovních fotek snad Leon, ale uvnitř to asi bude horší.
V článku mi chybí definice "nižší střední třídy". Co si pod tím mám představit?
Octavii...
To těžko, Octavia je auto nejnižší třídy stejně jako i30 apod, nižší střední třída je třeba Mazda 6.
Jsi mimo, Mazda 6 je střední třída.
Dokud nikdo nespecifikuje kritéria, na základě které auto zařadí do nějaké kategorie, tak i Mazda 6 může být pokládána za sociální auto nižší třídy nebo naopak to může být nejvyšší třída, za kterou je někdo ochotný utratit peníze a pro některé je to srandavozítko pro prostý lid mimo jejich rozlišovací schopnost. Bez definice "třídy" lze auta vybraná do testu pokládat za náhodný vzorek, s tím že obrat "nižší střední třída" je prostě jen nesmyslný blábol.
Stačí to vysvětlit takto?http://cs.wikipedia.org/wiki/Nižší_střední_třída... http://cs.wikipedia.org/wiki/Střední_třída...
Bohatě, děkuju :)
Tenhle test jsem nedavno absolvoval na vlastni kuzi. A musim rict ze nejlepsi pocit z jizdy jsem mel ve fordu focus. Ale na tom stejne nezalezi. Kazdy si vybere co mu sedi a padne do oka. Vsechny tyhle auta te dovezou z mista A do mista B a nekdy i nucene do mista S ;-)
Podvozek je shodný s Fokusem a Mazdou 3! jedná se v podstatě o stejné auto v rozdílném dizajnu a cenové relaci! Nové Škodofky s těmi novými tříválci tě tam také dovezou, někam i rychleji a častěji!;-)
Zaspal jsi dobu. Tyhle auta již nemají nic společného. Orgány byly částečně shodné naposledy u minulé generace Mazdy 3.
Dejme tomu, myslíš ale že ta V40 je špatná!? My jsme se jen netrefili do rozměru kol, máme na tom 18 a je to hooodně tvrdé, máme v ní T3 110Kw a zatím průměr okolo komína 6,2! B-]
O Volvu jsem nepsal, to se týkalo výhradně Mazdy 3. V40 je samozřejmě jistý klon Focusu a tudíž předpokládám, že 17 kola jsou ideální a jak píšeš, 18 jsou již hodně . Proti Volvu nic nemám, jen se mi nelíbí cena za klon Focusu. T3 je v podstatě 1,6 EcoBoost 110 kW. Pokud jezdíš za 6,2, tak to jezdíš nejspíš ekojízdu a na to bych tedy nervy neměl.
Žádná ekojízda normální provoz s využitím 100% rychlostních limitů, docela překvapení ( podle palubního počítače )! V sobotu jsem se vrátil z Maďarska S60 2,5t 154kw a spotřeba 7,8, jinak dlouhodobě 7,7 dle počítače a také žádné eco! B-]
Neřeším S60, ale V40 s motorem T3 a pokud jezdíš za 6,2, tak jen jako ekojízdu. Mám s tímto motorem docela dost zkušeností od Forda. Pokud jedu kolem 6,5, tak jedu již předpisově, plynule, žádná dynamická ani svižná jízda to není. Jestli tady někdo má s tímto motorem zkušenosti, pochybuji, že s tebou bude souhlasit.
Tak to asi na tom bude Volvo poněkud lépe než Fokus! Octavie, Golf a Seat mají při stejných motorech také rozdílnou spotřebu, viz tabulky ve srovnávacích testech! A navíc není motor jako motor a řidič jako řidič! :-/
Jednou jsem dosáhl s tímto motorem spotřeby 6,2 l při cestě do Liptovského Mikuláše a to asi proto, že jsem jel plynule maximálně do 90 km/h v koloně, kde se nedalo předjíždět. Z toho plyne také můj příspěvek, že to musí být ekojízda. Pokud někdo pojmenuje motor T3 a přitom je to motor od Forda, tak rozhodně nebude při stejném výkonu jinak naladěný. Několika majitelů tohoto "motoru" jsem se ptal na spotřebu a většinou udávali ještě více, než já. V několika testech se uvádí, že stačí jet trochu svižněji a spotřeba jde nahoru. A to s tím řidičem, to máš pravdu. Třeba moje představa o svižné jízdě bude pro tebe hodně rychlá jízda.
Motor bude pravděpodobně naladěn stejně, ale rozhodují i jiné věci, jelikož Volvo není Fokus takže konstrukce karoserie činitel odporu vzduchu, konstrukce podvozku, eventuální zakrytí podlahy, převodovka délky jednotlivých převodových stupňů, stálý převod, použité oleje jak motoru tak v převodovce, použité pneumatiky atd! To by se muselo provést přímé srovnání! Podívej se na tabulku nahoře, hodnoty u Octavie, Golfu a Seatu při stejném motoru a snad i převodovkách uvádí rozdílnou spotřebu! Jinak pětiválec od Volva 2,5T byl původně naladěn ve Volvu na 154KW, v Mondeu 162KW, ve Fordu Kuga 147KW a jednalo se o shodný motor a mám dojem že ve Fokusu ST snad na 220KW? :-/
Motory jsou a v tomto případě naladěny stejně na 110 kW, to s tím olejem nemyslíš snad vážně, podvozek obou aut je Focus a zjistí si součinitele odporu vzduchu těchto aut. Pokud řešíš převodovku, tak pokud pojedu ustálenou rychlostí cca 90 km/hod, tak mám dávno zařazenou 6 a tudíž nejekonomičtější provoz. Pneumatiky jsou také mimo, tam to dělá moc málo, navíc mám Micheliny, tedy žádný šmejd. Ty ostatní porovnání nemá vůbec smysl řešit, to je v tomto případě naprosto mimo mísu.
Vyhraje Volvo V40 D5!!! Auto pro zážitky a ne pro trávení volného času v servisu!!!
Cože??? Oktavia nemá největší kufr??? :-O
nema :) tentoraz ho ma honda civic, teda auto priaznivcov ludi, ktori este donedavna kvakali o tom ako oktavkari vozia vzduch v aute. az teraz ked ho vozia sami, uz je to super vec :)proste taki komedianti :)
Ani nejdelsi sedaky jak psal nekdo vyse, ani nejvykonnejsi motor o kvalite bych diskutoval, takže zbyva cena a ta je prvotridni, protoze tady ma slusne stado nadsencu. Jedine co si z první casti clanku odnasim je, ze Shade kupovat zasadne venku ne v CR.
"...rozhodli jsme se dát přednost právě dieselům" Bohužel takhle uvažují všichni recenzenti, takže firemní zákazník který chce diesel, si pak může přečíst buď tu vaši recenzi, nebo sto dalších. Většina si ale stejně koupí to co jim nejvíce padne do oka, protože zdlouhavé pročítání recenzí stejně nemá čas. Pokud chci ale benzin, tak mám smůlu, takových recenzí je minimum3-[
No až se alespoň do jednoho z nich naskládá to co do staré Astry F tak se teprve bude dát uvažovat o výměně za ten pravěk co mám jako pracanta. Ale co jsem zatím tak koukal tak jsou všechny navenek větší a uvnitř podstatně menší.
bohužel dnešní trend :-(
On pak taky bude trochu rozdíl, když člověka někdo sestřelí ve staré Astře, nebo v něčem modernějším, co je uvnitř sice stísněnější, ale zase to dává větší šanci na přežití.
tady bych vzal jednoznačně Renault Megane-kvalita,cena,úsporný motor,držák:-);-)
Od kdy je Renault kvalita? Podle testu v Nemecku Adac a Dekra jsou francouzi na konci jakozto auta s nejvyssi poruchovosti. Segra ma Citroen a po 5 letech ma spodek sezranej jako 15 let stary auto. I poloosy byly cely hnedy. Hrozny.
jenze za cenu testovane Octavky ma 2,5 Megana, nebo Lagunu GT 4controlcely tento test je vcelku na houby, tady melo byt presne dano kombi, nafta, cena do 500tis. firemni urceni - at dealeri vymysli a sami vyzdvihnou, cim mysli, ze zaujmoutakhle rozdil 500tis- to mohli udelat i rozdil mezi zakladni verzi OIII a nejvyssi a taky mezi nima bude rozdil (asi pro autory prekvapive)
Tak ti to dám nakonec celé. trochu osvěty neuškodí.ADAC 2014 - compact: rok výroby 2011:BMW 1erAudi A3Toyota VersoNissan QashqaiRenault MéganeMercedes B-KlasseRenault ScénicVW TouranVW Golf/BoraToyota AurisMercedes A-KlasseSkoda OctaviaSEAT AlteaMazda 5Ford FocusOpel ZafiraOpel AstraMazda 3Ford C-MAXPeugeot 308Dacia LoganHonda CivicSEAT Leon/ToledoHyundai i30KIA Ceed rok výroby 2010:BMW 1erAudi A3Toyota AurisRenault MéganeMercedes B-KlasseRenault ScénicMercedes A-KlasseNissan QashqaiMazda 5VW TouranVW Golf/BoraFord C-MAXMazda 3Ford FocusOpel AstraSEAT AlteaDacia LoganSkoda OctaviaSEAT Leon/ToledoOpel ZafiraKIA CeedHyundai i30Honda CivicPeugeot 308 rok výroby 2009:BMW 1erVW Golf/BoraMercedes B-KlasseRenault MéganeAudi A3Toyota AurisMercedes A-KlasseVW TouranRenault ScénicMazda 5Skoda OctaviaNissan QashqaiSEAT AlteaToyota VersoMazda 3Dacia LoganSEAT Leon/ToledoFord C-MAXFord FocusOpel ZafiraOpel AstraHyundai i30KIA CeedHonda CivicPeugeot 308
A co takhle hodnocení po najetí min 200 000Km!?
Pekne. url poprosím!
Nechce se mně sem dávat všechny roky, tak začnu tím posledním.ADAC 2011:1. BMW 1er2. Audi A33. Toyota Verso 4. Nissan Qashqai5. Renault Mégane6. Mercedes B-Klasse7. Renault Scénic8. VW Touran9. VW Golf/Bora10. Toyota Auris11. Mercedes A-KlasseŠkoda Octavia12. SEAT Altea13. Mazda 514. Ford Focus15. Opel Zafira16. Opel Astra17. Mazda 318. Ford C-MAX19. Peugeot 30820. Dacia Logan21. Honda Civic22. SEAT Leon/Toledo23.Hyundai i3024. KIA CeedJestli budeš chtít, tak ti doplním i další roky a Dekru. Ale výsledky budou podobné. Mégane vždy mezi nejlepšími.
No ono to tak je jak pišeš....jenže oni vychytali starou techniku a dali ty problémy dokupy, to je pravda, jenže "stará" technika zůstala a v tom je problém....ač je vychytaná.
Ty jseš dobrej srandista. Zrovna dle ADACU a DEKRY je Mégane snad nejlepší z mainstreamu.:-))
A co má Citroen společného s Ranaultem? Vzhledem k tomu že v našem firemním vozovem parku máme cca 150 renaultu od Clia k Laguně už bych si všiml že jsou shnile :-)
Mám najeto 100tis.za 3roky převážně po Praze Megan pořád jak novej a šlape jak hodinky takže asi tak ;-)
35000 tis. ročně po Praze ?:-O rozvážíš Pizzu?:-D:-D:-D
Nějak mne dostala předposlední věta. Mohl bych se zeptat, kolikadílný to bude seriál a jestli to bude konkurovat délkou Ordinaci v růžové zahradě? To já jen, že tak dlouhé seriály zásadně nesleduji.
Bolo by to ťažke rozhodovanie medzi Fordom a Hondou ale nakoniec by som asi podal ruku v showroome Honda :-) aj keď na keru pikču by mi bol taký veľký kufor?Je to úchylné :-D
Som za maximálnu objektivitu.Mám Forda C-Max. Dobré auto s dobrými vlastnosťami.Je to môj druhý Ford.Ale už by som si ho viac nekúpil.Opakujem, dobré auto s dobrými parametrami, žial s katastrofálnou poruchovosťou.Vydrží tak 3-4 roky ako tak. Potom samá porucha. Do 120 000-130 000 km to ešte ide. Potom sa treba pripraviť na zvýšené výdaje na servis. Začne to samozrejme rozvodmi, potom tlmiče ale aj elektrika. Ak palubný počítač hlási "engine fatal error" zlaknete sa. Výmena jednotky cca 800 €.Od novoty sa kazili drobnosti: manžeta rychlostnej páky, motorček ostrekovača, trubica posilovača riadenia atd..atd. Každý týždeň niečo iné.Žena má Hyundai i30 1600 ccm ,5 ročná záruka. Pred tým mala H i20 a ešte predtým H Accent.Bez problémov celé roky.Naliať benzín,vymeniť olej.Všetko.Takže porovnávame.
Ono taky otázka co máš za motor. S mým prvním Fordem 400 tis. a měnil jsem jenom mechanické části
Mam 7 let Galaxy - letos prvni zavada chladic klimy, predtim 10 let Mondeo - po 7 letech spojka. Jinak proste jezdim a menim gumy, olej, desticky... Asi jsi mel smulu...
měl jsem escorta a prvniho focuse (dost dobry auta) chtěl jsem proto nového focuse ale ten má tak hroznej interier, ze jsem to proste nezkousl. Obeslal jsem tři Fordy že se chci projet v mondeu a ozval se mi jenom jeden a to až po roce :-D:-D že mají auto připravené. To jsem se hodně zasmál :-D:-D:-D:-D Když jsem jim řek, že už rok jezdím v novém, tak moc nechápali že proč jsem to neurgoval. Když nechtějí prodávat auta, tak se jich nebudu doprošovat.
Jestli ti mohu poradit, zkus se bezprostředně po sobě projet oběma automobily. Jsem zvědavý, jestli nezměníš názor.
Kdybych mluvil jen o vzhledu a nicem jinym, tak asi nejosklivejsi se mi zda honda. Naprosto nejnudnejsi pak oktavka. Uplne super krasny auto z kteryho bych se posadil na řiť tam teda není, ale peknej je urcite peugeot a i toyota, mozna i hyundai ujde. Ostatni jsou obyčejný šedý myši...
u mna najkrajsie asi ceed, potom i30, 308, opel, vsetky 3 od koncernu, megane, toyota a honda kraluje na konci suverenne. Ked za tym idem, tak mam vzdy myslienku, ze ukradli dizajnera zo SSanyongu, rovnako ako H/K z VW
Octavka ve skutecnosti je moc pekny auto...to skoda a VW proste umiNicmene celkove asi nej mi prijde Focus, pak exterierove kia/hyundai, zvlastni je peugeot...ostatni vyhodit
Za mě by vyhrál jednoznačně Golf. Jezdil jsem s kombíkem 1,4 TSI a bylo to velmi příjemné svezení. Naopak Hyundai i30 nabízí poměrně příznivé ceny, ale jejich benzínové motory mi přijdou takové bezduché, nudné...
A s ostatními jsi nejezdil? Tak to máš tedy odvahu, po svezení ve dvou pekáčích hned vydat rozsudek.
Což je u testu naftových aut důležitý postřeh
Paradni srovnání, jen škoda, že tyhle stránky jsou technicky tak trochu několik let vzadu, takže si to člověk nemůže na stoprocent užít, jen asi na 80 :). Jde mi hlavně o pevnou šířku, která na velkým monitoru vypadá blbě a hlavně TABULKA se nevejde celá na šířku a srovnávání modelů je tak složitý. A tabulka ještě jednoiu - naprosto statická, nudná, nejde ji seřadit nebo filtrovat, proste jak v nějajakým tištěným časopise. Ale i tak díky, tolik aut stejný tťřídy je prostě paráda....
To jsou teda starosti B-]
Tak vyhraje jednoznačně G7, pak Octa nebo Leon a nakonec bych dal Astru, spíše Rencka.:-D
jj, ses klasickej koncernovej mamlas.
10měsíců už jezdím v G7 Var. 1.6TDI HL tak vím co povídám. Kdo s tím nejel, tak to nepochopí. Stačí si sednout do Octavky Elegance a do G7, už jenom kvalita provedení, interiéru, výplň dveří. Kdo na to nemá a jezdí nějakou 20letou sockou, vždycky bude blbě kecat :-)).
Vy fauvéčkáři jste vážně divná parta, už jen ten jazyk, kterým se dorozumíváte - viz "G7 Var. 1.6TDI HL"... To "HL" na konci znamená halogeny za příplatek?? :-) Jinak Vás upřímně lituji, pokud ve Vás takovéhle průměrné vozítko vyvolává potřebu výroku "Kdo s tím nejel, nepochopí.", takovýto pocit jsem měl naposledy, když mi osud umožnil asi hodinu řídit Rolls-Royce Phantom... Trpět však inkontinencí z Golfa, to je na lékařskou pomoc...
.... to zas na druhú stranu keď predtým jazdil nejakom rozpadnutom 20 ročnom aute po 4tom majiteľovi a teraz keď si kúpilk nové auto tak to ho oprávňuje na ten výrok. Každý musí predsa pochopiť, že G7 Var. 1.6TDI HL jazdí skvelo, lacno. A spoľahlivosťou po 10 tych mesiacoch sa ani nedá porovnávať s tým 20 ročným autom kde už ten motor predsalen tak dobre netesnil a 500tis. km oproti prvým tis. km v novom G7 Var. 1.6 TDI HL sú neporovnateľné!
Tak to mě se naštěstí netýká 20letý auto bych nikdy nevlastnil. 6let, max. 8 a musí z domu. Když si člověk spočítá náklady, jen výměna tlumičů může stát 20, brzdy komplet 15tis. Chápu, že 80% národa na to nemá, byl to jen názor kdo vyhraje test. Osobně aby někdo mohl porovnávat, který auto je dobrý a špatný musel by v každém odjet okruh cca. 500kiláků za všech podmínek a na všech druzích povrchu. Třeba taková stabilita při rychlostech nad 180 je velmi důležitá. Třeba mezi Novou Vsí a Zdiby je půl roku starý povrch a jsou slyšet pouze ty Continentaly. Pochybuji, že rencek bude tak suverenní jako auta na MBQ podvozku. Nebo v zimě - motory EA288 mají jiný systém topení a topí tak rychle, že člověk skoro nepozná, že sedí v TDi. Ergonomie ovládání v rámci aktivní bezpečnosti také velké plus.
Kdybys měl opravdu pořádné a výkonné auto, tak víš, že brzdy se mění už cca po 3-4 letech. A u sockosupersportů typu 911, R8 apod. po cca roce.. ;-)
Bože, co vydrží brzdy záleží na řidiči, tohle jsou rodinná naftová kombi, v Brně na okruhu jezdit nebudou.
ehm, meníš auto kvôli tomu že výmena tlmičov má stáť 20tis. a brzdy 15tis? to je pol roka z celkovej ceny auta počas doby ktorú ju vlastníš (6rokov). Hneď v druhej vete ale píšeš, že ty na rozdiel od väčšiny na to má...Čiže na základe tvojich pochybností iné auto nebude tak stabilné pri dôležitých rýchlostiach nad 180. Hmm a akú zákrutu vykružuješ pri tých rýchlostiach? Prídavné vyhrievanie majú diesel motory už X rokov, pravda v G7 1.6TDi ... to je ako pridaná hodnota.
Mají, to už měla snad i filcka. Jde mi o rychlost a účinnost náběhu v -15st. No uvidíme výsledky testu :-D
po predchozich zkusenostech s poruchovym vw tdi, mam v benzinech octu tsi 103kw a astru sidi 125kw rocniky 2013 a kvalitou i pouzitymi materialy jednoznacne astra. I pres mensi kola na octe ma hlucnejsi podvozek tvrdy a duty rany, zakladni sedacky jsou jednim slovem hrozny, vlastnosti podvozku jsou horsi, ale ne tragicke a motor v zatezi vrci jako vrcak :D. Ma ale obrovskej kufr a hezkou grafiku na displeji, radiu. Astru mam mnohem radsi na delsi cestovani, ve skoro plny vybave stala tolik co octa a navic mam navi, agr vyhrivany sedacky a vyhrivany volant, adaptivni podvozek, afl bixenony a vyplne dveri jsou kozeny. Jenze octa ma velkej kufr a vazi mene tzn. ze ji tipuji jako viteze protoze ma Kufr s velkym K :D
Dobře Paveeeel!!! :-D Smíchy jsem spadl 2x z gauče...
Hyundai - chybna cenaOpravte si cenu u i30 komi.. mate 490.901, pricom spravne je 581.890 Kc.. co je slusny rozdiel... asi ste omylom uviedli cenu bez DPH, aj to chybne, kedze ta je 480.901 ;)
B-] nejhezčí jednoznačně OKTÁVKA
Jasné nemcur vyhrá jednoznacne:-OCesi vyrobte konecne vlastné auto!!a ne nemecké VW oktáfka!!neumíte?!
no ty si zas trepol zakomplexovanu blbost..
A které že vlastní (na Slovensku vyvinuté) auta že ti Slováci vyrábí?
no co jiného že:-/
Dočkej času...však vyhraje! Bude se hodnotit pouze velikost kufru + kolik v něm bude kapříků na zaplacení prvního místa! Né spolehlivost......naštěsí! :-D
Na ne-spolehlivost pišeš do špatné kategorie:) Naftove VW bejvaj spolehlivé celkem dost :)
Jojo, moje firemní octavie, která hučí od 40.000 km a v servisu si s tím nevědí rady, by o tom mohla vyprávět. Stejně jako předchozí 1.6TDI Octavie u minulého zaměstavatele, kde u první várky asi čtyřem odešly turba :D
že by problém mezi sedadlem a volantem?
Pravdu díš, kloučku. Zrovna včera na křižovatce mi o tom vedle mě klepal jeden Golf "fdýzlu"
Musím uznat, že budu muset o pozici nejlepšího vtipálka opět zabojovat... :-P
Marně, to už má předplacený na příštích 5let Revan! :-P
No ale v Hatovi má zdatného konkurenta. B-]
To je jeho nevlastní a mladší brácha, právě letos ukončil studium ( maturitu ) na Zvláštní škole pro méně chápavé a pomalejší jedince!!!
Zrychlení: Opel Astra ST: *Výrobce neuvádí10,3 s, 2 kliknutí na webu Opelu... (ceníky > příslušné pdf s technickými údaji)
Dík za upozornění. Hledali jsme to ve specifikacích, na německých stránkách i na media stránkách. Tak hlavně že se to dohledalo :)
Nelíbí se mi ty HDR fotky, je to přehnané, bez kontrastu ...
Tady to plni svůj ucel, není to soutěže ;-)
U Golfa máte špatně výšku a šířku vozu! Výška je 1482 a šířka 1799! Doufám, že test na tom bude lépe než rozměry! B-]
Už se těším na ten šokující výsledek! To bude ale překvapení! :-D:-D:-D
Sazim na peugot. .... ale bude to o prsa pred oktavkou ;-)
Oktávka, pak Golf a pak Ford to je můj odhad.
Vyhraje Ochcávka, protože má lepší odstín metly a o dva milimetry delší sedáky.
Především, testovaná Oktávka je téměř za milion. To se to pak srovnává.
To víš je na domácím pískovišti a tak musí mít ty nejlepší bábovičky! :-D
Tak to si pak na Autorevue vypnu adblock :-)
Úvod, Každý má šestnáctistovku, až na pár výjimek. Úžasná věta.:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.